Kto jezdzi na komplecie zawiechy z RS-a ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • neck99
    L&K
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1326

    #26
    Zamieszczone przez Nexus6
    tak, wstyd na całą Europę
    :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol
    OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
    SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

    Komentarz


    • #27
      zakladac teraz b6 bez sprezyn, odczekac i dozbierac i zalozyc dobre springi. Moze sie okazac ze dobry amorek na seryjnych springach juz CI wystarczy. AUto i tak sie usztywni i bedzie o niebo lepiej prowadzic.,

      Komentarz

      • neck99
        L&K
        S_OCP Member
        • 2005
        • 1326

        #28
        Wiesz jak by była dobra sprezynka nie droga ale taka co nie spowoduje gleby auta to bym sie nie zastanawiał :szeroki_usmiech.

        Komplet NOWYCH springów RS - mam w śmiesznie niskiej cenie - ale auto idzie w dół. A ja już kilka razy ciorałem obudową o ziemie i tego sie boje.
        OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
        SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

        Komentarz


        • #29
          sie uparl na te sprezyny no..... czytaj co pisze. Zaloz amory i pojezdzij. Jak bedziesz nadal nie zadowolony to dolozysz springi. Zawsze mozesz utwardzic swoje seryjne bez obnizania jak nadal bedziesz niezadowolony. Mozesz dorzucic silent blocki , antirolle i inne duperele. Jest wiele opcji.

          Komentarz

          • neck99
            L&K
            S_OCP Member
            • 2005
            • 1326

            #30
            Zamieszczone przez lec
            sie uparl na te sprezyny no
            Bo ja taki osiołek jestem spoko załoze narazie z ori springami :szeroki_usmiech
            OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
            SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

            Komentarz


            • #31
              a obecne amorki masz z duzym przebiegiem ? jesli tak to mozesz miec taki efekt jak ja czyli auto sie troche podniesie. Moje seryjne amorki byly jeszcze sprawne ale mimo wszystko, widocznie juz troche siedzialy

              Komentarz

              • neck99
                L&K
                S_OCP Member
                • 2005
                • 1326

                #32
                moze sie podnieść .. byle nie spadnie Jak bedzie wyzej to bezpieczniej dla michy :szeroki_usmiech
                OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                Komentarz


                • #33
                  a płyte masz ? jak myslisz wogole o obnizeniu kiedys to inwestuj w płyte . Moja wyglada juz jak powierzchnia ksiezyca powoli plastikowe boki wymieniam po raz drugi bo polamane , ale srodek pancerny twardo chroni nadal

                  Komentarz

                  • neck99
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 1326

                    #34
                    własnie dlatego ze nie mam płyty nie chce isc w doł
                    OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                    SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                    Komentarz

                    • rafalus
                      L&K
                      • 2005
                      • 1140
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #35
                      A zderzak od Rsa widze tez masz. Kąt natarcia jest mniejszy niż na zwykłym?
                      Taka kombinajca zderzk + zawiecha niższa to chyba calkowicie utrudnia życie.
                      nowy cSIMC od Aliego
                      seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                      Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                      półosie seryjne przebieg 273 tyś

                      Komentarz

                      • djczas
                        RS
                        • 2005
                        • 9612

                        #36
                        neck99, ja nie mam płyty mi siadło w dół i zero problemów ani razu jak dotej pory nie przydzwoniłem

                        Komentarz

                        • Purchawa
                          Admin
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 8007

                          #37
                          Ja tez nie wiem jak Wy jezdzicie, ze ciagle gdzies przycieracie. :szeroki_usmiech

                          Mam gwint, nie mam zadnej plyty i jakos nigdy micha nie przytarlem.
                          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                          STOP ECO-TERRORISM!

                          Komentarz

                          • Nexus6
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 4847
                            • Volkswagen

                            #38
                            Ja też mam tylko przycierki zderzakiem :evil:
                            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                            Komentarz

                            • xekon
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 742

                              #39
                              To są sugesite po jazdach na ori zawieszeniu. Po zmiane samych amorow auto przede wszytkim przestaje sie bujac i to juz samo w sobie dale mniejsze niebezpieczenstwo dla miski - mam KYB UltraSR, tak jak pisali koledzy auto na sztywnieszych amorach poszło w góre. Jeśli zawieszenie bedzie sztywniesze i RSowo obniżone to przycieranie w czasie jazdy nie powinno występiowac chyba ze na jakis kosmicznych koleinach, natomiast jedyny problem jaki widze to możliwość haczenia o krawężniki.

                              Komentarz


                              • #40
                                ja glownie przecieram o lezacych policjantow ktorych nie zauwaze bo sa w kolorze asfaltu :? a przedwczoraj wziolem srodkiem jakies drewno ktore lezalo na asfalcie - takie male porabane kawalki jak do kominka. Czesciej progami przecieram niz płytą w kazdym razie.

                                Komentarz

                                • Bazyli76
                                  Rider
                                  • 2006
                                  • 487

                                  #41
                                  Dobry temat :!: Pomału czeka mnie wymiana zawiasu bo mój ma już 137 kkm, chciałbym obniżyć, ale max -20 mm. Miałem okazję pojeździć lec, zestawami pokolei B6 + Ori springi, B6 + O1 RS springi, i B6 + Weitec - 30 (czy co tam Tomku masz w tej chwili) I jedno wiem: Nie założę B6 bo mnie żona z domu wywali... i to bez walizek. :P

                                  Myślałem o innym rozwiązaniu -> springi O1 RS + krótkie B4 (podobno są takie :?: ) Ktoś coś wie na ten temat? może ktoś miał i może opisać swoje wrażenia?

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    ja mam Merwede (KONI) -30mm, a Ty sie nie szczyp z B6, sam wiesz ze B6 + seryjne springi to nie jest zaden hardcore I żonka nie powinna narzekac gdyz zyskuje przez to sporo na bezpieczenstwie a na fotelu obok uśmiechniętego w ciasnych zakrętach męża

                                    ja zdecydowanie jestem członkiem i entuzjastą klubu "twardo i nisko". Obawialem ze bedzie za mocno ale jest w sam raz i bede jeszcze usztywniac. A na zime wiekszy profil gumy zalatwia sprawe.

                                    Komentarz

                                    • Nexus6
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 4847
                                      • Volkswagen

                                      #43
                                      Zamieszczone przez Bazyli76
                                      Myślałem o innym rozwiązaniu -> springi O1 RS + krótkie B4 (podobno są takie :?: ) Ktoś coś wie na ten temat? może ktoś miał i może opisać swoje wrażenia?
                                      i będziesz miał "niski ponton" - czyli bez zalet, za to pare minusów

                                      dlaczego tak ciężko przyjąć do wiadomości, że do normalnej jazdy wystarczą dobre amortyzatory do fabrycznych sprężyn ?

                                      zabawa z obniżonymi sprężynami i "niemal" fabrycznymi amortyzatorami to czysta rzeźba w g... (lub innym miękkim materiale) nie wnosząca nic sensownego do poprawy warunków jazdy

                                      nie ma się co łudzić, że Bilsteiny B4 nawet "skrócone" będą lepsze od fabrycznych amortyzatorów - może i będą, ale przez krótki czas :diabelski_usmiech
                                      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                      Komentarz

                                      • xekon
                                        Rider
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 742

                                        #44
                                        Nexus6, zapomniałeś dodać że efekt zależy od wysokości profilu opony, na 65(15) "twardo" jest mniej twarde niż na 45(17) :twisted:
                                        Nie przesadzajmy ja wożę 2 sztuki dzieciaków w ich kubełkach :diabelski_usmiech i nie narzekają no może dlatego że tylko jeden umi gadać ale jeden i drugi potrafi spać smacznie na dziurach warszawskich.
                                        Jeśli ktoś koniecznie boi się o wysokość to niech zapoda B6 lub inne podobne do ori sprężyn jak nie to sprężyny RS i B6 lub inne podobne. Tylko jedna uwaga na marginesie elementy gumowe przy twardych amorach dostają w palnik więc też wypadałoby zmienić je na cuś lepszego...

                                        Komentarz

                                        • Techno200
                                          Elegance
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 782
                                          • Tesla

                                          #45
                                          Ja mam b6 plus ori sprezyny i jak dla mnie roznica jest minimalna. Fakt faktem jest lepiej, wszystko dziala optymalniej. Ale ja chcialem zeby jak zmieniam pas to mi samochod najpierw skrecal a potem wychylal, a nie jak teraz odwrotnie. Ale juz z kolega Neckiem roziwazalismy ten broblem i efektu statku na fali nie bedzie
                                          Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

                                          Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

                                          Komentarz

                                          • neck99
                                            L&K
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 1326

                                            #46
                                            Zamieszczone przez Techno200
                                            Ale juz z kolega Neckiem roziwazalismy ten broblem i efektu statku na fali nie bedzie
                                            I hope so ...

                                            Daj znać jak tylko zamontujesz .. jestem ciekaw :szeroki_usmiech

                                            ja pakuje ten sam zestaw 11-go, razem z kompletem zawiechy i belka z tarczami na tył .. Tak ze prawie cały spód bedzie "glanc noje-non seria"
                                            OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                            SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                            Komentarz

                                            • marcin_kielce
                                              Drive
                                              • 2007
                                              • 72

                                              #47
                                              Ja też przymierzam się do zmiany zawiechy w moim aucie. Zastanawiam się nad obniżeniem -30mm a -15mm i nie wiem co wybrać :?: bo na razie to samochód stoi jak wóz drabiniasty :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech

                                              nie jestem też zwolennikiem hardcoru :twisted: więc szukam jakiegoś dobrego kompromisu...Zastanawiam się nad B6 i właśnie sprężyny -15mm lub B6 i sprężyny -30mm. czy do obniżenia -30mm to nie lepiej zapodać B8????
                                              Seat Leon TS 4x4

                                              Zapomnieć co to brak trakcji- bezcenne
                                              -------------------------------------------------------
                                              www.leonclub.pl
                                              www.tdiracing.pl

                                              Komentarz

                                              • Nexus6
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 4847
                                                • Volkswagen

                                                #48
                                                Zamieszczone przez marcin_kielce
                                                Zastanawiam się nad B6 i właśnie sprężyny -15mm lub B6 i sprężyny -30mm
                                                do -30 to już bezwzględnie B8 :diabelski_usmiech
                                                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  niekoniecznie, b8 sa dedykowane pod krotsze sprezyny ale to nie znaczy ze pob b6 nie mozna zakladac. Bylo to juz zreszta wałkowane... Aczkolwiek jak ktos chce pojsc nisko i robic za jednym zamachem wszystko to rzeczywiscie lepiej b8 - tylko ze potem nie ma powrotu do normalnych sprezyn. Chyba.... :roll:

                                                  Komentarz

                                                  • Nexus6
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2004
                                                    • 4847
                                                    • Volkswagen

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez lec
                                                    tylko ze potem nie ma powrotu do normalnych sprezyn
                                                    bzdura lec, na b8 możesz też jeździć i na springach od 4x4 (przetestowane)

                                                    generalnie B8 to B6 przeznaczony do obniżonego zawiasu, ale przeznaczenie to jedno, a życie to co innego :diabelski_usmiech
                                                    With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...