Wymyśliłem taki patent na te silniczki do xenona.Mając dwa silniczki od xenonu(orginał)odciołem 2,5cm tego czpienia z kulką.A z silniczka orginalnego(ze starych reflektorów) odciołem tą część plastiku białego z główką aż do równego czpienia,zrobiłem otwór wiertarką i na kropelce(klej) wkleiłem tą gówkę i kawałek czpienia z silniczka krokowego do silnika ze starych lamp.Przesczep udany i wszystko działa.szkody:do złomu dwa silniczki orginał xenon.foty robione telefonem.
Przerabianie kostek do lamp pod xenony?
Zwiń
X
-
siwy5, Chyba wykorzystam Twój patent na przeróbkę silników sterowania. Tylko zauważyłem, że silniczki od xenonów mają dłuższy ten trzpień z kulką. Czy te 2,5cm, które odciąłeś to jest po sklejeniu długość jak w silniczkach krokowych?
[ Dodano: Nie 09 Mar, 08 13:26 ]
Już zrobiłem przeszczepy silniczków by siwy5. Poniżej foty z przeróbki.
Tak wygląda silniczek ze zwykłego reflektora po wszczepieniu trzpienia z główką od krokowca z xenonu. Do sklejenia użyłem poxipolu.
To okaleczone krokowce
Takich narzędzi używałem do przeróbki
Tutaj dwie fotki wyciętego miejsca w które później pasuje silniczek. Plastik okazał się dość miękki, więc żeby nie nabrudzić do środka reflektora zdecydowałem się wycinać nożykiem "tapeciakiem". Bardzo sprawnie to idzie i żadnych opiłków, wiórów itp przy tym nie ma.
Tu całość po zmontowaniu i podłaczeniu przewodów.
A tak wygląda adoptowana wtyczka z reflektora H4 w xenonie.
Teraz mam już sprawę xenonów zakończoną. Regulacja wysokości bardzo ładnie działa. Nic się nie zacina.Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
Witam wszystkich... jestem dumnym właścicielem Octavki I 1,9 TDI 110 KM Elegance (z 2003). Chcę założyć do niej fabryczne reflektory ksenonowe... Przeczytałem cały temat i wiem już, że to się wiążę z pewnymi komplikacjami natury technicznej typu silniczki poziomowania i kostki. Słyszałem o sprytnych przejściówkach. Nie jestem zbyt uzdolniony w majsterkowaniu.. Co mi radzicie? :roll:Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter00Witam wszystkich... jestem dumnym właścicielem Octavki I 1,9 TDI 110 KM Elegance (z 2003). Chcę założyć do niej fabryczne reflektory ksenonowe... Przeczytałem cały temat i wiem już, że to się wiążę z pewnymi komplikacjami natury technicznej typu silniczki poziomowania i kostki. Słyszałem o sprytnych przejściówkach. Nie jestem zbyt uzdolniony w majsterkowaniu.. Co mi radzicie? :roll:
Proponuję jeszcze poczytać Ten wątekAlfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
witam chcem załozyc lampy do oktawi z 2000 roku jednak mam stare lamy i chcem to po lifcie czy to duzy kłopot?? prosze o pomoc
[ Dodano: Sro 20 Sty, 10 13:10 ]
chodzi mi głownie o te wtyczki bo one sa troche inne ktos sie orientuje gdzie to dostane i czy jest opcja przerobienia tego pozdrawiam z gory dziekuje
Komentarz
-
-
Ponawiam pytanie kolegi, Czy w octavii przed liftem da się zrobić coś z ta rurą po lewej stronie żeby włożyć ksenony? Co to w ogóle jest za ścierwo? Da się bez tego jechać?
joy23paris, wtyczki i kable: ASO ,a reszta to lutownica+cyna+topnik. Mi elektryka nie sprawiła większego problemu przy ksenonach, tylko ta nieszczęsna rura...
Komentarz
-
Komentarz