rafał88ocp, ile Cię wyszło sprzęgło od G60 ?
[O1] Zmiana turbo na arl w agr
Zwiń
X
-
OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
-
-
rafał88ocp - ja mam na 216tkach ~150/340 i sprzęgło jeszcze się trzyma (używam co prawda z głową bo potrafi śliznąć na 2 biegu, na 3 i wyżej o dziwo nie ma problemu). Oczywiście jednomas leży i czeka na g60 - przyjdzie czas to wymienię.
U mnie ogranicza właśnie seria turbina.
230tki mają sens jak będziesz wsadzał pompę 11tkę. Jeśli nie planujesz (koszty
)to nie ma sensu - 216tki dadzą tyle samo na pompie 10 (seria).
Komentarz
-
-
Podobno niekoniecznie - 230 dadzą więcej paliwa mimo to i jest szansa na więcej Nm przy pompie "10". Ale niech się fachowcy wypowiedzą.Zamieszczone przez soszek81230tki mają sens jak będziesz wsadzał pompę 11tkę. Jeśli nie planujesz (koszty
)to nie ma sensu - 216tki dadzą tyle samo na pompie 10 (seria).OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Ja mam 163/342 i ori sprzęgło z 2m trzyma się dzielnie. :szeroki_usmiechZamieszczone przez soszek81ja mam na 216tkach ~150/340 i sprzęgło jeszcze się trzyma
Masz seryjne ciśnienie, więc sama wymiana turbo nic nie da, możesz mieć nawet większy lag, bo od ARLa wolniej się rozkręca, ale dłużej trzyma.Zamieszczone przez rafał88ocpA to normalne ze to turbo z arl na razie w ogóle nie idzie bo nie wiem czy to normalne czy coś powaliliśmy w układzie podciśnień
Do puki nie zmienisz programu dopóty nie będzie zauważalnego przyrostu mocy.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-

Komentarz