ja utknąłem w pracy - stąd absencja, trudno się mówi; mam nadzieję, że następnym razem nic mi nie przeszkodzi; pozdrawiam
virus w o2 1,6 FSI
Zwiń
X
-
Jedź na inną hamownię po całym procesie i potwierdź przyrostywww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
To jest dobra rada...
Imho ja ze swoim autem pojechałbym do TTC
Ale to już Twój wybórwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
ja mogę napisać co żeśmy zauważyli z Garretem w Krakowie.
Jego AXR (na który z oczywistych względów zwracam baczną uwagę
na hamowni w Gliwicach miał w serii 114,9 KM - moja w VTechu miała 114,5
no ale to jeszcze żaden dowód - dwa egzemplarze bądź co bądź
ale po wirusie AXR Garreta miał 141 KM w VTechu a pomiar z Gliwic 146
zatem VTechu mogła jedynie zaniżyć parę koników
podobno moment był za to pokazywany ok 20niutków za wiele w Krakowie w porównaniu do Gliwic
ale na mocy różnice są dość małe i wygląda że pomiary były rzeczywiste
Komentarz
-
Komentarz