[O2] Redukcja masy O2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piramida
    RS
    • 2009
    • 12222
    • Superb III (3V3)

    #76
    Zorr, masą auta bym sie nie martwił, nikt osobówki nie bedzie ważyć, to samo dotyczy obnizenia auta.
    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

    Komentarz

    • sesik
      RS
      • 2006
      • 2165

      #77
      z tego co się rozczytałem po necie to (niepotwierdzone nijak)
      - pojedyncze części muszą mieć właśnie homologację np.: szyby czy siedzenia i wtedy jest OK. (jak Pan Policjant spyta to pokazujemy świstek)
      Nie będę się kłócił bo ani policjantem ani prawnikiem nie jestem, diagnostą tym bardziej.
      Na przykład można zamówić u dilera auto z fabrycznie "przyciemnianymi" szybami, które na dzień dobry nie spełnia przepisów o przepuszczalności światła, ale auto homologacje ma i nikt się do tego nie przyczepi, a jakbyś miał białą szybę i przyciemnił folią, która ma homologacje ale też nie spełnia przepisów, to dowód byś stracił.

      Ostatnio jak oglądałem drogówkę to zatrzymali motocyklistę, który miał prawie nówkę sztukę prosto z salonu, założyli mu (opcja w zamówieniu) tłumiki nie seryjne, zamontowane w salonie i się okazało, że norm hałasu nie spełnia i DR poszedł i jeszcze bodajże 200 zeta mandatu
      Best ET = 13.666
      Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
      PerfectService by DGW

      http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
      http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

      Komentarz

      • Zorr
        RS
        • 2011
        • 2110

        #78
        Zamieszczone przez piramida
        Zorr, masą auta bym sie nie martwił, nikt osobówki nie bedzie ważyć, to samo dotyczy obnizenia auta.
        w moim przypadku to byłoby to martwienie się na zapas, bo u mnie jeszcze nic nie uległo procesowi tuningowemu.
        Po prostu staram się zorientować w szeroko rozumianym temacie tuningu (ale nie tego optycznego) a w szczególności możliwości, kosztów, legalności.

        Przyznam, iż redukcja masy najbardziej mnie intryguje.
        Np.: zrzucenie 180kg z TSI 160KM daje osiągi zbliżone do RS 200KM (oprócz v maks)
        Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
        Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

        Komentarz

        • piramida
          RS
          • 2009
          • 12222
          • Superb III (3V3)

          #79
          Zorr, czyli wychodzi że zrzucając 50kg z masy nie resorowanej to tak jak by doszło około 10 koni więcej?

          W moim przypadku mogłbym urwać:
          - 16kg na kołach
          - 30kg na przednich fotelach

          I chyba to tyle, w sumie ponad 50kg w tym sporo z masy resorowanej, czyli tak jak by doszło około 15 koni? :szeroki_usmiech
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz

          • Zorr
            RS
            • 2011
            • 2110

            #80
            Znalazłem masy różnych elementów na forum subaru (oczywiście dotyczące subaru, ale może się przydać) (http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=128619)

            - tarcze hamulcowe Zimmerman 293 zwykłe ~ 16 kg
            - tarcze hamulcowe Ferodo 266 zwykłe ~ 11 kg

            - kanapa +oparcie ~ 17kg
            - dywaniki+wygłuszenia ~ 15kg
            -Sprzęgło kompletne Exedy/Sachs OEM nowe ~ 7 kg.
            (Co prawda nie zrzuci się wagi wyrzucając sprzęgło ale może można będzie porównać z jakimś nie-OEM-owym.)
            - Elektryczne szyby - 3kg
            - Centralny zamek - 1kg
            - ABS - 8kg
            - Klima - 17 kg
            - Szyberdach - 13kg
            - Wspomaganie - 7kg
            - Poduszka kierowcy - 6kg
            - Poduszka kierowcy i pasażera - 13kg
            - Tylna klapa z zamkiem - 10kg
            - Maska ~ 15 - 25kg
            - Stabilizator 22mm - przód - 3.9 kg
            - Stabilizator 22mm - tyl - 5 kg
            - Chlapacze - 250g szt.
            - Instalacja do odpalania papierosów - 350g
            - dojazdówka + lewarek od STI 03 - 15.75kg

            Przerobki w klasyku na 6mt z sti my03-04.
            - wal napedowy gt 10,5kg; sti 9kg
            - skrzynia 5mt sti ra ze szpera helicalna i mocnym wisco 54,5kg; sti 85,5kg
            - kolo zam gt 8,5kg; sti 6,5kg
            - dyfer r160 z plytka ver 4 23kg; sti 26,5kg
            - poloski gt tyle kompletne 11,5kg; wzmocnione (przeguby wewnetrzne sti my07) na 450-500nm 13kg


            piramida jak znajdę chwilę to wprowadzę do car testu Twoje obecne auto i jego kopię z niższą masą i porównam co i jak.
            Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
            Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

            Komentarz

            • Mihau
              RS
              • 2009
              • 7461
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #81
              Zorr, a co to za furmanę będziesz robił?
              Jak było to sory ale nie znalazłem
              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

              Komentarz

              • Zorr
                RS
                • 2011
                • 2110

                #82
                Zamieszczone przez Mihau
                Zorr, a co to za furmanę będziesz robił?
                Jak było to sory ale nie znalazłem
                oj oj tam robił od razu
                tak jw. napisałem:
                w moim przypadku byłoby to martwienie się na zapas, bo u mnie jeszcze nic nie uległo procesowi tuningowemu.
                Po prostu staram się zorientować w szeroko rozumianym temacie tuningu (ale nie tego optycznego) a w szczególności możliwości, kosztów, legalności.


                i tutaj jeszcze trochę mas elementów samochodowych ze strony http://bakiewicz.info/blog/?p=871
                0760 g – pochłaniacz par paliwa
                0620 g – kanały nawiewów wnętrza (wymagane jest zapewnienie nadmuchu tylko na przednią szybę)
                0590 g – zamknięcie schowka pasażera z zamkiem i klamką
                0026 g – alarm włączonych świateł
                1100 g – wycieraczka tylna, ramię, silnik
                0710 g – wycieraczka przedniej szyby + ramię (zostawiam jedną wycieraczkę)
                2200 g – różnica w masie pomiędzy zapinkami, seryjnym zamknięciem maski i klapy bagażnika
                2030 g – różnica między seryjnymi boczkami drzwi, a spienionym pcv
                0330 g – tłumik szmerów ssania
                1000 g – blachy osłaniające tarcze hamulcowe
                0260 g – różnica z wymiany oryginalnego zbiorniczka płynu spryskiwacza na mniejszy
                2200 g – niepotrzebne rzeczy z deski rozdzielczej (popielniczka, zamknięcie schowka, włączniki, maskownice głośników, itd.)
                0900g – niepotrzebne przewody z instalacji elektrycznej (instalacja klimatyzacji, radia i głośników, etc.)
                0220 g – mocowania wykładziny podłogowej
                1800 g – różnica między elektrycznymi podnośnikami szyb a zwykłymi
                Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                Komentarz

                • Mihau
                  RS
                  • 2009
                  • 7461
                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                  #83
                  Zorr, można jeszcze z koła zamachowe ze 3-4kg zejść (oczywiście jak się da). Kolega teraz buduje furę na tor (dokładnie Civic EJ9 z B18C4) i teraz koło zamachowe waży 7,7kg, a po wizycie u specjalistów jakieś 3,5kg będzie ważyło.
                  O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                  Komentarz

                  • Skfarek
                    RS
                    • 2010
                    • 4795
                    • Octavia I (1U2)
                    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                    #84
                    Mihau, zwykle da się (oczywiście od koła zależy ilość do zdjęcia), np. u mnie w Polowagenie Kusie z koła zeszli właśnie coś koło 4 kg, dodatkowo jeszcze parę kilosów z wału korbowego też. By nie być gołosłownym wał:


                    Uploaded with ImageShack.us


                    Uploaded with ImageShack.us

                    i koło zamachowe:



                    Uploaded with ImageShack.us


                    Uploaded with ImageShack.us

                    Oprócz tego że lżejsze to wkręca się na obroty pięknie :wink:
                    Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                    6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                    Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                    Komentarz

                    • McGan
                      RS
                      • 2010
                      • 3574
                      • Superb III (3V3)

                      #85
                      Skfarek, jak z wytrzymałością? Bo jednak jest to troszkę osłabione
                      Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                      Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                      Komentarz

                      • Zorr
                        RS
                        • 2011
                        • 2110

                        #86
                        Zamieszczone przez piramida
                        Zorr, czyli wychodzi że zrzucając 50kg z masy nie resorowanej to tak jak by doszło około 10 koni więcej?

                        W moim przypadku mogłbym urwać:
                        - 16kg na kołach
                        - 30kg na przednich fotelach

                        I chyba to tyle, w sumie ponad 50kg w tym sporo z masy resorowanej, czyli tak jak by doszło około 15 koni? :szeroki_usmiech
                        Wrzuciłem do programu car test parametry Twojego samochodu i dodałem dwa inne hipotetyczne. Pierwszy +45KM +100Nm@3200obr, drugi -200kg.
                        No i lecimy.

                        Parametr <-> Sam.Obecny <-> Sam.+45KM <-> Sam.-200kg
                        dane w sek.

                        0-80km/h <-> 4.91 <-> 4.56 <-> 4.58
                        0-100km/h <-> 6.51 <-> 5.87 <-> 5.96
                        0-160km/h <-> 14.67 <-> 12.55 <-> 13.04

                        0-100m <-> 6.25 <-> 6.07 <-> 6.07
                        0-400m <-> 14.48 <-> 13.86 <-> 13.97

                        Top Speed <-> 240 <-> 254 <-> 241 (Tutaj słabo wylicza ten program, z reg. jest więcej)

                        60-100 IV <-> 5.39 <-> 5.09 <-> 4.63
                        80-120 V <-> 7.18 <-> 6.74 <-> 6.15
                        120-160 VI <-> 9.45 <-> 7.56 <-> 8.03

                        To czego w programie za bardzo zrobić się nie da to określić skąd redukowana jest masa (z napędu czy resorowana), ale tak czy siak można przyjąć, iż 200kg mniej to 40KM więcej.
                        Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                        Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                        Komentarz

                        • Skfarek
                          RS
                          • 2010
                          • 4795
                          • Octavia I (1U2)
                          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                          #87
                          McGan, po kilku tysiącach się nic nie dzieje, a lekko to ja tym autem nie jeżdżę, zresztą nie po to je składam. To nie pierwsza robota Kusiów, robią silniki do dużej ilości rajdówek w Małopolsce. Kumpel robił u nich silnik do A-grupowej Cliówki, i od złożenia przejechał bezproblemowo kilkadziesiąt imprez (rajdy, GSMP)
                          Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                          6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                          Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                          Komentarz

                          • freekon
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 424

                            #88
                            a próbowaliście zrzucić masę kierowcy?
                            Ambiente + pakiet na bezdroża
                            było 153,4KM / 349,4Nm jest 176,1KM / 386,7Nm

                            Komentarz

                            • piramida
                              RS
                              • 2009
                              • 12222
                              • Superb III (3V3)

                              #89
                              Zamieszczone przez Zorr
                              Zamieszczone przez piramida
                              Zorr, czyli wychodzi że zrzucając 50kg z masy nie resorowanej to tak jak by doszło około 10 koni więcej?

                              W moim przypadku mogłbym urwać:
                              - 16kg na kołach
                              - 30kg na przednich fotelach

                              I chyba to tyle, w sumie ponad 50kg w tym sporo z masy resorowanej, czyli tak jak by doszło około 15 koni? :szeroki_usmiech
                              Wrzuciłem do programu car test parametry Twojego samochodu i dodałem dwa inne hipotetyczne. Pierwszy +45KM +100Nm@3200obr, drugi -200kg.
                              No i lecimy.

                              Parametr <-> Sam.Obecny <-> Sam.+45KM <-> Sam.-200kg
                              dane w sek.

                              0-80km/h <-> 4.91 <-> 4.56 <-> 4.58
                              0-100km/h <-> 6.51 <-> 5.87 <-> 5.96
                              0-160km/h <-> 14.67 <-> 12.55 <-> 13.04

                              0-100m <-> 6.25 <-> 6.07 <-> 6.07
                              0-400m <-> 14.48 <-> 13.86 <-> 13.97

                              Top Speed <-> 240 <-> 254 <-> 241 (Tutaj słabo wylicza ten program, z reg. jest więcej)

                              60-100 IV <-> 5.39 <-> 5.09 <-> 4.63
                              80-120 V <-> 7.18 <-> 6.74 <-> 6.15
                              120-160 VI <-> 9.45 <-> 7.56 <-> 8.03

                              To czego w programie za bardzo zrobić się nie da to określić skąd redukowana jest masa (z napędu czy resorowana), ale tak czy siak można przyjąć, iż 200kg mniej to 40KM więcej.

                              Mniej więcej by sie zgadzało, co prawda 0-100 raczej obecnie bedzie poniżej 7sek a na 1/4 bliżej 15 niż 14.5 ale zapewne jest to przyczyna między innymi ciężkich 18 calowych kół.
                              Możesz jeszcze zapodać taką wersję:
                              - waga mojego auta -100kg plus powiedzmy 30-40 koni więcej

                              [ Dodano: Czw 29 Wrz, 11 19:44 ]
                              czyli zakładając że w jakiś sposób odchudzę auto o 100kg i dokładając 40 koni więcej to wtedy octa będzie jezdzić jak by miała 290 koni
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz

                              • Sev
                                L&K
                                • 2007
                                • 1295

                                #90
                                Zamieszczone przez freekon
                                a próbowaliście zrzucić masę kierowcy?
                                Próbowałem, wyrzuciłem całkowicie ale bez kierowcy nie jedzie :szeroki_usmiech
                                6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                Komentarz

                                • Zorr
                                  RS
                                  • 2011
                                  • 2110

                                  #91
                                  Zamieszczone przez piramida
                                  Mniej więcej by sie zgadzało, co prawda 0-100 raczej obecnie bedzie poniżej 7sek a na 1/4 bliżej 15 niż 14.5 ale zapewne jest to przyczyna między innymi ciężkich 18 calowych kół.
                                  no z wyliczeń też jest poniżej 7sek (6.51 do setki)
                                  ogólnie to system wylicza czasy dla bardzo dobrego/przyczepnego asfaltu, poza tym skoda podaje wagi samochodów, które wpisałem, raczej nie dla wersji elegance.
                                  Ogólnie mogą być różnice.

                                  Zamieszczone przez piramida
                                  Możesz jeszcze zapodać taką wersję:
                                  - waga mojego auta -100kg plus powiedzmy 30-40 koni więcej
                                  ok dla wersji +45KM - 100kg

                                  0-80km/h <-> 4.42
                                  0-100km/h <-> 5.68
                                  0-160km/h <-> 11.93

                                  0-100m <-> 6.00
                                  0-400m <-> 13.65

                                  Top Speed <-> 256

                                  60-100 IV <-> 4.73
                                  80-120 V <-> 6.26
                                  120-160 VI <-> 7.00

                                  i jeszcze ciekawostka.
                                  Maks przeciążenie to 1.4G na I biegu przy 3500obr
                                  Zalecany start to 1800obr Dump.
                                  Zalecana zmiana biegów zawsze przy 4500obr (do odcięcia)


                                  co do tematu mas, to dla auta cywilnego to tak sobie orientacyjnie wyliczyłem zysk na masie i koszty:
                                  Koła 20kg 2 500zł
                                  Fotele 20kg 4 000zł (lekkie fotele ale składane)
                                  Wygłuszenie 15kg 1 000zł
                                  Dojazdówka 10kg 200zł
                                  Akumulator 3kg 800zł
                                  Maska przednia 10kg 1 500zł

                                  W sumie za 10tys zł (sporo) zyskujemy 80kg.

                                  PS Zakochałem się w fotelu: Recaro Sportster Cs tylko czemu kosztuje ~4000zł.
                                  Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                                  Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                                  Komentarz

                                  • piramida
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 12222
                                    • Superb III (3V3)

                                    #92
                                    Zorr, dziękie wielki w przypadku mojego auta mozna wiecej zaoszczędzić na masie foteli bo około 15-20/sztuka czyli 30-40kg na parze przednich foteli, jezeli chodzi o koła to średnio przyjmuje sie że masę kół mnoży sie przez 4, czyli zbijając powiedzmy 16kg z kół to tak jakby zbić 64kg z masy auta.

                                    Czyli teoretycznie zmieniając koła na ultralekkie plus wywalenie seryjnych foteli z przodu i zastapienie je lekkimi kubłami zyskujemy tak jak by około 100kg czyli 20 koni
                                    Kubły składane mozna kupic za około 1200-1400/sztuka które wazą ponizej 15kg/sztuka plus fele i w sumie da nam to koszt około 6000zł :szeroki_usmiech

                                    P.S. co to za programik posiadasz do obliczeń?
                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                    Komentarz

                                    • Zorr
                                      RS
                                      • 2011
                                      • 2110

                                      #93
                                      CarTest2000 opis: http://www.cartestsoftware.com/index.php
                                      zobacz zakładkę analyses & comparison tests

                                      parę uwag:
                                      - trzeba się trochę naszukać necie, aby go pobrać (to się da obejść)
                                      - trzeba wprowadzić troszkę parametrów samochodów, które też trzeba się naszukać w necie. np. tylko skoda.de podaje przełożenia biegów
                                      - trzeba trochę poeksperymentować z ustawieniami strat momentów.

                                      jakby co służę pomocą.
                                      Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                                      Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                                      Komentarz

                                      • Skfarek
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 4795
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                        #94
                                        Zamieszczone przez Zorr
                                        CarTest2000
                                        to jakiś nowszy widzę już jest, ja miałem styczność z tym starym dosowym :wink:
                                        Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                        6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                        Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                        Komentarz

                                        • Zorr
                                          RS
                                          • 2011
                                          • 2110

                                          #95
                                          Zamieszczone przez Skfarek
                                          Zamieszczone przez Zorr
                                          CarTest2000
                                          to jakiś nowszy widzę już jest, ja miałem styczność z tym starym dosowym :wink:
                                          ten starszy dosowy jest za darmo, ale taki sobie, natomiast ten jest bardzo OK.


                                          wracając do tematu:
                                          to fotele można wymienić na np.: Sparco R100 waga 10kg albo 15kg w cenie 870zł (+ montaż)
                                          zastanawiam się też jakby tu tylną kanapę przerobić na dwa fotele i pomiędzy nimi miejsce na fotelik dziecięcy np. isofix. (jest 5 miejsc?, jest)

                                          i jeszcze taka ciekawostka, bo szukałem innych sposobów na "moc" tj. do samochodu dwa silniki elektryczne w piaście tylnych kół (byłby napęd 4x4), najlepiej po 100Nm, trochę akumulatorów w kole zapasowym. Całość tak, aby dało powiedzmy 7sekundowego kopa.

                                          No i znalazłem:

                                          teraz wystarczy poczekać aż wprowadzą rozwiązanie i zobaczyć po ile takie coś i jaką moc oferuje.
                                          Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                                          Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                                          Komentarz

                                          • setunia
                                            Drive
                                            • 2011
                                            • 51

                                            #96
                                            Zamieszczone przez Zorr
                                            zastanawiam się też jakby tu tylną kanapę przerobić na dwa fotele i pomiędzy nimi miejsce na fotelik dziecięcy np. isofix. (jest 5 miejsc?, jest)
                                            Nooo, nie za bardzo tak. Taki układ to 4.1
                                            Było:
                                            126p 1980
                                            Polonez Caro 1,5GLE 1991
                                            Fiat Uno 1,4 1995
                                            Polonez 1989 1,4Rover (SWAP)
                                            Fiat Palio Weekend 1,2 HL 1999
                                            Toyota Camry 3,0GX V6 1992
                                            Renault Scenic 1,9 dTi 2000
                                            Ford Fiesta 1,3 1998 (Pysi ;-)

                                            Jest:
                                            Skoda Octavia 1,2TSI Mint 2011
                                            Mondeo 1,8Ghia 1998 (młodego)

                                            Komentarz

                                            • Sev
                                              L&K
                                              • 2007
                                              • 1295

                                              #97
                                              Zamieszczone przez Zorr
                                              No i znalazłem:

                                              teraz wystarczy poczekać aż wprowadzą rozwiązanie i zobaczyć po ile takie coś i jaką moc oferuje.
                                              W drogowych BMW obecnie jest montowany KERS, nie sprawdzałem w których wersjach ale ostatnio w specyfikacji 520d widziałem to ustrojstwo
                                              6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                              Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                              Komentarz

                                              • Zorr
                                                RS
                                                • 2011
                                                • 2110

                                                #98
                                                Zamieszczone przez Sev
                                                Zamieszczone przez Zorr
                                                No i znalazłem:

                                                teraz wystarczy poczekać aż wprowadzą rozwiązanie i zobaczyć po ile takie coś i jaką moc oferuje.
                                                W drogowych BMW obecnie jest montowany KERS, nie sprawdzałem w których wersjach ale ostatnio w specyfikacji 520d widziałem to ustrojstwo
                                                faktycznie jest, zintegrowany ze skrzynią biegów (84KM i 260Nm) i dodatkowo napędza osprzęt silnika głównego.
                                                Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                                                Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                                                Komentarz

                                                • piramida
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 12222
                                                  • Superb III (3V3)

                                                  #99
                                                  Zorr, mam jeszcze jedną prośbę, chodzi mi o róznice w przyśpieszeniu pomiędzy gumą 225 a 205, można w programie to ustawić?
                                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                  Komentarz

                                                  • Zorr
                                                    RS
                                                    • 2011
                                                    • 2110

                                                    Zamieszczone przez piramida
                                                    Zorr, mam jeszcze jedną prośbę, chodzi mi o róznice w przyśpieszeniu pomiędzy gumą 225 a 205, można w programie to ustawić?
                                                    mogę tylko jutro bo w lapku mam program, a nie chce mi się go dzisiaj odpalać...
                                                    mogę sprawdzić czasy oraz są tam jeszcze testy czasowe torów wyścigowych, to też obadam.

                                                    PS widziałem, że przymierzasz się do opon i zastanawiam się czy widziałeś plik z wagami felg
                                                    Link kliknij na przycisk "wheel weight list" jedyny minus to fakt, iż większość felg jest niedostępna w Polsce, ale za to można popatrzeć jaka jest różnica w masie pomiędzy różnymi rozmiarami.


                                                    Edit:
                                                    na tej samej stronie jest napisane też o wadze opon:
                                                    Najlżejsze Toyo T1S zaraz potem Pirelli Pzero Nero potem Falken Azenise i Bridgestone S-03.
                                                    Niewiele i też nie wiem na kiedy ten wpis się datuje, czy aby nie jest przestarzały.
                                                    Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                                                    Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...