Zamieszczone przez misiek^wro
KAYABA AGX wrażenia po montażu
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez krzynolZamieszczone przez Garretw takim razie chyba wybiorę Excel-G
dwururowe nie do zdobycia, więc nie można podnieś przodu
w moim przypadku byłem zdecydowany podnieść przód więc wybór padł
na bilsteiny B4 czyli równoważne z oryginałem i takie będą z tulejkamiGarret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Chciałem zapytać użytkowników, którzy mają te Kayaby już dłuższy czas, jak Wasze wrażenia? Ciągle sobie chwalicie? Regulacja się nie psuje? Sam zastanawiam się teraz nad zmianą, a widzę że wątek powstał aż 2 lata temu, więc jakieś poważniejsze opinie powinny się już pojawić2006 - 2016 --> O1 1.9 TDI ASV: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24133
2016 --> O3 1.4 TSI: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=95492
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pafZamieszczone przez misiek^wroPolecam. Sam je mam i sa naprawde mega wyczesane w porownaniu z seria
Ponieważ mam tulejki z przodu, których nie chcę wyrzucać stanęło na polecanych przez Was Excel-GGarret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
tez mialem zamontowac teraz u siebie na przod kayaby agx ale niestety okazalo sie ze podobno nie ma ich teraz na stanie w Polsce (przynajmniej z tej firmy skad ja mialem brac) :?
i wybor po dosc krotkim namysle padl na bilstein b6 - dwururowe jutro odbior auta i zobaczymy jak ma sie to do seryjnych amorkow..taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl
Komentarz
-
-
Jak sie nie myle sa to B4 hmm gadalem z kilkoma osobami i mowia ze nie sa za ciekawe bo ponoc puszczaja spawy I sam niedlugo bede musial powoli szukac bo juz autko skacze ale zobaczymy co wyjdzie na przegladzie hmm i tez sie zastanawiam jakie zalozyc. Kilka osob poleca no KYB UltraSR albo jezeli szukasz cos w tej cenie to moze byc KYB ExelG
Komentarz
-
-
Ja z kolei słyszałem dobre opinie o firmie Koni, może warto nad Koni pomyśleć? o KYB też złego słowa nie moge powiedzieć ale Koni też dobra firma z dobrymi opiniami użytkownikówwww.adrenalinemotorsport.pl
Najnowsza produkcja ( Street Kings ) w dziale filmy
Street Kings na YT: http://www.youtube.com/watch?v=VL1cRPmuU3E
Komentarz
-
-
Cenowo to nie wiem tak do końca, mi się wydaje że nie ma kolosalnej różnicy jak będą droższe to z 30zł tak mi się zdaje.
Koni Polska 022 773-04-20 obsługa miła i szybka powiedzą ceny doradzą itpwww.adrenalinemotorsport.pl
Najnowsza produkcja ( Street Kings ) w dziale filmy
Street Kings na YT: http://www.youtube.com/watch?v=VL1cRPmuU3E
Komentarz
-
-
Poinformuj nas co tam Ci powiedzieli w Koni...www.adrenalinemotorsport.pl
Najnowsza produkcja ( Street Kings ) w dziale filmy
Street Kings na YT: http://www.youtube.com/watch?v=VL1cRPmuU3E
Komentarz
-
-
Jesli moge cos napisac.
Kto Wam nagadal o tych spawach? Jeden kolega z Wroclawia ma swoje B4 dobre 2 lata juz i wszystko jest elegancko. Jeszcze inny tez ma B4ki ale za krotko, zeby cos powiedziec, jednak odpukac nic sie nie dzieje.
Ja mam Kayaby Excel-G. Jako zamiennik japonski oryginalu, uwazam ze sa od ori 100 razy lepsze, bo sa sztywniejsze i dzieki temu ayto przestalo nurkowac.
Ponadto za cene KONI to wolalbym wlasnie opisane tutaj AGXy badz B6/B8. Zaloze sie, ze osoba uzytkujaca bedzie znacznie szczesliwsza, a miska olejowa to bedzie piala z zachwytuByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
ViRuE, cena to pierwsza roznica, druga roznica jest bujanie auta na boki.
Ja mam kombi, 90KM, na lekkich 17 i oponach 215 no i KYB.
Znajomy ma ASV HB, B4ki, 15tki bodajze i kapec 195 i kolo 140KM.
Jak robilismy slalom na lotnisku w szprotawie to moje seryjne auto pojechalo czasowo kazdego. Bez wyjatku. Takze HB na AGXach, ktory mial ~200KM. Imho to Excel-G maja to do sobie, ze samochod nie buja sie w kazda strone, nie nurkuje i jest sztywny. Zacznie sztywniejszy od B4, co do KYB sie nie wypowiadam.
Generalnie wiem, ze tamtego dnia to udalo sie kazdego kopnac w tylek, wlasnie dzieki perfekcyjnemu zaiweszeniuByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
misiek^wro, w slalomie nie jest ważna moc IMO - ale i tak wydarzenie zasługuje na uwagę. Miałeś chyba dobry dzień albo masz spore umiejętności.
BTW - te AGX-y to na całkiem sztywno były ustawione ? Gdybym miał wybierać to preferowałbym jednak takie z możliwością zmiany nastaw. Zastanawiam się tylko czy taka zaimplementowana funkcja nie ma negatywnego wpływu na trwałość amorów...OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
looker, cholera wie, jak byly AGXy ustawione, ale raczej na srodkowa opcje.
Ja u siebie oprocz Kayab mam jeszcze gumki z cupry i troszke lepsze stabilizatory, to moze to to A o kierowcy mnie wspominam, za krotko mam prawko, zeby uwazac sie za dobrego kierowce.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroPonadto za cene KONI to wolalbym wlasnie opisane tutaj AGXy badz B6/B8. Zaloze sie, ze osoba uzytkujaca bedzie znacznie szczesliwsza, a miska olejowa to bedzie piala z zachwytu
Gdy bierzemy pod uwagę właściwości jezdne> + dla koni za regulację
gdy w grę wchodzi trwałość > ++ dla koni (jeden + za to że są naprawdę wytrzymałe drugi za 3 lata gwarancji)
cena zakupu > nie wiem jaka jest B6/B8 ale sądzę że porównywalna z KONI, chyba nawet B8 są droższe
A miska...
moja miska ma się super przy sprężynach -35mm Eibaha, cały czas oryginalna, nie pogięta :szeroki_usmiech
ps . gratuluje wyników
Zamieszczone przez ViRuEB4 hmm gadalem z kilkoma osobami i mowia ze nie sa za ciekawe bo ponoc puszczaja spawyNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
dobrygrzeswawa, zalezy po czym sie jezdzi, w Warszawie drogi sa zdecydowanie lepsze niz we Wroclawiu, nie ma wyrw w drogach i straszacych tam kantow plyt kraweznikowych, nie ma kostek, ktore wystaja z drogi brukowanej, wiec generalnie ciezko porownywac :P
Ja tam raz miske rozwalilem, dlatego teraz szanuje swoj przeswit
Co do ceny B6 i B8, wydaje mi sie, ze B6 na 100% sa tansze od Koni ( za ktore we Wroclawiu krzycza 1.7k zl - za zolte sporty. O gwintowce nie wspominam :P )Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
Komentarz