No widzisz tak to jest i nie jest to tylko moja opinia. Z kreski minimalnie powinna być szybsza RS-ka, chociaż jak wiemy przy ruszaniu z miejsca odgrywa rolę dużo czynników. Z rolki RS-ce już koniki nie pomagają i ASZ w serii idzie tak samo.
[O1] Ile mocy wytrzyma silnik ALH?
Zwiń
X
-
Walus miał na myśli swój ówczesny setup raczej :-)OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Jako że trochę tych silników zajeździłem napiszę coś od siebie do autora wątku.
Zakładając że koszty modzenia są dla Ciebie bardzo ważne jak nie najważniejsze (tak wywnioskowałem po postach w tym wątku) i rozmiar modyfikacji jakie chcesz przeprowadzić twierdzę że z góry jesteś skazany na porażkę.
Zbudować auto to jedno a utrzymać je przy życiu to drugie :!:
W każdej chwili musisz się liczyć z jakimś fuckup-em. Czy to uszczelka pod głowicą, czy przeguby, czy poduszki czy jeszcze inne rzeczy łącznie z dużo częstszym serwisem.
O uszczelce wspomniałem specjalnie po przeczytaniu kilku postów. Jeśli ktoś myśli że będzie dmuchał jakieś 1.8-1.9 bara i seryjne śruby utrzymają łeb na miejscu to się grubo myli. Jest kilka myków na to a na początku zacząłbym od śrub ARP i odpowiedniej uszczelki. Nie pytajcie o szczegóły.
Niejednokrotnie łeb się podnosi na serii (nie piszę o wypalonych uszczelkach)
Jeśli chodzi o sprzęgło (bo tu też kilka ciekawych postów było) to proponuję określić gdzie robimy zakupy. W IC kupując sprzęgło od G60 i VR6 (golf II, III) mamy w zestawie ten sam docisk tylko inną tarczę i to nie docisk hałasuje ani nie sprężyny w tarczy (tłumik drgań skrętnych) tylko sama skrzyni. Poszarpcie wałkiem sprzęgłowym w lewo i prawo energicznie o wszystko będzie jasne.
Docisk od sharana VR6 jest inny a pasuje od silnika AAA.
Nie widziałem chyba nic o wydechu a to też ważne
ps podaj kontakt do tego kogoś kto zregeneruje w pełni pompę wtryskową za 900zł. Sama "sekcja główna" kosztuje więcej...
ps.2 zapomniałem napisać jeszcze jednej rzeczy którą już kiedyś pisałem. Gdy zmieniłem silnik na PD byłem tylko wqr...ny na siebie że nie zrobiłem tego dużo wcześniej. Tyle kasy co władowałem w ALH to historia i każdemu będę odradzał grube modzenie tego silnika jeśli ma ograniczony budżet. Lepiej uzbierać raz trochę więcej i wsadzić PD-ka.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
DGW, i tyle w temacie :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DGWJako że trochę tych silników zajeździłem napiszę coś od siebie do autora wątku.
Zakładając że koszty modzenia są dla Ciebie bardzo ważne jak nie najważniejsze (tak wywnioskowałem po postach w tym wątku) i rozmiar modyfikacji jakie chcesz przeprowadzić twierdzę że z góry jesteś skazany na porażkę.
Zbudować auto to jedno a utrzymać je przy życiu to drugie :!:
W każdej chwili musisz się liczyć z jakimś fuckup-em. Czy to uszczelka pod głowicą, czy przeguby, czy poduszki czy jeszcze inne rzeczy łącznie z dużo częstszym serwisem.
O uszczelce wspomniałem specjalnie po przeczytaniu kilku postów. Jeśli ktoś myśli że będzie dmuchał jakieś 1.8-1.9 bara i seryjne śruby utrzymają łeb na miejscu to się grubo myli. Jest kilka myków na to a na początku zacząłbym od śrub ARP i odpowiedniej uszczelki. Nie pytajcie o szczegóły.
Niejednokrotnie łeb się podnosi na serii (nie piszę o wypalonych uszczelkach)
Jeśli chodzi o sprzęgło (bo tu też kilka ciekawych postów było) to proponuję określić gdzie robimy zakupy. W IC kupując sprzęgło od G60 i VR6 (golf II, III) mamy w zestawie ten sam docisk tylko inną tarczę i to nie docisk hałasuje ani nie sprężyny w tarczy (tłumik drgań skrętnych) tylko sama skrzyni. Poszarpcie wałkiem sprzęgłowym w lewo i prawo energicznie o wszystko będzie jasne.
Docisk od sharana VR6 jest inny a pasuje od silnika AAA.
Nie widziałem chyba nic o wydechu a to też ważne
ps podaj kontakt do tego kogoś kto zregeneruje w pełni pompę wtryskową za 900zł. Sama "sekcja główna" kosztuje więcej...
ps.2 zapomniałem napisać jeszcze jednej rzeczy którą już kiedyś pisałem. Gdy zmieniłem silnik na PD byłem tylko wqr...ny na siebie że nie zrobiłem tego dużo wcześniej. Tyle kasy co władowałem w ALH to historia i każdemu będę odradzał grube modzenie tego silnika jeśli ma ograniczony budżet. Lepiej uzbierać raz trochę więcej i wsadzić PD-ka.
hmmm trochę racji w tym jest co piszesz i sam się zaczynam zastanawiać czy to co chcę zrobić ma sens... co do głowicy to już kupiłem kolejną z ALH i szukam miejsca gdzie zrobią regenerację + porting w sumie wyślę ci PW może coś razem wymyślimy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DGWto nie docisk hałasuje ani nie sprężyny w tarczy (tłumik drgań skrętnych) tylko sama skrzyni. Poszarpcie wałkiem sprzęgłowym w lewo i prawo energicznie o wszystko będzie jasne.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
DGW seryjne śruby utrzymają czapke na miejscu tylko kwestia jak to się dokładnie zrobi.
Kwestia dokładności. A w śruby ARP nie ma sensu ładować kasy. Jeśli auto jest używane z głową.
Odnośnie sprzęgła: dociski się różnią miedzy producentami. I tez inaczej hałasują. dobrą opcją jest z golfa IV a najlepsza z scharana. Oczywiście pasuje na standartowe koło 1Z.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lookerMożesz trochę pojaśnić ? Dlaczego na VR6 hałasuje a na G60 nie ? Tak na "chłopski rozum" :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez WalusDGW seryjne śruby utrzymają czapke na miejscu tylko kwestia jak to się dokładnie zrobi.
"Auto używane z głową" - ilu użytkowników tyle teorii na używanie głowy ale z drugiej strony nie robi się śmocy po to żeby jeździć jak kapelusznik a wtedy właśnie węże lubią twardnieć :diabelski_usmiech
Zamieszczone przez WalusOdnośnie sprzęgła: dociski się różnią miedzy producentami. I tez inaczej hałasują.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
DGW nie mówie o hałsie bo to jest drugo rzędna sprawa tylko o konstrukcji i ile mogą przenieść. Same dociski i tarcze poprostu się różnią. Odnośnie Pompowania 2.0 bara to nie problem czasem w piku jest 2.1 i mam na seryjnych śrubach. Na tym setupie mam już nakulane jakies 75 tys. Codziennie 70Km wiec się da.
Komentarz
-
Komentarz