Tak naprawde to nie ma targetu. W tej zabawie chodzi o to, zeby gonic kroliczka, a nie go zlapac.
Zamieszczone przez lec
mam nadzieje ze bialy miskowoz Ci na ambicje nie wszedl
Bialy to chyba raczej jabarowoz.
Raczej nie mam ambicji nikomu nic udowadniac, a robie to dla swojej satysfakcji.
Z Subaru nie mam sie co mierzyc, choc powlaczyc mozna, chociaz na prostej.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
to na cholere tyle koni jak sie nie bedzie dalo jezdzic? gdyby to byl jeszcze wolnosscacy benzyniak z taka moca ale mniejszym momentem to OK, ale tak to sam wiesz jakie problemy byly przy 190KM z ruszaniem.
to na cholere tyle koni jak sie nie bedzie dalo jezdzic? gdyby to byl jeszcze wolnosscacy benzyniak z taka moca ale mniejszym momentem to OK, ale tak to sam wiesz jakie problemy byly przy 190KM z ruszaniem.
Wiem, wiem. To juz pomarudzic nie mozna?
Damy rade.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
to na cholere tyle koni jak sie nie bedzie dalo jezdzic? gdyby to byl jeszcze wolnosscacy benzyniak z taka moca ale mniejszym momentem to OK, ale tak to sam wiesz jakie problemy byly przy 190KM z ruszaniem.
Ze 190 koniami ja przynajmniej nie miałem problemów, przy 205 też nie.
Kwestia treningów, trzeba zostawić trochę gumy na asfalcie żeby się wjeździć.
Ze 190 koniami ja przynajmniej nie miałem problemów, przy 205 też nie.
zapomniales napisac ze na suchym i czystym asfalcie, nie na pasach dla pieszych, nie na zakrecie i nie na oponach wezszych niz 225 (choc i na takich nie jest latwo)
jak dla mnie swietny wykres - plynne narastanie momentu i mocy - duzo bylo rzezbienia czy tak wyszlo od razu?
190 pare koni to wyszlo za pierwszym podejsciem i doladowaniem 1,6 bara.
Marek zrobil kilka prob, zobaczyc jak sprezarka reaguje i jak EGT sie utrzymuje.
Ale widac, ze zapas paliwa jeszcze jest i mozna jeszcze sporo dmuchnac.
Autko zaczelo sie w koncu nawet napedzac.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Panowie ARL ma zwykłe 232mm z tyłu. Zaciski 256 mm są większe, grubsze, bez tych żeber usztywniających i wykonane z aluminium.
Układ 256 mm z tarczami wentylowanymi do przednionapędowca mają:
- Octa 1 RS,
- Leon CupraR,
- Golf R32
Najszybciej dostać idzie jak wiadomo od Octavi RS.
Mają je także Audi S3, TT 4x4, Leony 4x4, Audi A3 4X4, Octavia 4x4, Golf 4x4, ... ale nie pasują on P&P do przednionapędowca i trzeba dorabiać dystans albo zmieniać jarzma z tyłu.
Co mogę podpowiedzieć do chyba niektóre Audi A4 i A6 Quattro mają też te same zaciski z tyłu co RS. Np takie:
Dokupić jarzma od ośki, nowe w serwisie, tarcze wentylowane 256 mm takie jak na przód do Octavii 1,6 benzyny i klocki o takim samym kształcie jak do zwykłego układu 232mm tylko cieńsze o ok 2 mm i macie układ 256 mm z tyłu :diabelski_usmiech
Komentarz