[O1] Customowy dolot - projekt - ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukas_jg
    Rider
    • 2012
    • 600
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #51
    Nowe zdjęcia z projektowania dolotu.
    Załączone pliki
    Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

    Komentarz

    • rss
      L&K
      • 2009
      • 1098

      #52
      autorowi watku polecam temat o FMICach na forum VW Golfa..... sporo ciekawych inspiracji
      kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
      _________________________________________
      Do sprzedania:
      komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
      zaciski do hamulcow 280mm.

      Komentarz

      • eros662
        Ambiente
        • 2011
        • 147
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #53
        Krzylu, próbowałem założyć dziś rure od tego AGra ale jednak po demontażu ori AHF okazało się że od AGRa nie pasuje jest po prostu za krótka także moje pytanie brzmi jak żeście to montowali że piszecie że p&p??
        SKODA OCTAVIA TOUR
        1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
        BLACK COMBII
        SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

        Komentarz

        • soszek81
          L&K
          • 2010
          • 1245

          #54
          Do mojego ALH nie było najmniejszych problemów.
          Może AHF jest ciut inny niż AGR/ALH/ASV w tym względzie?
          Była O1 kombi ALH++ 150/340
          Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

          Komentarz

          • eros662
            Ambiente
            • 2011
            • 147
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #55
            soszek81, nom napewno jest różnica, bo inaczej by pasowało. Jak nie pójdzie trzeba bedzie z ARLa zakładać heh
            SKODA OCTAVIA TOUR
            1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
            BLACK COMBII
            SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

            Komentarz

            • lukas_jg
              Rider
              • 2012
              • 600
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #56
              Tutaj ciekawy projekt firmy MGmotorsport:


              fajnie przeprowadzone orurowanie






              Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

              Komentarz

              • looker
                RS
                • 2008
                • 1886
                • Octavia II (1Z3)
                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                #57
                lukas_jg, i jak ci idzie z FMIC-em ? Jakieś postępy ?
                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                Komentarz

                • lukas_jg
                  Rider
                  • 2012
                  • 600
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #58
                  Zamieszczone przez looker
                  lukas_jg, i jak ci idzie z FMIC-em ? Jakieś postępy ?
                  Zbieram kasę i graty żeby coś wymodzić.

                  Wstępny projekt poniżej ;-)
                  Załączone pliki
                  Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                  Komentarz

                  • octaviawrc
                    Rider
                    • 2007
                    • 337
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                    #59
                    dobra rada tam powyzej sa zwykle opaski stalowe ty zastosuje opaski GBS. nie rozrywaja sie i nie rdzewieja.

                    na koncach kazdego laczenia kwasiaka z gumą, pamietaj o obspawaniu kwasiaka do okoła w formie kołnierza zeby nie zeslizgneła sie opaska z wezem gumowym.

                    zrób jaknajkrótsza droge do ic, a korekte programu musisz i tak zrobic.
                    bedziesz miał od razu wyczuwalną dużą turbodziure.
                    ja tak miałem.
                    SPRZEDAM TANIO

                    Komentarz

                    • ziutsane
                      RS
                      • 2007
                      • 2376

                      #60
                      U mnie spód wygląda dosyć podobnie. Co do turbo dziury, to względem serii az takiego laga nie ma, jakby mogło się wydawać :diabelski_usmiech
                      Radio: C90r+XDP210EQ
                      Kable:Opt,Skyline,50 mm
                      Wzm:XES M1+FP 1.800
                      Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                      Komentarz

                      • looker
                        RS
                        • 2008
                        • 1886
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                        #61
                        A co powiecie na taki patent, żeby rura powrotna szła w belce zderzaka ? Długość ta sama lub nawet ciut mniej, etetycznie. Kwestia tylko jaka średnica rury wejdzie w przestrzeń w belce. Na zdjęciu jest to chyba rura ok. 50mm.
                        Załączone pliki
                        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                        Komentarz

                        • Udesky
                          RS
                          • 2007
                          • 1692
                          • Octavia I (1U2)
                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                          #62
                          Zamieszczone przez looker
                          . Kwestia tylko jaka średnica rury wejdzie w przestrzeń w belce. Na zdjęciu jest to chyba rura ok. 50mm.
                          Jak tam wyciąć dziury na tą rurę? Palnikiem?
                          W Polsce nie ma kryzysu.
                          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                          Komentarz

                          • looker
                            RS
                            • 2008
                            • 1886
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                            #63
                            Ale gdzie ? Nie wiem co i jak tam wycinać. Po prostu widziałem taka instalację kiedyś robioną w OI. jedyne co mi się nasuwa to ew. konieczność podcięcia belki aby wejść w jej przestrzeń zaraz po wyjściu z IC.
                            OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                            SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                            Komentarz

                            • Udesky
                              RS
                              • 2007
                              • 1692
                              • Octavia I (1U2)
                              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                              #64
                              looker, chciałem tak poprowadzić u siebie, ale łączenie belki z nadwoziem jest pełne. Nie miałem tam dziury aby tak poprowadzić i dlatego się zastanawiam jak wyciąć tam otwory.
                              Chyba, że w po FL wygląda to inaczej.
                              W Polsce nie ma kryzysu.
                              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                              Komentarz

                              • looker
                                RS
                                • 2008
                                • 1886
                                • Octavia II (1Z3)
                                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                #65
                                Na pewno sprawdzę w swoim czasie. Takie poprowadzenie rury wydaje mi się sensowne ze względów estetycznych a żadnych "przeciw" jakoś nie widzę z punktu widzenia użytkowania.
                                BTW - jeśli teraz używam cSMIC-a by Ali (2x wydajniejszy od seryjnego) i do niego było strojone auto, to przejście na FMIC od Iveco Daily nie powinno chyba objawić się jakimś mega lagiem bez korekty (ta będzie w swoim czasie - na wiosnę) ?
                                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                Komentarz

                                • Udesky
                                  RS
                                  • 2007
                                  • 1692
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                  #66
                                  Zamieszczone przez looker
                                  Takie poprowadzenie rury wydaje mi się sensowne ze względów estetycznych a żadnych "przeciw" jakoś nie widzę z punktu widzenia użytkowania.
                                  Chyba jedno z najlepszych i najbardziej ergonomicznych jakie widziałem.
                                  Zamieszczone przez looker
                                  BTW - jeśli teraz używam cSMIC-a by Ali (2x wydajniejszy od seryjnego) i do niego było strojone auto, to przejście na FMIC od Iveco Daily nie powinno chyba objawić się jakimś mega lagiem bez korekty (ta będzie w swoim czasie - na wiosnę) ?
                                  Ja nawet jeśli przeszedłem ze swykłego SMICA na iveco to nie odczułem wielkiej różnicy.
                                  Zresztą gdzieś na SCP pisałem o wrażeniach.
                                  W Polsce nie ma kryzysu.
                                  Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                  Komentarz

                                  • looker
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 1886
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                    #67
                                    Jakie ma znaczenie miejsce montażu MAP-SENSORA ? Tzn. wiem, że powinien mierzyć powietrze już schłodzone po wyjściu z IC ale czy ma znaczenie montaż w określonym miejscu na dolocie ?
                                    OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                    SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                    Komentarz

                                    • Udesky
                                      RS
                                      • 2007
                                      • 1692
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                      #68
                                      Zamieszczone przez looker
                                      czy ma znaczenie montaż w określonym miejscu na dolocie ?
                                      Im bliżej kolektora ssącego tym lepiej.
                                      W Polsce nie ma kryzysu.
                                      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                      Komentarz

                                      • sew1981
                                        RS
                                        S_OCP MemberModeratorr
                                        • 2009
                                        • 10917
                                        • Fiat

                                        #69
                                        kurde szkoda , że w naszych tdikach nie robili pełnowymiarowych icków przed chłodnicą, tylko takie małe gówna po bokach...później trzeba kombinować z tym, żeby mieć lepsze parametry. Z ciekawości zajrzałem pod maskę mojego scudo 1.9 td z 98 roku i on ma pełnowymiarowy IC powierzchnią zwykłej chłodnicy prawie w należytym miejscu. Respect, nie wiem, czemu tdiki tego nie mają fabrycznie....

                                        Komentarz

                                        • ces
                                          Ambiente
                                          • 2010
                                          • 112

                                          #70
                                          Zamieszczone przez sew1981
                                          kurde szkoda , że w naszych tdikach nie robili pełnowymiarowych icków przed chłodnicą, tylko takie małe gówna po bokach...później trzeba kombinować z tym, żeby mieć lepsze parametry. Z ciekawości zajrzałem pod maskę mojego scudo 1.9 td z 98 roku i on ma pełnowymiarowy IC powierzchnią zwykłej chłodnicy prawie w należytym miejscu. Respect, nie wiem, czemu tdiki tego nie mają fabrycznie....
                                          Miały np IVECO ma spory seryjny IC, dużo ludzi montuje uzyskując troszkę większą moc.
                                          Z ciekawości ostatnio oglądałem IC w golfie V TFSI (180KM+) dla pocieszenia jest jeszcze mniejszy niż w TDIkach

                                          Komentarz

                                          • lukas_jg
                                            Rider
                                            • 2012
                                            • 600
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                            #71
                                            Macie może jakiś pomysł jak rozwiązać przejście w tym miejscu:


                                            ? To jest wąskie gardło całego układu. Jeżeli zastosuję rurę z średnicą wew. 57mm to trzeba pomyśleć o czymś lepszym
                                            Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                            Komentarz

                                            • looker
                                              RS
                                              • 2008
                                              • 1886
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                              #72
                                              Wywal to zwężenie i ta samą rurą wepnij się do złączki przy turbo.
                                              Druga opcja to podpasować rurę od 1.8 T. Podobno podejdzie i ma większy przekrój.
                                              Ja będę szedł raczej w kierunku customa w tym miejscu. Kawałek rury + kolanko silikonowe powinny dać radę.
                                              OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                              SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                              Komentarz

                                              • lukas_jg
                                                Rider
                                                • 2012
                                                • 600
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                #73
                                                Można wziąć większą średnicę i spłaszczyć aby był ciągle taki sam przekrój.
                                                Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                                Komentarz

                                                • looker
                                                  RS
                                                  • 2008
                                                  • 1886
                                                  • Octavia II (1Z3)
                                                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                                  #74
                                                  Ale zmniejszony przekrój to dla turbiny gorsze rozwiązanie jest IMO. Zawsze to ciut większy opór.
                                                  Pozostaje kwestia haczenia o koło w czasie maksymalnego skrętu w lewo. To trzeba sprawdzić.
                                                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                                  Komentarz

                                                  • lukas_jg
                                                    Rider
                                                    • 2012
                                                    • 600
                                                    • Octavia I (1U2)
                                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                    #75
                                                    Zamieszczone przez looker
                                                    Ale zmniejszony przekrój to dla turbiny gorsze rozwiązanie jest IMO. Zawsze to ciut większy opór.
                                                    Pozostaje kwestia haczenia o koło w czasie maksymalnego skrętu w lewo. To trzeba sprawdzić.
                                                    Dlatego mówię o większej średnicy aby po jej spłaszczeniu powierzchnia przekroju poprzecznego była taka jak 60tki ;-)
                                                    Załączone pliki
                                                    Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...