kurka wodna ale power w sekunde pokonuje 80 km :lol: :lol: :lol: :lol: to ja sie boje spytać co jest na pozostałych 3 biegach na 6 prędkość śwaitła :wink:
kurcze nie zauważyłem tego :lol: Widzicie jaki to super samochód :drive: :drive: :drive:
[ Dodano: Czw 15 Lut, 07 08:22 ]
Zamieszczone przez bezduszny
szkoda, no właśnie też mnie interesuje czy zależy to tylko od utrzymania przez pewien okres określonych obrotów...
Właśnie to próbowałem ale nie zadziałało Jak wyjechałem to wtedy poszło.
Oczekuje:
Superb III L&K 2.0 TSI 280KM 4x4 DSG - niedługo będzie
Iron, a możesz to samo zrobić na 2-gim biegu i obrotach 3k ?
Może okazać się, że to działa tylko na 3-cim, obrotach 3k i prędkości 80km/h...
Osobiscie moge sie mylic, ale napisze jak moim zdaniem to wyglada - na chlopski rozum:
Filtr, zeby sie wypalic potrzebuje bardzo wysokiej temperatury. Cala procedura trwa przez jakis czas. Nie wiem czy minute, czy 5 minut, ale iles tam musi sobie potrwac.
Zeby uzyskac taka wysoką temperature ECU wyprzedza "zaplon" i temperatura zaczyna w wydechu mocno rosnac.
Wiec teraz tak - jesli jedziemy ze zmienna predkoscia, ze zmianiajacym sie obciazeniem i wychylenie pedalu gazu, lub ostro butujemy, to po prostu takie wyprzedzenie nie jest mozliwe, bo silnik musi generowac jakąś tam moc i sluchac sie tego co chce zrobic kierowca, a nie kontynuowac procedurę oczyszczania.
Stad tez wydaje mi sie, ze nie ma znaczenia czy jedziemy na biegu trzecim, czy czwartym, czy piatym ze stala prdkoscia obrotowa pozwalajaca na taki wymuszony wzrost EGT.
Podejrzewam, ze producent podal akurat bieg trzeci i takie obroty i predkosci, bo jest to wzglednie najlatwiejszy i najbezpieczniejszy sposob na przeprowadzenie procedury oczysczenia.
O tym, ze moge miec racje niech swiadczy fakt, ze przeciez ten filtr jednak jakos tam sie oczyszcza, dopiero jak nie ma warunkow, to trzeba mu pomóc i pewnie dlatego tak jest opisana procedura.
Oczywiscie podkreslam, ze są to tylko moje domysly.
Iron, a możesz to samo zrobić na 2-gim biegu i obrotach 3k ?
Chyba też ... :szeroki_usmiech nie próbowałem
[ Dodano: Czw 15 Lut, 07 13:08 ]
Zamieszczone przez MiKruS
O tym, ze moge miec racje niech swiadczy fakt, ze przeciez ten filtr jednak jakos tam sie oczyszcza, dopiero jak nie ma warunkow, to trzeba mu pomóc i pewnie dlatego tak jest opisana procedura.
Oczywiscie podkreslam, ze są to tylko moje domysly.
Wydaje mi się, że masz racje. Analizując to jak jeździłem to wszystko by się zgadzało. :szeroki_usmiech
Oczekuje:
Superb III L&K 2.0 TSI 280KM 4x4 DSG - niedługo będzie
Zeby uzyskac taka wysoką temperature ECU wyprzedza "zaplon" i temperatura zaczyna w wydechu mocno rosnac.
Gadalem z Krzyskiem z MT i tak wlasnie jest rzeczywiscie!
Stad tez jezdzacy po autostradach i w trasach ze stala predkoscia nie maja problemow z FAP'em. Jak smigasz po miescie, to jest caly czas zmienne obciazenie i nie ma warunkow, zeby przeprowadzic procedure w 100%, jak wymaga tego ECU, bo albo sie silnik dopiero rozgrzewa albo dajesz w palnik albo stoisz w korku i co kilkaset metrow stajesz na swiatlach. Jak ktos jest zadny mocy, to czeka, az sie rozgrzeje silnik i potem daje w palnik, az nie dojedzie do roboty/domu i silnik OFF - takze nie ma szans na przepalenie szajsu z filtra...
Wiecie Panowie, madre glowy z Dojczlandii robia fury dla siebie, a nie dla "plebsu" zza wszchodniej czesci sciany cywilizacji :lol: W Niemczech, jak ktos kupuje diesla, to na bank smiga codziennie po Autobahn'ie, wiec nie ma problemu. Jak ktos chce jezdzic szybko po miescie i nie robi mega przebiegow, to wybiera najnormalniej TFSI i nie ma problemow. Inna mentalnosc, wiec inaczej sie projektuje samochody i jego graty. Ja tak to widze... :roll:
Wiecie co szukałem na ten temat na forum ale nic nie znalazłem.
Zauważyłem coś ciekawego.
Jak stoję i mam wciśnięte sprzęgło to obroty rosną do samego końca czyli do czerwonego pola ale jak np. jadę powiedzmy 5 mk/h plus wciśnięty pedał sprzęgła i wciskam pedał gazu na max to obroty dochodzą do 3k i ani rusz dalej. Jak puszczam sprzęgło i to wszystko wraca do normy czyli mogę przyspieszać na pełnych obrotach.. czy to jest jakieś zabezpieczenie wrzucone w tej 170-ce. ?
Sorry za OT ale na to chyba szkoda nowego tematu a temat z er-es już zablokowany
Oczekuje:
Superb III L&K 2.0 TSI 280KM 4x4 DSG - niedługo będzie
czy to jest jakieś zabezpieczenie wrzucone w tej 170-ce. ?
A to nie jest czasem od ASR-a? :roll: W mojej O I na sliskiej nawierzchni po wcisnieciu gazu(kola boksuja) obroty rosna tylko do 3000obr/min i robi odcinkie. Po wylaczeniu ASR-a, kreci do czerwonej kreski.
Samiec , Ironowi chyba chodzi o to że jak auto się toczy a nie stoi w miejscu i jest wysprzęglone... czyli ASR nie ma jak zadziałać bo na koła nie przekazywany jest moment,
niestety nie mam stosiedemdziesiątki żeby sprawdzić
Samiec , Ironowi chyba chodzi o to że jak auto się toczy a nie stoi w miejscu i jest wysprzęglone... czyli ASR nie ma jak zadziałać bo na koła nie przekazywany jest moment,
U mnie auto sie toczylo boksujac caly czas kolami :P na sliskiej zimowej nawierzchni.
Samiec , Ironowi chyba chodzi o to że jak auto się toczy a nie stoi w miejscu i jest wysprzęglone... czyli ASR nie ma jak zadziałać bo na koła nie przekazywany jest moment,
U mnie auto sie toczylo boksujac caly czas kolami :P na sliskiej zimowej nawierzchni.
z wcisnietym sprzęłem :?: :?: :?: :!: czytaj uważnie :P
sorry, ze wygrzebuję starocia, ale są nowe informacje. Koledze wgrali nowego (poprawionego) softa w ASO i problem przestał występować. Tzn kontrolka sie nie zapala, auto jeździ jak na razie bez problemów.
Komentarz