No zobaczymy jak będzie, teraz na moich 18 i oponach o indeksie 88Y boje sie tym autem jezdzić z prędkosciami 150+ więc myslę że precyzja prowadzenia na gumie 235/35 bedzie perfekcyjna pomijając oczywiscie komfort którego już przy 18 jest tyle co kot napłakał, tutaj na forum mało kto ma porównanie 18vs19 pomijając usłyszane historie czy domysły.
Trochę naczytałem sie opini osób które przesiadły sie z 18 na 19 i nie ma tragedii, przy zdrowym zawiasie jezdzi sie podobnie jak na 18 z tym że znacznie poprawia sie perfekcja prowadzenia.
widze ze chcesz sie przekonac sam na wlasnej skorze jak to jest...
no tak mam czasami :szeroki_usmiech to samo mówiono o 18 felgach, big turbo że na miasto sie nie nadaje itp nie wydaję mi się że 8mm różnicy w wysokosci profilu gumy może aż tak drastycznie wpłynąć na komfort jazdy, czyli wychodzi około 10% w wysokosci profilu.
piramida ktoś musi przetrzeć szlak . Jeżeli chodzi o komfort to napewno nie będzie źle, ale bardziej martwiłbym się o uszkodzenie felg na wspaniałych polskich drogach.
piramida, dlatego jeżeli chcesz takie felgi to zakładaj i nie patrz na innych. Wczoraj miałem Klienta który powiedział mi że do swojej Octavii nie założyłby 17" bo to zero komfortu itp itd. Jeździ na 15" w O2.... więc ile ludzi tyle opinii
cena jest atrakcyjna jak na taki zestaw (może jeszcze coś urwiesz z tego) więc brać i jeździć.
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
teraz na moich 18 i oponach o indeksie 88Y boje sie tym autem jezdzić z prędkosciami 150+ więc myslę że precyzja prowadzenia na gumie 235/35 bedzie perfekcyjna [...] z tym że znacznie poprawia sie perfekcja prowadzenia.
Tłumaczyłem po dobroci, teraz będę się już tylko śmiał
Primo: Jak się boisz jeździć, sugeruję tramwaj.
Secundo: Polecam wypad na tor - zaowocuje większą pokorą i mniejszą ilością mitomanii.
Tertio: W każdych warunkach wychłoszczę powiększacz penisa w postaci OII na 19-sto calowych felgach moim truchłem na 17-stkach (nawet przy makabrycznych prędkościach 150+ :lol: )
greenhorn, nie pierdol bo nie wiesz jak moje auto sie zachowuje na sztywnym zawiasie, twardszymi stabilizatorami, niskim profilu gumy gdzie boczna scianka jest miekka a auto po prostu pływa, jak chcesz to cie przewiozę przy okazji i zobaczysz co sie dzieje z autem przy 120km/h i nagłym ominięciem przeszkody lub podczas slalomu :shock:
Penisa ma na tyle dużego że nie muszę nic z nim robić a 19 założę bo mam taki kaprys i nic ci do tego, jeżeli stwierdzę że jednak jest za twardo to wrócę do 18, nie kupuje 19 dla wyglądu tylko dla poprawienia własciwosci jezdnych co przy obecnym indeksie 88Y jest dla mnie nie do przyjecia.
Teraz możesz sie smiać do woli :szeroki_usmiech
P.S. jezdziłeś kiedys obnizona octavią na oponie 235/35/19 lub 225/40/18?
Jezeli nie, to nie mamy o czym rozmawiać a domysły czy subiektywne odczucia pozostaw sobie.
Odgrzebuje, bo wiosna przyszła i ciekaw jestem czy piramida wprowadził plan w życie.
Jesli tak, to jakie refleksje masz?
zycie weryfikuje pewne plany więc octa została wyposażona w opony o rozmiarze 235/40/18, na poprzednim setupie czuć było straty głównie w przedziale 100-200 ale teraz na obecnym setupie nie ma z tym juz problemów, na pewno jest lepszy komfort na dziurach i trzymanie boczne.
Może kiedyś wymienie fale na lekkie typu ultraleggera to wtedy będzie jeszcze lepiej.
Decyzja podjęta głównie z przyczyn finansowych, zostawiłem obecne felgi i dokupiłem do nich nowe opony a zamiast inwestować w nowe felgi kasa poszła na mody :wink:
Ja mam pytanie, bo wszędzie widze inne informacje, a chcę mieć 100% pewności!
Jakie ciśnienie opon dać dla opon 205/50 R17 ?? podajcie dla samochodu pustego jak i pełnego (wersja wakacyjna)
Komentarz