[O1] Ile mocy wytrzyma silnik ALH?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kabanos
    RS
    • 2011
    • 4544
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #51
    No widzisz tak to jest i nie jest to tylko moja opinia. Z kreski minimalnie powinna być szybsza RS-ka, chociaż jak wiemy przy ruszaniu z miejsca odgrywa rolę dużo czynników. Z rolki RS-ce już koniki nie pomagają i ASZ w serii idzie tak samo.

    >>>moja srebrna kombi strzała<<<

    Komentarz

    • Walus
      Ambiente
      • 2009
      • 172

      #52
      mówią że przyśpiesza się momentem a predkość maksymalna to moc. Coś w tym musi być

      Kilka krotnie próbowałem się z rs 1.8T na setupie 195Km i 430Nm i naprawdę nie musiałem się wysilać a jak ogarniesz dobrze starty TDi nie ma problemów. fakt laczek musi być bo to on daje kopa.

      Komentarz

      • ziutsane
        RS
        • 2007
        • 2376

        #53
        Walus, 195 KM i 430 Nm ?
        Sorry, ale chyba nie widziałem jeszcze takiego wyniku w 1.8T
        Radio: C90r+XDP210EQ
        Kable:Opt,Skyline,50 mm
        Wzm:XES M1+FP 1.800
        Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

        Komentarz

        • looker
          RS
          • 2008
          • 1886
          • Octavia II (1Z3)
          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

          #54
          Walus miał na myśli swój ówczesny setup raczej :-)
          OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
          SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

          Komentarz

          • ziutsane
            RS
            • 2007
            • 2376

            #55
            aaa no chyba, że ... Bez interpunkcji, posty często są dwuznaczne :P :diabelski_usmiech
            Radio: C90r+XDP210EQ
            Kable:Opt,Skyline,50 mm
            Wzm:XES M1+FP 1.800
            Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #56
              Jako że trochę tych silników zajeździłem napiszę coś od siebie do autora wątku.

              Zakładając że koszty modzenia są dla Ciebie bardzo ważne jak nie najważniejsze (tak wywnioskowałem po postach w tym wątku) i rozmiar modyfikacji jakie chcesz przeprowadzić twierdzę że z góry jesteś skazany na porażkę.
              Zbudować auto to jedno a utrzymać je przy życiu to drugie :!:

              W każdej chwili musisz się liczyć z jakimś fuckup-em. Czy to uszczelka pod głowicą, czy przeguby, czy poduszki czy jeszcze inne rzeczy łącznie z dużo częstszym serwisem.

              O uszczelce wspomniałem specjalnie po przeczytaniu kilku postów. Jeśli ktoś myśli że będzie dmuchał jakieś 1.8-1.9 bara i seryjne śruby utrzymają łeb na miejscu to się grubo myli. Jest kilka myków na to a na początku zacząłbym od śrub ARP i odpowiedniej uszczelki. Nie pytajcie o szczegóły.
              Niejednokrotnie łeb się podnosi na serii (nie piszę o wypalonych uszczelkach)

              Jeśli chodzi o sprzęgło (bo tu też kilka ciekawych postów było) to proponuję określić gdzie robimy zakupy. W IC kupując sprzęgło od G60 i VR6 (golf II, III) mamy w zestawie ten sam docisk tylko inną tarczę i to nie docisk hałasuje ani nie sprężyny w tarczy (tłumik drgań skrętnych) tylko sama skrzyni. Poszarpcie wałkiem sprzęgłowym w lewo i prawo energicznie o wszystko będzie jasne.
              Docisk od sharana VR6 jest inny a pasuje od silnika AAA.

              Nie widziałem chyba nic o wydechu a to też ważne

              ps podaj kontakt do tego kogoś kto zregeneruje w pełni pompę wtryskową za 900zł. Sama "sekcja główna" kosztuje więcej...

              ps.2 zapomniałem napisać jeszcze jednej rzeczy którą już kiedyś pisałem. Gdy zmieniłem silnik na PD byłem tylko wqr...ny na siebie że nie zrobiłem tego dużo wcześniej. Tyle kasy co władowałem w ALH to historia i każdemu będę odradzał grube modzenie tego silnika jeśli ma ograniczony budżet. Lepiej uzbierać raz trochę więcej i wsadzić PD-ka.
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #57
                DGW, i tyle w temacie :szeroki_usmiech
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • xman750
                  Rider
                  • 2011
                  • 322

                  #58
                  Zamieszczone przez DGW
                  Jako że trochę tych silników zajeździłem napiszę coś od siebie do autora wątku.

                  Zakładając że koszty modzenia są dla Ciebie bardzo ważne jak nie najważniejsze (tak wywnioskowałem po postach w tym wątku) i rozmiar modyfikacji jakie chcesz przeprowadzić twierdzę że z góry jesteś skazany na porażkę.
                  Zbudować auto to jedno a utrzymać je przy życiu to drugie :!:

                  W każdej chwili musisz się liczyć z jakimś fuckup-em. Czy to uszczelka pod głowicą, czy przeguby, czy poduszki czy jeszcze inne rzeczy łącznie z dużo częstszym serwisem.

                  O uszczelce wspomniałem specjalnie po przeczytaniu kilku postów. Jeśli ktoś myśli że będzie dmuchał jakieś 1.8-1.9 bara i seryjne śruby utrzymają łeb na miejscu to się grubo myli. Jest kilka myków na to a na początku zacząłbym od śrub ARP i odpowiedniej uszczelki. Nie pytajcie o szczegóły.
                  Niejednokrotnie łeb się podnosi na serii (nie piszę o wypalonych uszczelkach)

                  Jeśli chodzi o sprzęgło (bo tu też kilka ciekawych postów było) to proponuję określić gdzie robimy zakupy. W IC kupując sprzęgło od G60 i VR6 (golf II, III) mamy w zestawie ten sam docisk tylko inną tarczę i to nie docisk hałasuje ani nie sprężyny w tarczy (tłumik drgań skrętnych) tylko sama skrzyni. Poszarpcie wałkiem sprzęgłowym w lewo i prawo energicznie o wszystko będzie jasne.
                  Docisk od sharana VR6 jest inny a pasuje od silnika AAA.

                  Nie widziałem chyba nic o wydechu a to też ważne

                  ps podaj kontakt do tego kogoś kto zregeneruje w pełni pompę wtryskową za 900zł. Sama "sekcja główna" kosztuje więcej...

                  ps.2 zapomniałem napisać jeszcze jednej rzeczy którą już kiedyś pisałem. Gdy zmieniłem silnik na PD byłem tylko wqr...ny na siebie że nie zrobiłem tego dużo wcześniej. Tyle kasy co władowałem w ALH to historia i każdemu będę odradzał grube modzenie tego silnika jeśli ma ograniczony budżet. Lepiej uzbierać raz trochę więcej i wsadzić PD-ka.


                  hmmm trochę racji w tym jest co piszesz i sam się zaczynam zastanawiać czy to co chcę zrobić ma sens... co do głowicy to już kupiłem kolejną z ALH i szukam miejsca gdzie zrobią regenerację + porting w sumie wyślę ci PW może coś razem wymyślimy

                  Komentarz

                  • looker
                    RS
                    • 2008
                    • 1886
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                    #59
                    Zamieszczone przez DGW
                    to nie docisk hałasuje ani nie sprężyny w tarczy (tłumik drgań skrętnych) tylko sama skrzyni. Poszarpcie wałkiem sprzęgłowym w lewo i prawo energicznie o wszystko będzie jasne.
                    Możesz trochę pojaśnić ? Dlaczego na VR6 hałasuje a na G60 nie ? Tak na "chłopski rozum" :szeroki_usmiech
                    OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                    SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                    Komentarz

                    • Walus
                      Ambiente
                      • 2009
                      • 172

                      #60
                      DGW seryjne śruby utrzymają czapke na miejscu tylko kwestia jak to się dokładnie zrobi.

                      Kwestia dokładności. A w śruby ARP nie ma sensu ładować kasy. Jeśli auto jest używane z głową.

                      Odnośnie sprzęgła: dociski się różnią miedzy producentami. I tez inaczej hałasują. dobrą opcją jest z golfa IV a najlepsza z scharana. Oczywiście pasuje na standartowe koło 1Z.

                      Komentarz

                      • DGW
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 2330

                        #61
                        Zamieszczone przez looker
                        Możesz trochę pojaśnić ? Dlaczego na VR6 hałasuje a na G60 nie ? Tak na "chłopski rozum" :szeroki_usmiech
                        to dlaczego hałasuje to już ktoś napisał. Chodzi o inna częstotliwość uderzeń. G60 to motor 4-cylindrowy, VR6 - sześciocylindrowy. Sprężyny w tarczy od vr6 nie stłumią drgań w taki sposób aby nie przeniosły się na skrzynię.

                        Zamieszczone przez Walus
                        DGW seryjne śruby utrzymają czapke na miejscu tylko kwestia jak to się dokładnie zrobi.
                        niestety ale nie widziałem takiego silnika gdzie dmuchane było 1.8-1.9 bara i seryjne śruby utrzymywały czapkę na miejscu. Za to tam gdzie założyłem arp-y nigdy jeszcze węże nie spuchły (wyjątkiem był mój silnik ale tam były robione różne testy )
                        "Auto używane z głową" - ilu użytkowników tyle teorii na używanie głowy ale z drugiej strony nie robi się śmocy po to żeby jeździć jak kapelusznik a wtedy właśnie węże lubią twardnieć :diabelski_usmiech
                        Zamieszczone przez Walus
                        Odnośnie sprzęgła: dociski się różnią miedzy producentami. I tez inaczej hałasują.
                        Podejrzewam że co innego chciałeś napisać lub też trochę inaczej miało to brzmieć bo dociski w tym przypadku nie hałasują.
                        NFPNorth-West
                        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                        WARSZTAT www.dsize.pl
                        ->
                        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                        Komentarz

                        • Walus
                          Ambiente
                          • 2009
                          • 172

                          #62
                          DGW nie mówie o hałsie bo to jest drugo rzędna sprawa tylko o konstrukcji i ile mogą przenieść. Same dociski i tarcze poprostu się różnią. Odnośnie Pompowania 2.0 bara to nie problem czasem w piku jest 2.1 i mam na seryjnych śrubach. Na tym setupie mam już nakulane jakies 75 tys. Codziennie 70Km wiec się da.

                          Komentarz

                          Pracuję...