Zamieszczone przez Nexus6
Kto jezdzi na komplecie zawiechy z RS-a ?
Zwiń
X
-
OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
-
-
lec
zakladac teraz b6 bez sprezyn, odczekac i dozbierac i zalozyc dobre springi. Moze sie okazac ze dobry amorek na seryjnych springach juz CI wystarczy. AUto i tak sie usztywni i bedzie o niebo lepiej prowadzic.,
Komentarz
-
Wiesz jak by była dobra sprezynka nie droga ale taka co nie spowoduje gleby auta to bym sie nie zastanawiał :szeroki_usmiech.
Komplet NOWYCH springów RS - mam w śmiesznie niskiej cenie - ale auto idzie w dół. A ja już kilka razy ciorałem obudową o ziemie i tego sie boje.OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
lec
sie uparl na te sprezyny no..... czytaj co pisze. Zaloz amory i pojezdzij. Jak bedziesz nadal nie zadowolony to dolozysz springi. Zawsze mozesz utwardzic swoje seryjne bez obnizania jak nadal bedziesz niezadowolony. Mozesz dorzucic silent blocki , antirolle i inne duperele. Jest wiele opcji.
Komentarz
-
Zamieszczone przez lecsie uparl na te sprezyny noOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
lec
a obecne amorki masz z duzym przebiegiem ? jesli tak to mozesz miec taki efekt jak ja czyli auto sie troche podniesie. Moje seryjne amorki byly jeszcze sprawne ale mimo wszystko, widocznie juz troche siedzialy
Komentarz
-
moze sie podnieść .. byle nie spadnie Jak bedzie wyzej to bezpieczniej dla michy :szeroki_usmiechOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
lec
a płyte masz ? jak myslisz wogole o obnizeniu kiedys to inwestuj w płyte . Moja wyglada juz jak powierzchnia ksiezyca powoli plastikowe boki wymieniam po raz drugi bo polamane , ale srodek pancerny twardo chroni nadal
Komentarz
-
własnie dlatego ze nie mam płyty nie chce isc w dołOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
A zderzak od Rsa widze tez masz. Kąt natarcia jest mniejszy niż na zwykłym?
Taka kombinajca zderzk + zawiecha niższa to chyba calkowicie utrudnia życie.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
To są sugesite po jazdach na ori zawieszeniu. Po zmiane samych amorow auto przede wszytkim przestaje sie bujac i to juz samo w sobie dale mniejsze niebezpieczenstwo dla miski - mam KYB UltraSR, tak jak pisali koledzy auto na sztywnieszych amorach poszło w góre. Jeśli zawieszenie bedzie sztywniesze i RSowo obniżone to przycieranie w czasie jazdy nie powinno występiowac chyba ze na jakis kosmicznych koleinach, natomiast jedyny problem jaki widze to możliwość haczenia o krawężniki.
Komentarz
-
-
lec
ja glownie przecieram o lezacych policjantow ktorych nie zauwaze bo sa w kolorze asfaltu :? a przedwczoraj wziolem srodkiem jakies drewno ktore lezalo na asfalcie - takie male porabane kawalki jak do kominka. Czesciej progami przecieram niz płytą w kazdym razie.
Komentarz
-
Dobry temat :!: Pomału czeka mnie wymiana zawiasu bo mój ma już 137 kkm, chciałbym obniżyć, ale max -20 mm. Miałem okazję pojeździć lec, zestawami pokolei B6 + Ori springi, B6 + O1 RS springi, i B6 + Weitec - 30 (czy co tam Tomku masz w tej chwili) I jedno wiem: Nie założę B6 bo mnie żona z domu wywali... i to bez walizek. :P
Myślałem o innym rozwiązaniu -> springi O1 RS + krótkie B4 (podobno są takie :?: ) Ktoś coś wie na ten temat? może ktoś miał i może opisać swoje wrażenia?
Komentarz
-
-
lec
ja mam Merwede (KONI) -30mm, a Ty sie nie szczyp z B6, sam wiesz ze B6 + seryjne springi to nie jest zaden hardcore I żonka nie powinna narzekac gdyz zyskuje przez to sporo na bezpieczenstwie a na fotelu obok uśmiechniętego w ciasnych zakrętach męża
ja zdecydowanie jestem członkiem i entuzjastą klubu "twardo i nisko". Obawialem ze bedzie za mocno ale jest w sam raz i bede jeszcze usztywniac. A na zime wiekszy profil gumy zalatwia sprawe.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Bazyli76Myślałem o innym rozwiązaniu -> springi O1 RS + krótkie B4 (podobno są takie :?: ) Ktoś coś wie na ten temat? może ktoś miał i może opisać swoje wrażenia?
dlaczego tak ciężko przyjąć do wiadomości, że do normalnej jazdy wystarczą dobre amortyzatory do fabrycznych sprężyn ?
zabawa z obniżonymi sprężynami i "niemal" fabrycznymi amortyzatorami to czysta rzeźba w g... (lub innym miękkim materiale) nie wnosząca nic sensownego do poprawy warunków jazdy
nie ma się co łudzić, że Bilsteiny B4 nawet "skrócone" będą lepsze od fabrycznych amortyzatorów - może i będą, ale przez krótki czas :diabelski_usmiechWith age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Nexus6, zapomniałeś dodać że efekt zależy od wysokości profilu opony, na 65(15) "twardo" jest mniej twarde niż na 45(17) :twisted:
Nie przesadzajmy ja wożę 2 sztuki dzieciaków w ich kubełkach :diabelski_usmiech i nie narzekają no może dlatego że tylko jeden umi gadać ale jeden i drugi potrafi spać smacznie na dziurach warszawskich.
Jeśli ktoś koniecznie boi się o wysokość to niech zapoda B6 lub inne podobne do ori sprężyn jak nie to sprężyny RS i B6 lub inne podobne. Tylko jedna uwaga na marginesie elementy gumowe przy twardych amorach dostają w palnik więc też wypadałoby zmienić je na cuś lepszego...
Komentarz
-
-
Ja mam b6 plus ori sprezyny i jak dla mnie roznica jest minimalna. Fakt faktem jest lepiej, wszystko dziala optymalniej. Ale ja chcialem zeby jak zmieniam pas to mi samochod najpierw skrecal a potem wychylal, a nie jak teraz odwrotnie. Ale juz z kolega Neckiem roziwazalismy ten broblem i efektu statku na fali nie bedzieOld Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5
Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Techno200Ale juz z kolega Neckiem roziwazalismy ten broblem i efektu statku na fali nie bedzie
Daj znać jak tylko zamontujesz .. jestem ciekaw :szeroki_usmiech
ja pakuje ten sam zestaw 11-go, razem z kompletem zawiechy i belka z tarczami na tył .. Tak ze prawie cały spód bedzie "glanc noje-non seria"OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Ja też przymierzam się do zmiany zawiechy w moim aucie. Zastanawiam się nad obniżeniem -30mm a -15mm i nie wiem co wybrać :?: bo na razie to samochód stoi jak wóz drabiniasty :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
nie jestem też zwolennikiem hardcoru :twisted: więc szukam jakiegoś dobrego kompromisu...Zastanawiam się nad B6 i właśnie sprężyny -15mm lub B6 i sprężyny -30mm. czy do obniżenia -30mm to nie lepiej zapodać B8????Seat Leon TS 4x4
Zapomnieć co to brak trakcji- bezcenne
-------------------------------------------------------
www.leonclub.pl
www.tdiracing.pl
Komentarz
-
-
lec
niekoniecznie, b8 sa dedykowane pod krotsze sprezyny ale to nie znaczy ze pob b6 nie mozna zakladac. Bylo to juz zreszta wałkowane... Aczkolwiek jak ktos chce pojsc nisko i robic za jednym zamachem wszystko to rzeczywiscie lepiej b8 - tylko ze potem nie ma powrotu do normalnych sprezyn. Chyba.... :roll:
Komentarz
-
Zamieszczone przez lectylko ze potem nie ma powrotu do normalnych sprezyn
generalnie B8 to B6 przeznaczony do obniżonego zawiasu, ale przeznaczenie to jedno, a życie to co innego :diabelski_usmiechWith age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
Komentarz