Maicroft, NIe no - odpadaja wszelakiego rodzaju kombinacje, nie do konca sprawdzone i bezpieczne. Wiec nie ma co kombinowac Przypomina mi to skracanie sprezyn szlifierka.
Ciekawi mnie bardziej sprawa czym rozni sie emortyzator do hb od tego do kombi ??
Czy dotyczy tu tylko budowy mocowania itp., czy roznicy w masie nadwozia, czy inna praca nadwozia, tzn. kombi powiduje wieksze wychyly, stad amor jest sztywniejszy w kombi ?? To jest ciekawe. Nikt jednoznacznie, czy nawet ogolnie nie powiedzial jak to z tym jest. Dopytywal sie moze ktorys z was w jednej z firm tunerskich ?? Zajmujacych sie na powaznie mechanika i strojeniem aut do zawodow ??
Dzisiaj ogladalem sprawozdanie z rajdow z sezonu 2006r i po jednym z hopow, auto przy ladowaniu strasznie podskoczylo- tzn. tyl zarzucilo, wtedy padl komentarz, ze za twarde amortyzatory dobrano na tyl. Wlasnie o takie informacje mi chodzi. :wink:
Ciekawi mnie bardziej sprawa czym rozni sie emortyzator do hb od tego do kombi ??
Czy dotyczy tu tylko budowy mocowania itp., czy roznicy w masie nadwozia, czy inna praca nadwozia, tzn. kombi powiduje wieksze wychyly, stad amor jest sztywniejszy w kombi ?? To jest ciekawe. Nikt jednoznacznie, czy nawet ogolnie nie powiedzial jak to z tym jest. Dopytywal sie moze ktorys z was w jednej z firm tunerskich ?? Zajmujacych sie na powaznie mechanika i strojeniem aut do zawodow ??
Dzisiaj ogladalem sprawozdanie z rajdow z sezonu 2006r i po jednym z hopow, auto przy ladowaniu strasznie podskoczylo- tzn. tyl zarzucilo, wtedy padl komentarz, ze za twarde amortyzatory dobrano na tyl. Wlasnie o takie informacje mi chodzi. :wink:
Komentarz