B6sport opinia uzytkownika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Dig Dug
    L&K
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1306
    • Seat

    #51
    Maicroft, NIe no - odpadaja wszelakiego rodzaju kombinacje, nie do konca sprawdzone i bezpieczne. Wiec nie ma co kombinowac Przypomina mi to skracanie sprezyn szlifierka.



    Ciekawi mnie bardziej sprawa czym rozni sie emortyzator do hb od tego do kombi ??
    Czy dotyczy tu tylko budowy mocowania itp., czy roznicy w masie nadwozia, czy inna praca nadwozia, tzn. kombi powiduje wieksze wychyly, stad amor jest sztywniejszy w kombi ?? To jest ciekawe. Nikt jednoznacznie, czy nawet ogolnie nie powiedzial jak to z tym jest. Dopytywal sie moze ktorys z was w jednej z firm tunerskich ?? Zajmujacych sie na powaznie mechanika i strojeniem aut do zawodow ??

    Dzisiaj ogladalem sprawozdanie z rajdow z sezonu 2006r i po jednym z hopow, auto przy ladowaniu strasznie podskoczylo- tzn. tyl zarzucilo, wtedy padl komentarz, ze za twarde amortyzatory dobrano na tyl. Wlasnie o takie informacje mi chodzi. :wink:
    Była O1 jest F2.

    Komentarz


    • #52
      Maicroft, z tego co twierdzi właściciel... samochód lepiej trzyma się drogi. Na zakrętach tył samochodu nie ucieka, samochodem mniej buja.

      Tak wygląda to w praktyce.

      Czy druciarstwo ? Być może... ale jest to na pewno bezpieczniejsze "druciarstwo" niż pzerabianie przednich lamp na xenony.


      Na oryginalnych samochód źle się prowadził... szczególnie tył samochodu "nie był stabilny" i przewidywalny.

      Komentarz

      • EŁ
        L&K
        • 2004
        • 1168
        • Octavia III (5E3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

        #53
        Zamieszczone przez bezduszny

        Czy druciarstwo ? Być może... ale jest to na pewno bezpieczniejsze "druciarstwo" niż pzerabianie przednich lamp na xenony.


        .
        :lol: rozumiem że sprężyna została maksymalnie scisnieta czyli niektóre zwoje mogły zostać dociśniete jeden do drugiego?.......to już chyba wole druciarskie xenony :lol: :lol:

        Komentarz

        • Dig Dug
          L&K
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1306
          • Seat

          #54
          Nie no panowie nie robcie wojny :x

          bezduszny - wszelkiego rodzaju przerobki nie orginalne lub przynajniej nie dorownujace orginalowi to pewne druciarstwo. Kwestie ktory element moze drutowac, a ktory nie, to osobna kwestia. Nie powinna byc rozwazana w tym watku, bo watek traci na sensownosci. :evil:
          Była O1 jest F2.

          Komentarz


          • #55
            , no nie popadaj w skrajność.....


            Jak cie ktoś kiedyś takimi oślepi taki xenonami i rozp....z się lub kogoś, to zmienisz zdanie albo już nie będziesz miał okazji.

            Komentarz

            • EŁ
              L&K
              • 2004
              • 1168
              • Octavia III (5E3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

              #56
              8) ..... :wink:

              Komentarz

              • misiekwaw
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7715
                • Ford

                #57
                Zamieszczone przez bezduszny
                Dig Dug, możesz zrobić taki manewr jak mój znajomy.

                Kupił B4 ale na tył o jakieś 5 cm krótrze niż seria..... Aby to załozyć musieli troche się napracować.

                Efekt jest taki, że samochód po pierwsze nie ma podniesionego tyłu a po drugie tył lepiej zachowuje się na zakrętach (nie ucieka).
                czekaj czekaj... jak B4 ktore jest zamiennikiem serii moze byc krotszy od oryginalu o 5cm :?: :roll: no chyba ze od innego samochodu zalozyl... to faktycznie nie druciarstwo :roll: pogratulowac :?

                [ Dodano: Pią 22 Gru, 06 18:04 ]
                Zamieszczone przez bezduszny
                Czy druciarstwo ? Być może... ale jest to na pewno bezpieczniejsze "druciarstwo" niż pzerabianie przednich lamp na xenony.
                no tak :lol: jak inni robić durciarstwo to jest be, jak Kali robic druciarstwo to jest git :lol: :lol: :lol:

                prosze nie porownuj wplywu na bezpieczenstwo przerabianej lampy z gowniana zawiecha... taaaaa... lampa moze oslepic... zawiecha nie oslepi tylko wysle w zielone :roll: echhh :?
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz


                • #58
                  Zamieszczone przez MisiekWAW
                  jak B4 ktore jest zamiennikiem serii moze byc krotszy od oryginalu o 5cm
                  A no widać może być.... B4 kupił w zmax.pl jako komplet to O1.

                  Przy wymianie w serwisie okazało się, że tył jest krótrzy o około 5cm od tych które miał poprzednio wymieniane w ASO.


                  Są dwie możliwości:
                  - poprzednio w ASO (Żagiel Zamość) założyli dłuższe niż seryjne (mimo wymiany samochód źle się prowadził)
                  - w zmax sprzedali niewłaściwe

                  Człowiek jest w każdym razie zadowolony z tego co jest teraz założone. Samochód jest komfortowy, nie jest twardy i prowadzi się dobrze w zakrętach.

                  [ Dodano: Pią 22 Gru, 06 18:17 ]
                  Zamieszczone przez MisiekWAW
                  zawiecha nie oslepi tylko wysle w zielone echhh
                  A niby co się może stać ze zwiechą, że nagle, niespodziewanie i nie do opanowania przez kierowcę poleci się w zielone.... ?

                  Komentarz

                  • EŁ
                    L&K
                    • 2004
                    • 1168
                    • Octavia III (5E3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                    #59
                    Zamieszczone przez MisiekWAW
                    [
                    czekaj czekaj... jak B4 ktore jest zamiennikiem serii moze byc krotszy od oryginalu o 5cm :?: :roll: no chyba ze od innego samochodu zalozyl... to faktycznie nie druciarstwo :roll: pogratulowac :?

                    .
                    są b4 krótsze do obniżanych sprezyn...też sie niedawno o tym dowiedziałem :shock: ...na forum seat racing ktoś nawet takie zakładał do Golfa MKIV

                    Komentarz


                    • #60
                      Hmm... wynikało by z tego, że przód dostał właściwy a tył ten obniżony...

                      Komentarz

                      • EŁ
                        L&K
                        • 2004
                        • 1168
                        • Octavia III (5E3)
                        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                        #61
                        Zamieszczone przez bezduszny
                        A niby co się może stać ze zwiechą, że nagle, niespodziewanie i nie do opanowania przez kierowcę poleci się w zielone.... ?
                        a niby to że spręzyna pracuje w zupełnie innych warunkach niz zakładał to producent i po pierwsze primo zachowanie tyłu auta w ekstremalnej sytuacji ( np mocna hopa przy dużej prędkości na łuku) jest praktycznie nie przewidywalne.....a po drugie primo może poprostu sobie pierdyknąć........dasz sobie uciąć głowe że nie? :lol:

                        Komentarz


                        • #62
                          , wiesz może ile dokładnie jest różnicy między tymi amorami ?

                          Bo jak na razie to operujemy na tym co ja usłyszałem a ktoś ocenił "na oko" ?

                          Komentarz

                          • EŁ
                            L&K
                            • 2004
                            • 1168
                            • Octavia III (5E3)
                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                            #63


                            spróbuj zagadać z tym człowiekiem...montował takie do golfa...ja niestety nie wiem...dla mnie bilstein zaczyna sie dopiero od b6 :lol:

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #64
                              Zastanawia mnie jedna rzecz. Czy combi z kratka nie mialo jednak jakiegos innego zawieszenia na tyl od zwyklego kombi ktory byl homologowany na osobowke. W sumie sama krata byla wrzuca dopiero w PL, wiec watpie zeby zawias robili tez, ale moze jednak :roll:
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • Dig Dug
                                L&K
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 1306
                                • Seat

                                #65
                                Maicroft, O tym, czy chcesz osobowke, czy ciezarowke, to zapewne decydowalo sie dopiero u dielera, jak auto juz stalo na placu. Ladowali kratke i bylo po sprawie. Tak mi sie wydaje, ze upraszczali sobie zycie Nosnosc auta z kratka i bez nie byla przeciez wieksza, przynajmniej w papierach.
                                Była O1 jest F2.

                                Komentarz


                                • #66
                                  Dig Dug, SAP , chyba SAP a nie dealer załatwiają homologację na ciężarowe.

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #67
                                    Auto bylo psute w Poznaniu. Do salonu przyszlo juz z rozdziewiczonym oparciem kanapy, bo oni musieli wkladac ta blache, zeby nie mozna bylo polozyc oparcia :lol:
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • Zibi
                                      Rider
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 491

                                      #68
                                      Hello

                                      Nie wiem jak to jest/bylo w SAP, ale u mnie jak auto przyjezdza z Niemiec to juz raczej nikt przy nim nie grzebie na skladzie celnym - zwlaszcza przy czyms takim jak zawias (chyba ze auto pod zabudowe, ale to juz zupelnie inna para kaloszy).
                                      Przypuszczam, ze tu by bylo podobnie - zwlaszcza, ze wolumen sztukowy wiekszy, a ewentualny zysk na calej operacji nizszy.

                                      Podejrzewam raczej cos takiego, ze na etapie produkcji w ramach "polskiej specyfikacji" auto moglo dostawac inne amory, a potem pod to w Polsce wyrobiono 2 komplety homologacyjne - odrebnie dla ciezarowki i dla osobowki.
                                      Minimalny naklad pracy, jedynie osobowki maja troche twardszy zawias.

                                      Jest jeszcze jedna opcja ktora mi wlasnie zaswitala - zero kombinacji z zawiasem, tylko kratka i ograniczona liczba miejsc. Wtedy to osobowka ma 5 miejsc i mniejsza ladownosc, a ciezarowka 4 miejsca i wieksza ladownosc.
                                      Jest to troche naciagane, niestety ciezko tutaj cos pewnego powiedziec.
                                      To specyfika importera / marki i wymogow homologacyjnych - zmiany w prawie w ciagu ostatnich kilku lat okreslajace co jest ciezarowka a co nie wymuszaja coraz lepsze numery i kombinacje - generalnie wszystko jest mozliwe.

                                      Pozdrawiam
                                      Zibi

                                      Komentarz

                                      • Tonny S
                                        Drive
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 67

                                        #69
                                        Opinie opiniami nurtuje mnie jedno odebralem dzis odboje pod przedni amortyzator i chcialem to na B6 jednorurowy zapodac i lipaaaaaaaa czy tam sie kupuje jakies specjalne odboje ?? bo przez ta gruba rure ja tam tego odboja nie wsadze ledwo co gwint wlazl.

                                        O co chodzi ????

                                        Sorry za odgrzanie kotleta ale mysle, ze warto ta sprawę wyjaśnić.
                                        www.leonclub.pl

                                        Leon FR/ARL + powered by CompSport

                                        Komentarz

                                        Pracuję...