Seria dmucha 1.1, GT1749Va,
[O1] dziennik czipa by me ;)
Zwiń
X
-
Po dzisiejszych przebojach z MPPS v13 mam dość.
Podmieniłem sterownik na ten przeznaczony do zabawy.
Sczytałem soft tak na zapas, policzyłem sumy - kaput.
Więc znów podmiana ecu, i na stół.
Boot mode włączony, i po wgrywaniu cisza.
Nawet oryginału.
Ściągnąłem jakiś stary program z Polo w AXR, wgrałem - obudził się, i na to próbowałem wgrać właściwy oryginał. Za którymś razem wstał.
Zazdroszczę, że d00larowi poszło tak bez problemu. Oddam tego MPPS, i spróbuję kupić v18. Zobaczymy jak wyjdzie.
Aha, zrobiłem próby z Kpowerem. Nie szukałem specjalnie płaskiej drogi, ta którą jechałem mogła mieć jakiejś wzniesienie. Seria pokazała 98Km, co jest jawną bzdurą, bo te silniki w serii miały więcej niż 101. Albo mam cięższe auto niż myślę, albo jazda na trzecim biegu się nie sprawdza. Popróbuję dalej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ORMO_PL Zobacz wpisZazdroszczę, że d00larowi poszło tak bez problemu. Oddam tego MPPS, i spróbuję kupić v18. Zobaczymy jak wyjdzie.
Aha, zrobiłem próby z Kpowerem. Nie szukałemj.
Mhm ciekawostka a na Aku napewno powyżej 12v ?
Jak liczyłeś sumy ? W mpps ?
Ja w mpps nic nie liczyłem zostawiałem jak ten od mapek policzyl...
a wyrywałem że sto razy i zawsze ok
Komentarz
-
-
Błędem było pozostawienie liczenia sum w VAG EDC suite.
Liczę teraz zewnętrznym programem i działa.
ECU 019 PB
Problem jest teraz taki:
Wkładam ecu, przekręcam kluczyk - ECU martwe.
Podłączam VCDS, nawiązuję komunikację z ZEGARAMI! - ECU wstaje, mogę uruchomić silnik, jechać.
Wyłączam zapłon - 5 sek - znów martwe.
To nie jest immobiliser.
Komentarz
-
-
Po konsultacjach na ecuconnections okazuje się, że namieszały dwie rzeczy:
1. Vagedcsuite błędnie liczy sumy kontrolne. Używam programu pobranego z ecuconnestions do ich liczenia.
2. Mapa EGR. Spróbuję teraz wgrać soft z oryginalnym EGR i zobaczymy co się będzie działo.
Kupiłem programator do EEpromów - na wszelki w.
Mówię - mam ten komfort że mam dwa ecu - coś pójdzie nie tak - przekładam na stocka i jeżdżę.
Czy ktoś sprawdził, czy rzeczywiście jest sens cofać wtrysk w zakresie 1800-2400 rpm dla obniżenia konsumpcji?
Komentarz
-
Komentarz