Nowe zdjęcia z projektowania dolotu.
[O1] Customowy dolot - projekt - ASV
Zwiń
X
-
Krzylu, próbowałem założyć dziś rure od tego AGra ale jednak po demontażu ori AHF okazało się że od AGRa nie pasuje jest po prostu za krótka także moje pytanie brzmi jak żeście to montowali że piszecie że p&p??SKODA OCTAVIA TOUR
1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
BLACK COMBII
SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60
Komentarz
-
-
lukas_jg, i jak ci idzie z FMIC-em ? Jakieś postępy ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
dobra rada tam powyzej sa zwykle opaski stalowe ty zastosuje opaski GBS. nie rozrywaja sie i nie rdzewieja.
na koncach kazdego laczenia kwasiaka z gumą, pamietaj o obspawaniu kwasiaka do okoła w formie kołnierza zeby nie zeslizgneła sie opaska z wezem gumowym.
zrób jaknajkrótsza droge do ic, a korekte programu musisz i tak zrobic.
bedziesz miał od razu wyczuwalną dużą turbodziure.
ja tak miałem.SPRZEDAM TANIO
Komentarz
-
-
A co powiecie na taki patent, żeby rura powrotna szła w belce zderzaka ? Długość ta sama lub nawet ciut mniej, etetycznie. Kwestia tylko jaka średnica rury wejdzie w przestrzeń w belce. Na zdjęciu jest to chyba rura ok. 50mm.Załączone plikiOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Ale gdzie ? Nie wiem co i jak tam wycinać. Po prostu widziałem taka instalację kiedyś robioną w OI. jedyne co mi się nasuwa to ew. konieczność podcięcia belki aby wejść w jej przestrzeń zaraz po wyjściu z IC.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
looker, chciałem tak poprowadzić u siebie, ale łączenie belki z nadwoziem jest pełne. Nie miałem tam dziury aby tak poprowadzić i dlatego się zastanawiam jak wyciąć tam otwory.
Chyba, że w po FL wygląda to inaczej.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Na pewno sprawdzę w swoim czasie. Takie poprowadzenie rury wydaje mi się sensowne ze względów estetycznych a żadnych "przeciw" jakoś nie widzę z punktu widzenia użytkowania.
BTW - jeśli teraz używam cSMIC-a by Ali (2x wydajniejszy od seryjnego) i do niego było strojone auto, to przejście na FMIC od Iveco Daily nie powinno chyba objawić się jakimś mega lagiem bez korekty (ta będzie w swoim czasie - na wiosnę) ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lookerTakie poprowadzenie rury wydaje mi się sensowne ze względów estetycznych a żadnych "przeciw" jakoś nie widzę z punktu widzenia użytkowania.
Zamieszczone przez lookerBTW - jeśli teraz używam cSMIC-a by Ali (2x wydajniejszy od seryjnego) i do niego było strojone auto, to przejście na FMIC od Iveco Daily nie powinno chyba objawić się jakimś mega lagiem bez korekty (ta będzie w swoim czasie - na wiosnę) ?
Zresztą gdzieś na SCP pisałem o wrażeniach.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Jakie ma znaczenie miejsce montażu MAP-SENSORA ? Tzn. wiem, że powinien mierzyć powietrze już schłodzone po wyjściu z IC ale czy ma znaczenie montaż w określonym miejscu na dolocie ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
kurde szkoda , że w naszych tdikach nie robili pełnowymiarowych icków przed chłodnicą, tylko takie małe gówna po bokach...później trzeba kombinować z tym, żeby mieć lepsze parametry. Z ciekawości zajrzałem pod maskę mojego scudo 1.9 td z 98 roku i on ma pełnowymiarowy IC powierzchnią zwykłej chłodnicy prawie w należytym miejscu. Respect, nie wiem, czemu tdiki tego nie mają fabrycznie....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981kurde szkoda , że w naszych tdikach nie robili pełnowymiarowych icków przed chłodnicą, tylko takie małe gówna po bokach...później trzeba kombinować z tym, żeby mieć lepsze parametry. Z ciekawości zajrzałem pod maskę mojego scudo 1.9 td z 98 roku i on ma pełnowymiarowy IC powierzchnią zwykłej chłodnicy prawie w należytym miejscu. Respect, nie wiem, czemu tdiki tego nie mają fabrycznie....
Z ciekawości ostatnio oglądałem IC w golfie V TFSI (180KM+) dla pocieszenia jest jeszcze mniejszy niż w TDIkach
Komentarz
-
-
Wywal to zwężenie i ta samą rurą wepnij się do złączki przy turbo.
Druga opcja to podpasować rurę od 1.8 T. Podobno podejdzie i ma większy przekrój.
Ja będę szedł raczej w kierunku customa w tym miejscu. Kawałek rury + kolanko silikonowe powinny dać radę.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Ale zmniejszony przekrój to dla turbiny gorsze rozwiązanie jest IMO. Zawsze to ciut większy opór.
Pozostaje kwestia haczenia o koło w czasie maksymalnego skrętu w lewo. To trzeba sprawdzić.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lookerAle zmniejszony przekrój to dla turbiny gorsze rozwiązanie jest IMO. Zawsze to ciut większy opór.
Pozostaje kwestia haczenia o koło w czasie maksymalnego skrętu w lewo. To trzeba sprawdzić.Załączone plikiZgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
Komentarz
-
Komentarz