Tzn kontrolke mam zielona obok swiatel mijania ale gdzies mi sie rzucilo w oczy na wyswietlaczu w dolnym lewym rogu z podaniem predkosci ok dzieki wszystkim za info
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
TEMPOMAT SKODA OCTAVIA II
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez sebos81 Zobacz wpisTzn kontrolke mam zielona obok swiatel mijania ale gdzies mi sie rzucilo w oczy na wyswietlaczu w dolnym lewym rogu z podaniem predkosci ok dzieki wszystkim za info
Komentarz
-
Witam Szanowne Grono .Mam pytanko w temacie dołożenia tempomatu;pacjentka to Octavia 2 FL kombi 2010 RySy..Moduł jaki posiadam to 5K0 953 569 C wiem że podoła nowemu wyzwaniu,obecne manetki mają symbol 5K0 953 521 BJ .O jakim symbolu manetki muszę dokupić żeby była całość? Upatrzyłem sobie takie o symbolu 5K0 953521 GD nie wiem czy trafnie...Bóg stworzył kobietę-piwo to wynagrodzenie za tą pomyłkę.
Skoda Octavia Combi 2001 AGR
Skoda Superb 2004 AWX
Skoda Octavia Combi RS 2010 CCZA
Komentarz
-
5K0 953521 GD będą OKSkoda Octavia II FL
Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/
Komentarz
-
Cześć,
podjąłem kilka prób kodowania. Tempomat nie działa. W silniku 3 błedy. Podejrzewam że to ten słynny brak kabelka.
Jeśli tak to proszę o info gdzie go można dostać.
Mam nadzieję, że to pomoże bo już głowa mi pęka od tego...
6082 - Steering Column Control Module
U0212 00 [040] - No Communications
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 254
Mileage: 228556 km
Date: 2018.09.02
Time: 22:06:36
Engine speed: 0.00 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 64 °C
Intake air temperature: 34 °C
Ambient air pressure: 1000 mbar
Voltage terminal 30: 12.198 V
Unlearning counter according OBD: 35
Driver request torque-TQI_DRIV_SUB: 0.00 Nm
Control Module temperature-TECU: 21 °C
6058 - No Communications with Cruise Control (Front) Distance Sensor
U0235 00 [045] - -
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 254
Mileage: 228556 km
Date: 2018.09.02
Time: 22:06:36
Engine speed: 0.00 /min
Normed load value: 0.0 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 64 °C
Intake air temperature: 34 °C
Ambient air pressure: 1000 mbar
Voltage terminal 30: 12.198 V
Unlearning counter according OBD: 40
Driver request torque-TQI_DRIV_SUB: 0.00 Nm
Control Module temperature-TECU: 24 °C
6116 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
U1113 00 [040] - -
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 10
Mileage: 230989 km
Date: 2018.11.19
Time: 20:57:50
Engine speed: 858.25 /min
Normed load value: 7.5 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 43 °C
Intake air temperature: 13 °C
Ambient air pressure: 1000 mbar
Voltage terminal 30: 11.520 V
Unlearning counter according OBD: 38
Accelerator position: normalized-Accelerator position: 0.00 %
Cruise Control System (CCS): switch position-STATE_CRU_SWI_POS: 00000010
Komentarz
-
A z którego roku masz Octavię?
Wygląda jakbyś miał poliftową więc nie będzie to problem z kabelkiem, o którym myślisz.
Gdzie mieszkasz?
Możesz do mnie przyjechać?
Lub dzwoń. Numer jest poniżej.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
To musi działać. Manetkę masz zamontowaną?
Myślę, że źle kodujesz.
Masz błąd komunikacji z radarem a przecież nie montujesz aktywnego tempomatu tylko zwykły.
Najlepiej dzwoń lub przyjedź. Numer 510 150 407Ostatnio edytowany przez koleś; 6390.Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
Jedno zdjęcie znaczy więcej niż tysiąc słów.
Dzięki za pomoc koleś.
Dla potomnych: faktycznie źle kodowałem. 20181130_215945.jpg
My już cali i zdrowi na wschodzie. Tempomat działa bez zarzutu
Komentarz
-
cześć,
obecnie mam moduł kierowncy z typowego golca:
1K0-953-549-DA Typ 2 SW 0111 Lowline żadne dodatkowe opcje
samochód OII FL 2010
docelowo chcę (muszę ) miec tempomat.
Kierownica multifunkcyjna mnie nie kręci ale chciałbym wykorzystać to co dają mi zegary (czyli pewnie tylko spalanie średnie... bedzie pokazywal chwilowe ? coś jeszcze ?)
poza modułem musze więc wmienić jeszcze obie manetki.
c86a6abe95cc.jpg
możecie prosze zerknąć na poniższe zdjęcie i podpowiedzieć jakie manetki kupić ? Ewentualnie jeżeli ktos ma na sprzedaż to prosze o priv. Do Kolesia pierwszego stycznia na kacu dzwonić nie będę
P.S. mam kombi - więc musi mieć obsługę tylnej szybyZałączone pliki
Komentarz
-
Zamieszczone przez gallangher Zobacz wpisDo Kolesia pierwszego stycznia na kacu dzwonić nie będę
Napisz, która opcja?
Przyjedziesz i mam ja wszystko przygotować, zamontować i zakodować?
Chcesz żeby Ci wskazać co kupić i sam to zrobisz?
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
Może nie Skoda ale elektronika ta sama co Octavia 2 przed liftem. Szukam różnych możliwości edycji eepromu i trafiłem dla VDO Micronasa możliwość włączenia wskazania tempomatu na MFA jak w FLu, nie tylko kontrolka że działa tempomat:
Przeglądając eepromy to na 1Z0920842C i D powinno być spokojnie do włączeniaOstatnio edytowany przez 1 6 D; 17997.http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
miodzio!->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Zamieszczone przez 1 6 D Zobacz wpisMoże nie Skoda ale elektronika ta sama co Octavia 2 przed liftem. Szukam różnych możliwości edycji eepromu i trafiłem dla VDO Micronasa możliwość włączenia wskazania tempomatu na MFA jak w FLu, nie tylko kontrolka że działa tempomat:
Przeglądając eepromy to na 1Z0920842C i D powinno być spokojnie do włączenia
Myślałem, że tylko w Pasku tak się da. Da się jakoś odczytać ten eeprom przez obd?
Ja mam taką:
Part No SW: 1Z0 920 842 H HW: 1Z0 920 842 H
Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1614
Revision: V0004000
Komentarz
-
Zamieszczone przez 1 6 D Zobacz wpisMoże nie Skoda ale elektronika ta sama co Octavia 2 przed liftem. Szukam różnych możliwości edycji eepromu i trafiłem dla VDO Micronasa możliwość włączenia wskazania tempomatu na MFA jak w FLu, nie tylko kontrolka że działa tempomat:
Przeglądając eepromy to na 1Z0920842C i D powinno być spokojnie do włączenia
a gdzie Ci przebieg znikną? bo film dość okrojony zrobiłes
jeszcze kropki na nią nie postawiłes
a kontrolką można sterować na 2 sposoby :
1 - zapala się dopiero jak się wciśnie SET
2- zapala się jak manetka tempomatu jest ON, ale nie jest aktywny
Komentarz
-
Podczas jazdy wyświetla się informacja o prędkości w pamięci(mniejsze cyfry) lub aktualnie aktywnej(większe cyfry), na postoju jest przebieg.
To był film na szybko, tutaj dłuższa wersja z jazdy i widać więcej, przy okazji jest też wskaźnik doładowania zamiast temperatury:
Rozpisując się to pojawił się również komunikat o wciśnięciu sprzęgła przy uruchamianiu ale silnik i tak odpala niezależnie od wciskania, pewnie kwestia softu silnika bo w bordnetzu nie widziałem by jakieś kodowanie było inne w Passatach.
Co do działania kontrolki tempomatu nie szukałem jeszcze tego.http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
Doładowania nie widziałem u nikogo poza seryjnymi Golfami 5 GT z 1,4 TSI, do tego tam jest bez skali
Tempomat jest w adresie 134 w Micronasach od 2007 roku modelowego z tego co sprawdzałem, dla starszych nie wiem bo nie mam takiego na stole. Wartość aby było aktywne to 80.
Co do komunikatu, w Passatach B6 na czerwonym MFA wyświetla się i bez wciskania nie pali jak robiłem wywiad, więc może jednak to kwestia ECU a nie bordnetza, w końcu czerwone MFA nie miało nigdy BCM z fabryki Chyba że trzeba potestować kodowanie borda.http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
Zamieszczone przez 1 6 D Zobacz wpis
Co do komunikatu, w Passatach B6 na czerwonym MFA wyświetla się i bez wciskania nie pali jak robiłem wywiad, więc może jednak to kwestia ECU a nie bordnetza, w końcu czerwone MFA nie miało nigdy BCM z fabryki Chyba że trzeba potestować kodowanie borda.
Komentarz
-
Hellou. Upewniam się - chodzi o adres 134 decymalnie czyli 0x86 heksadecymalnie? Jeśli tak, to u mnie nie działa
Pod tym adresem było 0x00, wpisałem 0x80 (hex). Reset samochodu poprzez zamknięcie na kilka minut i niestety nic.
Może to wina sterownika silnika?
Kod:Address 17: Instruments Control Module Part Number: 1Z0 920 842 H Component and/or Version: KOMBIINSTRUMENT VD1 1614 Software Coding: 0007101 Work Shop Code: WSC 11867 VCID: 3C59C7DC7F804EAAC7-8068 Advanced Identification Identification: VD1-048 Revision: V0004000 Date: 14.08.08 Test stand number: 3451 Manufacturer number: 0384 Flash Status Programming Attempts: 1 Successful Attempts: 0 Programming Status: 10000000 Required Conditions: 00000000 Flash Tool Code: 635049 645 65536 Flash Date: --.--.-- Software DKBI299 Y016 Z0014 Misc. Hardware number: 1Z0 920 842 H Lot Number: 000 Type Lock: 0000 Address 01: Engine Control Module Part Number: 03G 906 021 TG Component and/or Version: R4 1,9l EDC G000SG 2051 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 11867 VCID: 77D318F00626ADF2EA-8022 Advanced Identification Identification: BPG-810 Revision: --H08--- Date: 05.07.08 Test stand number: 1349 Manufacturer number: 0787 Flash Status Programming Attempts: 0 Successful Attempts: 0 Programming Status: 00000000 Required Conditions: 00000001 Flash Tool Code: 00000 000 00000 Flash Date: 00.00.00 Software P0101 HAXN Misc. Hardware number: 03G 906 021 AB
Komentarz
-
134 to adres hex zapomniałem napisać, podeślesz na PW eeproma do porównań?http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
Dzięki za info kolego 1 6 D Teraz zatrybiło. Oryginalnie była tam wartość 0x08.
IMG_20190121_201037a.jpg
Komentarz
Komentarz