Max moc w 2.0TDI DPF 170KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Iron
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 281

    Zamieszczone przez djczas
    Zamieszczone przez Iron
    Na 3-cim biegu 80KM/s
    kurka wodna ale power w sekunde pokonuje 80 km :lol: :lol: :lol: :lol: to ja sie boje spytać co jest na pozostałych 3 biegach na 6 prędkość śwaitła :wink:
    kurcze nie zauważyłem tego :lol: Widzicie jaki to super samochód :drive: :drive: :drive:

    [ Dodano: Czw 15 Lut, 07 08:22 ]
    Zamieszczone przez bezduszny
    szkoda, no właśnie też mnie interesuje czy zależy to tylko od utrzymania przez pewien okres określonych obrotów...
    Właśnie to próbowałem ale nie zadziałało Jak wyjechałem to wtedy poszło.


    Oczekuje:
    Superb III L&K 2.0 TSI 280KM 4x4 DSG - niedługo będzie

    Obecnie:
    Citigo Style ASG
    Kymco Downtown 300i ABS

    Komentarz


    • Iron, a możesz to samo zrobić na 2-gim biegu i obrotach 3k ?

      Może okazać się, że to działa tylko na 3-cim, obrotach 3k i prędkości 80km/h...

      Komentarz

      • MiKruS
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7976

        Zamieszczone przez bezduszny
        Iron, a możesz to samo zrobić na 2-gim biegu i obrotach 3k ?

        Może okazać się, że to działa tylko na 3-cim, obrotach 3k i prędkości 80km/h...
        Osobiscie moge sie mylic, ale napisze jak moim zdaniem to wyglada - na chlopski rozum:

        Filtr, zeby sie wypalic potrzebuje bardzo wysokiej temperatury. Cala procedura trwa przez jakis czas. Nie wiem czy minute, czy 5 minut, ale iles tam musi sobie potrwac.

        Zeby uzyskac taka wysoką temperature ECU wyprzedza "zaplon" i temperatura zaczyna w wydechu mocno rosnac.
        Wiec teraz tak - jesli jedziemy ze zmienna predkoscia, ze zmianiajacym sie obciazeniem i wychylenie pedalu gazu, lub ostro butujemy, to po prostu takie wyprzedzenie nie jest mozliwe, bo silnik musi generowac jakąś tam moc i sluchac sie tego co chce zrobic kierowca, a nie kontynuowac procedurę oczyszczania.

        Stad tez wydaje mi sie, ze nie ma znaczenia czy jedziemy na biegu trzecim, czy czwartym, czy piatym ze stala prdkoscia obrotowa pozwalajaca na taki wymuszony wzrost EGT.

        Podejrzewam, ze producent podal akurat bieg trzeci i takie obroty i predkosci, bo jest to wzglednie najlatwiejszy i najbezpieczniejszy sposob na przeprowadzenie procedury oczysczenia.

        O tym, ze moge miec racje niech swiadczy fakt, ze przeciez ten filtr jednak jakos tam sie oczyszcza, dopiero jak nie ma warunkow, to trzeba mu pomóc i pewnie dlatego tak jest opisana procedura.

        Oczywiscie podkreslam, ze są to tylko moje domysly.
        TDI 205PS

        Komentarz

        • Iron
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 281

          Zamieszczone przez bezduszny
          Iron, a możesz to samo zrobić na 2-gim biegu i obrotach 3k ?
          Chyba też ... :szeroki_usmiech nie próbowałem

          [ Dodano: Czw 15 Lut, 07 13:08 ]
          Zamieszczone przez MiKruS
          O tym, ze moge miec racje niech swiadczy fakt, ze przeciez ten filtr jednak jakos tam sie oczyszcza, dopiero jak nie ma warunkow, to trzeba mu pomóc i pewnie dlatego tak jest opisana procedura.

          Oczywiscie podkreslam, ze są to tylko moje domysly.
          Wydaje mi się, że masz racje. Analizując to jak jeździłem to wszystko by się zgadzało. :szeroki_usmiech


          Oczekuje:
          Superb III L&K 2.0 TSI 280KM 4x4 DSG - niedługo będzie

          Obecnie:
          Citigo Style ASG
          Kymco Downtown 300i ABS

          Komentarz

          • MiKruS
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7976

            Zamieszczone przez Iron
            Wydaje mi się, że masz racje. Analizując to jak jeździłem to wszystko by się zgadzało. :szeroki_usmiech
            hehe - Wyglada na to, ze przy pomocy jednego RS-a, wskazowek jednego tunera i odrobiny szarych komorek, rozpracowalismy na czym to wszystko polega...

            A Angole i Niemiaszki mają tych RSów ze sto i nie wiedzą o co chodzi... :lol: :wink:

            Polak potrafi... 8)
            TDI 205PS

            Komentarz

            • KruPin
              Rider
              S_OCP Member
              • 2004
              • 517

              Zamieszczone przez MiKruS
              Zeby uzyskac taka wysoką temperature ECU wyprzedza "zaplon" i temperatura zaczyna w wydechu mocno rosnac.
              Gadalem z Krzyskiem z MT i tak wlasnie jest rzeczywiscie!

              Stad tez jezdzacy po autostradach i w trasach ze stala predkoscia nie maja problemow z FAP'em. Jak smigasz po miescie, to jest caly czas zmienne obciazenie i nie ma warunkow, zeby przeprowadzic procedure w 100%, jak wymaga tego ECU, bo albo sie silnik dopiero rozgrzewa albo dajesz w palnik albo stoisz w korku i co kilkaset metrow stajesz na swiatlach. Jak ktos jest zadny mocy, to czeka, az sie rozgrzeje silnik i potem daje w palnik, az nie dojedzie do roboty/domu i silnik OFF - takze nie ma szans na przepalenie szajsu z filtra...

              Wiecie Panowie, madre glowy z Dojczlandii robia fury dla siebie, a nie dla "plebsu" zza wszchodniej czesci sciany cywilizacji :lol: W Niemczech, jak ktos kupuje diesla, to na bank smiga codziennie po Autobahn'ie, wiec nie ma problemu. Jak ktos chce jezdzic szybko po miescie i nie robi mega przebiegow, to wybiera najnormalniej TFSI i nie ma problemow. Inna mentalnosc, wiec inaczej sie projektuje samochody i jego graty. Ja tak to widze... :roll:
              Forum Leasing.pl

              Komentarz

              • Iron
                Rider
                S_OCP Member
                • 2006
                • 281

                Wiecie co szukałem na ten temat na forum ale nic nie znalazłem.

                Zauważyłem coś ciekawego.
                Jak stoję i mam wciśnięte sprzęgło to obroty rosną do samego końca czyli do czerwonego pola ale jak np. jadę powiedzmy 5 mk/h plus wciśnięty pedał sprzęgła i wciskam pedał gazu na max to obroty dochodzą do 3k i ani rusz dalej. Jak puszczam sprzęgło i to wszystko wraca do normy czyli mogę przyspieszać na pełnych obrotach.. czy to jest jakieś zabezpieczenie wrzucone w tej 170-ce. ?

                Sorry za OT ale na to chyba szkoda nowego tematu a temat z er-es już zablokowany


                Oczekuje:
                Superb III L&K 2.0 TSI 280KM 4x4 DSG - niedługo będzie

                Obecnie:
                Citigo Style ASG
                Kymco Downtown 300i ABS

                Komentarz

                • Samiec
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4287
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  Zamieszczone przez Iron
                  czy to jest jakieś zabezpieczenie wrzucone w tej 170-ce. ?
                  A to nie jest czasem od ASR-a? :roll: W mojej O I na sliskiej nawierzchni po wcisnieciu gazu(kola boksuja) obroty rosna tylko do 3000obr/min i robi odcinkie. Po wylaczeniu ASR-a, kreci do czerwonej kreski.
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz

                  • brutus
                    Rider
                    • 2006
                    • 329

                    Samiec , Ironowi chyba chodzi o to że jak auto się toczy a nie stoi w miejscu i jest wysprzęglone... czyli ASR nie ma jak zadziałać bo na koła nie przekazywany jest moment,
                    niestety nie mam stosiedemdziesiątki żeby sprawdzić
                    OII Golas ale z 1.9 TDI BXE

                    Komentarz

                    • Samiec
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 4287
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                      Zamieszczone przez brutus
                      Samiec , Ironowi chyba chodzi o to że jak auto się toczy a nie stoi w miejscu i jest wysprzęglone... czyli ASR nie ma jak zadziałać bo na koła nie przekazywany jest moment,
                      U mnie auto sie toczylo boksujac caly czas kolami :P na sliskiej zimowej nawierzchni.
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz

                      • misiekwaw
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 7715
                        • Ford

                        Zamieszczone przez Samiec
                        Zamieszczone przez brutus
                        Samiec , Ironowi chyba chodzi o to że jak auto się toczy a nie stoi w miejscu i jest wysprzęglone... czyli ASR nie ma jak zadziałać bo na koła nie przekazywany jest moment,
                        U mnie auto sie toczylo boksujac caly czas kolami :P na sliskiej zimowej nawierzchni.
                        z wcisnietym sprzęłem :?: :?: :?: :!: czytaj uważnie :P
                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                        http://www.disi-tune.pl
                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                        Był WRX
                        Była Octa

                        Komentarz

                        • Samiec
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 4287
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                          Zamieszczone przez MisiekWAW
                          z wcisnietym sprzęłem :?: :?: :?: :!: czytaj uważnie :P
                          No bez :P , ale musze sprawdzic u mnie jak jest "z".
                          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                          Komentarz

                          • Luca
                            Rider
                            • 2004
                            • 524

                            Chyba nie kumasz czaczy ???? albo coś
                            "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                            Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                            Pionek znów gra.......

                            Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                            www.dynosoft.pl

                            Komentarz

                            • Samiec
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 4287
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                              Zamieszczone przez Luca
                              Chyba nie kumasz czaczy ???? albo coś
                              Tak to jest jak sie na kacu czyta forum ops: Wiem od dawna, aby nie pisac po pijaku, a teraz tez wiem aby nie piasc na kacu :roll:
                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                              Komentarz

                              • TomRS
                                Ambiente
                                • 2005
                                • 151

                                Witka


                                sorry, ze wygrzebuję starocia, ale są nowe informacje. Koledze wgrali nowego (poprawionego) softa w ASO i problem przestał występować. Tzn kontrolka sie nie zapala, auto jeździ jak na razie bez problemów.


                                Pozdrówki
                                Golf VI TSI TwinCharged
                                powered by fabryka

                                Komentarz

                                • MiKruS
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 7976

                                  Cenne info! THX
                                  TDI 205PS

                                  Komentarz

                                  • djczas
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 9612

                                    MiKruS, ja podejrzewam ze ty już będziesz miał nowy soft on board

                                    Komentarz

                                    • MiKruS
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 7976

                                      Tez tak mysle
                                      TDI 205PS

                                      Komentarz

                                      • KruPin
                                        Rider
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 517

                                        Ta, taki soft, ktory nie pozwoli przekroczyc 175KM i 360Nm po chipie :lol: Ale by bylo :idea: :shock: :P
                                        Forum Leasing.pl

                                        Komentarz

                                        Pracuję...