Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Zmiana turbo na arl w agr

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    rafał88ocp, ile Cię wyszło sprzęgło od G60 ?
    OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
    SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

    Komentarz


    • #27
      rafał88ocp - ja mam na 216tkach ~150/340 i sprzęgło jeszcze się trzyma (używam co prawda z głową bo potrafi śliznąć na 2 biegu, na 3 i wyżej o dziwo nie ma problemu). Oczywiście jednomas leży i czeka na g60 - przyjdzie czas to wymienię.

      U mnie ogranicza właśnie seria turbina.

      230tki mają sens jak będziesz wsadzał pompę 11tkę. Jeśli nie planujesz (koszty )to nie ma sensu - 216tki dadzą tyle samo na pompie 10 (seria).
      Była O1 kombi ALH++ 150/340
      Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez soszek81
        230tki mają sens jak będziesz wsadzał pompę 11tkę. Jeśli nie planujesz (koszty )to nie ma sensu - 216tki dadzą tyle samo na pompie 10 (seria).
        Podobno niekoniecznie - 230 dadzą więcej paliwa mimo to i jest szansa na więcej Nm przy pompie "10". Ale niech się fachowcy wypowiedzą.
        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

        Komentarz


        • #29
          looker używany zamach 200 + komplet sprzęgła u kumpla (sachs) po rabacie 368 zł chyba + 200zł kuzynowi za wymianę
          MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez soszek81
            ja mam na 216tkach ~150/340 i sprzęgło jeszcze się trzyma
            Ja mam 163/342 i ori sprzęgło z 2m trzyma się dzielnie. :szeroki_usmiech
            Zamieszczone przez rafał88ocp
            A to normalne ze to turbo z arl na razie w ogóle nie idzie bo nie wiem czy to normalne czy coś powaliliśmy w układzie podciśnień
            Masz seryjne ciśnienie, więc sama wymiana turbo nic nie da, możesz mieć nawet większy lag, bo od ARLa wolniej się rozkręca, ale dłużej trzyma. Do puki nie zmienisz programu dopóty nie będzie zauważalnego przyrostu mocy.
            W Polsce nie ma kryzysu.
            Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

            Komentarz


            • #31
              Problem w tym ze narazie mam SDI a nie TDI turbawa w ogolę nie ciągnie. Miałem soft na seryjnej turbawie ale widocznie dawki powietrza sa za małe zęby ruszyć turbo z arl (chyba ze coś powaliłem w układzie podciśnień)
              MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

              Komentarz


              • #32
                Sprawdź czy jakiś wężyk nie spadł.
                W Polsce nie ma kryzysu.
                Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                Komentarz


                • #33
                  ok za chwile sprawdze
                  MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                  Komentarz


                  • #34
                    Ewentualnie dla pewności:
                    Reanimacja N75 czyli Adam Slodowy series - Forum.VWGolf.pl
                    W Polsce nie ma kryzysu.
                    Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                    Komentarz


                    • #35
                      jutro podmienię zaworek na inny bo ten kupiłem używany ale mam jeszcze jeden u ojca w golfie wiec podmienię i zobaczymy co się będzie działo

                      [ Dodano: Pon 25 Lip, 11 13:18 ]
                      zaworki podmienione ale turbo dalej zimne trzeba poczekać aż mój tuner wróci z Mazur zrobimy program i powinno ożyć
                      MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X