Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Multifunkcje mam i ja :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Trafiło i na mnie teraz.
    Kupiłem kiere Mf do O2 przed FL
    Sterownik kiery mam obecnie 1K0 953 549 F i rozumie że musze szukać 1K0-953-549-G czy wystarczy jakikolwiek z wersji highline?
    Co jeszcze mi potrzebne?
    Jakas taśma z tego co czytałem co połączy kiere i moduł tylko jaki nr? 1KO 971 584C?
    Maxi Dot jest na pokładzie tak jak i tempomat. Czyli to wyklucza tasme czy jednak do wymiany?
    Mój szatan

    Paweł

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Ciekavy
      Co jeszcze mi potrzebne?
      Oprócz modułu potrzebny jeszcze kabelek do kierownicy.
      Taśma powinna być OK.
      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

      Komentarz


      • Przeniesione z innego tematu...

        Zamieszczone przez Elmo_88
        Witam,
        Mam problem z moją octavia II tour 2012 rok (modelowy D 2013). Otóż chciałem sobie dołożyć tempomat oraz multifunkcje. Przed zakupem części chciałem sprawdzić co muszę dokuć. Po podłączeniu auta pod VCDS nie mógł zdenacyfikować modułu komfortu. W końcu zirytowanym faktem, iż nie mogę zidentyfikować modułu komfortu zakupiłem VAS'A. W VASie pod kodem 46 - Centralny moduł systemu komfort mam wpis (zakodowano => nieprawidłowa komunikacja) próbowałem już patentu z odpinaniem akumulatora nie działa. Może miał już ktoś podobny problem i wie jak go rozwiązać? oraz mam pytanie gdzie ten moduł się dokładnie znajduję pod kolumną kierowcy czy też może jest połączony z bordnetz przy skrzynce bezpieczników ??

        Zdjęcia z programu VAS
        Nie można odnaleźć strony
        Nie można odnaleźć strony
        Zamieszczone przez krzynol
        Elmo_88, w Twoim aucie moduł komfortu 46 jest zintegrowany z modułem centralnej elektryki 09
        a to że wsytępuje na liście sterowników osobno to tylko zaszłość

        do skasowania
        Zamieszczone przez Maly745
        Ciebie interesuje moduł 16-Steering wheel
        modułu 46 u Ciebie nie ma jest 09 centralna elektryka
        Zamieszczone przez Elmo_88
        Czyli wszystkie opcje typu ryglowanie drzwi, domykanie szyb, programowanie kluczy itp, itd są teraz w 09. Więc wychodzi że do multifunkcji wystarczy mi zmienić taśmę kiery?
        Zamieszczone przez Maly745
        Tak wszystko programuję się w 09, jaki masz moduł 16 od niego zależy multifunkcja, wklej autoscan z vcds
        moduł to SW: 5K0 953 521 BJ HW: 5K0 953 569 C

        scr z VASa
        Nie można odnaleźć strony
        Zamieszczone przez Maly745
        Twój moduł to midline, czyli do wymiany pod multifuncje, tempomat bez problemu
        Zamieszczone przez Elmo_88
        Czyli muszę szukać modułu 5K0 953 569 E, T lub L
        Zamieszczone przez georgg
        Elmo_88, jeszcze możesz z końcówką H.
        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

        Komentarz


        • Powiedz mi tylko czy modul musi byc kompatybilny softwerowo czy moge wziac nowszy?
          Jaki kabel do kiery. Mozesz podac jakis nr?
          Mój szatan

          Paweł

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Ciekavy
            Jaki kabel do kiery. Mozesz podac jakis nr?
            Nie wiem jaki numer ma kabelek. Uważam, ze to nie ważne bo mogę do Twojego obecnego dołożyć wtyczkę multifunkcji.
            Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
            Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

            Komentarz


            • Ciekavy, Kabel do kiery MF 1K0 971 584 C prosze bardzo

              Komentarz


              • No i jest problem. Kiera zalozona ale multi nie dziala. W radiu zakodowane multi. W sterowaniu kiery nie mozna nic innego wybrac niz fabryczna kiera bez multi ale z tempomatem i maxi z manetek. Jak wybiore cos innego to klakson wyje sygnalem ciaglym.
                Co moze byc nie tak?
                Mój szatan

                Paweł

                Komentarz


                • Bo trzeba miec jeszcze modul kierownicy, ktory ci obsluzy kierownice wielofunkcyjna i ktory bedzie wlasciwie zakodowany. Masz kierownice przed czy poliftowa?

                  [ Dodano: Nie 31 Sty, 16 11:35 ]
                  Znaczy inaczej. Tak sie zachowywal modul kierownicy wielofunkcyjnej jak dostal kodowanie kierownicy zwyklej. Jaki masz modul pod kierownica?
                  Pozdrawiam, Robreg.
                  ----
                  furmanka.blogspot.com fan ;-)

                  Komentarz


                  • Pod kiera jest modul z koncowka G czyli highline

                    [ Dodano: Nie 31 Sty, 16 11:51 ]
                    Kiera przedliftowa

                    [ Dodano: Nie 31 Sty, 16 11:53 ]
                    Razem z kolega Koles probowalismy roznych kodowan i tylko to fabryczne przyjmuje. Na wszystkich innych od razu wyje klakson
                    Mój szatan

                    Paweł

                    Komentarz


                    • Caly typ podaj a nie koncowke...

                      [ Dodano: Nie 31 Sty, 16 11:56 ]
                      A odpiecie wiazki w kierownicy od zwijaka cos zmienia w trabieniu?
                      Pozdrawiam, Robreg.
                      ----
                      furmanka.blogspot.com fan ;-)

                      Komentarz


                      • 1K0953549G

                        [ Dodano: Nie 31 Sty, 16 11:57 ]
                        Nie probowalismy bo i tak pol sasiedztwa z rana obudzilismy wiec tylko na szybko wylaczalismy
                        Mój szatan

                        Paweł

                        Komentarz


                        • I pytanie jaki symbol jest zapisany w sterowniku. Moze ktos zamienil obudowy sterownika kierownicy.
                          Pozdrawiam, Robreg.
                          ----
                          furmanka.blogspot.com fan ;-)

                          Komentarz


                          • Jak to sprawdzic?
                            Mój szatan

                            Paweł

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez Ciekavy
                              1K0953549G

                              [ Dodano: Nie 31 Sty, 16 11:57 ]
                              Nie probowalismy bo i tak pol sasied8ztwa z rana obudzilismy wiec tylko na szybko wylaczalismy
                              Ja o tym samym zjawisku przekonalem sie o trzeciej w nocy pod blokiem :-D :-D :-D

                              Serducho walilo jeszcze pol godziny po eksperymencie...

                              A potem kupilem modul 1K0953549CH :-P

                              [ Dodano: Nie 31 Sty, 16 12:09 ]
                              Zamieszczone przez Ciekavy
                              Jak to sprawdzic?
                              ...zwrocic uwage co wyswietla VCDS przy wejsciu do sterownika oczywiscie.

                              Ja raz widzialem na oczy sterownik ....BB (lowine) w obudowie z naklejka ...BD (highline). Ze nikomu z osob zwiazanych ze sprawa funkcje prawdziwego ...BD nie byly potrzebne, nie roztrzasalem tematu, ale byla to cenna lekcja.
                              Pozdrawiam, Robreg.
                              ----
                              furmanka.blogspot.com fan ;-)

                              Komentarz


                              • Jest G wiec tak jak powinno byc
                                Mój szatan

                                Paweł

                                Komentarz


                                • Ciekavy, 1K0 953 549 AG, AJ, AK, AL, AQ, AS, BD, BG lub uniwersalny CH takie moduły obsługują kierownice MF

                                  Komentarz


                                  • Ja się zastanawiam czy radio nie jest za nowe?

                                    Z którego roku masz radio?

                                    Masz jakieś inne żeby sprawdzić?
                                    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                    Komentarz


                                    • Coding: 0002042 - tylko takie
                                      jeśli wyje klaskon po tym, co jest coś nie tak z podłączeniami kabelka MF w kierownicy
                                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                      poprzednie modele:
                                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                      Komentarz


                                      • Radio z 2014 bodajze lub nowsze musialbym sprawdzic. Radio jeszcze mam ori stream. Sprawdze na nim jeszcze
                                        Kodowanie takie jest ale przyciski nie dzialaja.
                                        Kabel jest od kolegi koles wiec dobry tez powinen byc
                                        Mój szatan

                                        Paweł

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez krzynol
                                          Coding: 0002042 - tylko takie
                                          jeśli wyje klaskon po tym, co jest coś nie tak z podłączeniami kabelka MF w kierownicy
                                          Na tym kodowaniu nie wyje. Komunikacja kierownicy jest.
                                          Na jakimkolwiek innym wyje.


                                          Nie mogłem znaleźć w blokach pomiarowych przycisków. Ich reakcji na naciskanie. Chyba tego nie ma w skodzie? W Audi mogłem to sprawdzić.
                                          Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                          Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                          Komentarz


                                          • ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                                            niestety nie dam rady na drugim radiu odpalic, nie mam kodu do radia zeby sprawdzic

                                            [ Dodano: Nie 31 Sty, 16 14:52 ]
                                            Teraz jak patrze to w module radia i navi jest blad
                                            Kod:
                                            01305 - Databus for Infotainment 
                                                        004 - No Signal/Communication - Intermittent
                                                         Freeze Frame:
                                                                Fault Status: 00100100
                                                                Fault Priority: 5
                                                                Fault Frequency: 1
                                                                Reset counter: 37
                                                                Mileage: 0 km
                                                                Time Indication: 0
                                            blad moze byc spowodowany tym ze odlaczalem radio?
                                            Mój szatan

                                            Paweł

                                            Komentarz


                                            • Tak to jest, jak sie czyta forum na telefonie (to o mnie)...

                                              Po pierwsze radio nie ma wplywu na trąbienie samochodu :-)

                                              Po drugie radio z 2014 roku, żeby skały kał oddały, nie będzie słuchało komunikatów z kierownicy przedliftowej (i wice wersa). Zmienione zostały kody komunikatów CAN i komunikaty z kierownic idą w pustkę, radia ich nie rozumieją.

                                              Jeśli radio ma być z rodziny O2FL, kupujemy kierownicę O2FL oraz sterownik pod kierownice obsługujący magistralę LIN 2.0.

                                              Jeśli radio ma być z rodziny O2(przedFL), to kupujemy kierownicę O2(przedFL) oraz sterownik kolumny kierownicy obsługujący magistralę LIN 1.3.

                                              Który sterownik obsługuje którą magistralę LIN informuje RossTech w swojej Wiki.
                                              Pozdrawiam, Robreg.
                                              ----
                                              furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                              Komentarz


                                              • Radio to columbus.
                                                Czyli musze zmienic kiere na po fl i dodatkowo nowy sterownik?

                                                [ Dodano: Nie 31 Sty, 16 17:48 ]
                                                Czy wystarczy tylko zmienic sterownik na taki obslugujacy lin w wersji 2.0?
                                                Mój szatan

                                                Paweł

                                                Komentarz


                                                • Powtarzam! Czytać, do stu beczek śmierdzących śledzi, czytać! :-)

                                                  Forum - Octavia Club Polska

                                                  O tym już było! Padła tam też jedyna sensowna odpowiedź. A kolega, zamiast od razu bez ściemniania opisać, o jaki dokładnie z detalami setup chodzi, to zmusza do ciągnięcia za język...

                                                  Ale że Koleś o tym nie pamiętał... :-P

                                                  [ Dodano: Nie 31 Sty, 16 18:11 ]
                                                  Sterownik pod kierownicą pośredniczy między magistralą LIN a CAN komfortu, ale to sterownik kierownicy przygotowuje polecenia. I to wersja kierownicy odpowiada za to, do jakiej puli odbiorców jest w stanie wysyłać polecenia.

                                                  Kierownica przedliftowa poprzez sterownik kolumny kierownicy obsługujący magistralę LIN 1.3, będzie sterowała radiami typu Stream, czy np. Audience. Poliftowe, czyli (prośba o poprawke jesli spudłuję z nazwami) Bolero, czy np. Columbus w ogole nie zauwaza tej kierownicy.

                                                  Wymiana samego sterownika na obłsugujący inny rodzaj magistrali LIN sprawi, że komunikaty z kierownicy nie zostana zrozumiane przez sterownik kolumny kierownicy, nie mowiac o przekazywaniu ich dalej.

                                                  Rodzynek w tej materii, moduł CH pozwala jedynie bezkolizyjnie obsługiwać zespoły kierownic i radioodbiorników zarówno przed jak i poliftowe, ale nie zapewnia on zadnego transkodowania komunikatów.
                                                  Pozdrawiam, Robreg.
                                                  ----
                                                  furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                                  Komentarz


                                                  • Dobra to teraz raz a konkretnie
                                                    Kiera po fl
                                                    Ster min CH lub ten
                                                    O co chodzi z manetka tempomatu?
                                                    Dodatkowo musze zmienic prawa manetke na zwykla czy obecna zostaje obslugujaca maxi dot?
                                                    Mój szatan

                                                    Paweł

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X