Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Xenon do O2 tour

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    No to w końcu ogarnęliśmy:

    1. LWR
    Przez pomyłkę był pod stałym + zamiast po stacyjce. Po zmianie przestał walić błędami, adaptacja przeszła jest miodzio.

    2. Regulator oświetlenia
    krzynol miał rację 5 była źle podpięta, po zmianie działa super.


    Niestety co co migania prawego xenonu, po zamianie miejscami przetwornic nadal migał prawy więc niestety żarniki do wymiany. Być może też dlatego moim zdaniem trochę za słabo świeciły i tak niebieskawo-trupio fioletowo. Były tam Osram CBI 6000K, zamówiłem Osram Night Braker Laser 4500K. Jak przyjdą i założę zrobię jakieś fotki, no chyba że okaże się że odbłyśniki są wypalone, ale reflektory nie są na tyle zniszczone żeby sugerowało to nie wiadomo jaki przebieg...

    A tak przy okazji regenerował ktoś z was odbłyśniki?
    Ostatnio edytowany przez adamsky; 26587.

    Komentarz


    • #27
      kolorek różowy/filoetowy to oznaka końcówki palnika

      poza tym brawo
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz


      • #28
        Osramy Night Braker Laser założone, wypoziomowane w stacji diagnostycznej.
        Wczoraj wykonana nocna jazda testowa w złych warunkach (deszcz) i wygląda to tak:

        Komentarz


        • #29
          Dzisiaj wpadł mały update .
          Jako że udało mi się upolować nowiutkie reflektory Hella, no to skorzystałem i wymieniłem. Także będę miał do zbycia używki które były u mnie wcześniej zamontowane.
          IMG-20211127-124834-1.jpg

          NAtomiast mam pytanie do kogoś kto ma Xenony, bo i na poprzednich i na tych zauważyłem że jak jadę to snop światła po bokach nie jest równoległy do jezdni tylko opada jak na zdjęciu. Refletkory zostały ustawione przez diagnostę po uprzednim włączeniu opcji default.



          Może tak ma być żeby nie oślepiać a może LWR (czujniki) coś szwankują ( ale error-ów niema), czasem jak jest przewyższenie i auto najedzie na nie to widać że same palniki dały by radę z 4 razy dalej świecić.
          Nagranie poniżej:
          Ostatnio edytowany przez adamsky; 26587.

          Komentarz


          • #30
            Sam sobie odpowiem by może ktoś nie popełnił tego samego błędu. Wydaje mi się że popełniłem błąd nie wyłączając świateł na stacji diagnostycznej przed wejściem w nastawy podstawowe. Po wybraniu nastaw podstawowych światła niedrgnely czyli zapewne diagnosta ustawił je w złej pozycji...

            Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

            Komentarz


            • #31
              Zrobiłem nastawy podstawowe w obd11 i nic się nie zmieniło, ale zamówiłem VCDS (w końcu) zobaczę tam i porobię screeny.
              Jedno co mi nie daje mi spokoju, z tylu mam czujnik z o2 ale z przodu mam czujnik z pasata b5 czy to przez przypadek nie wprowadza jakiś błędnych odczytów? Czy jest ktoś na tyle uprzejmy by zmierzyć długość ramiom w swoim przednim czujniku?
              Poza tym czy to normalne ze na płaskim z przodu mam inne odczyty procentowe niż z tyłu (np przód 70% a tył 35%). Auto ma pełną butlę gazu i zbiornik paliwa + w bagażniku jest koło zapasowe, ale tu ważna uwaga są dołożone mady do sprzężyn.

              Komentarz


              • #32
                adamsky z tego co pamiętam odczyty powinny być odwrotne, z przodu mniejsze, z tyłu większe. Może czujniki masz odwrotnie założone niż powinny być?

                Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                Komentarz


                • #33
                  Dziś ma mi przyjść kabelek podepnę porobię zrzuty i wrzucę.
                  Przy okazji spojrzałem jeszcze raz na dokumentację montażu i to z tyłu mam od pasata, taki czujnik a przód jest z ori o2.


                  Przy okazji gradek czy nowe oryginalne reflektory mogą parować? jak na zdjęciu poniżej?


                  Zastanawiam się czy reklamować czy co...
                  Ostatnio edytowany przez adamsky; 26587.

                  Komentarz


                  • #34
                    adamsky trzeba się było skontaktować np. ze mną to bym ci zrobił autoscana. Co do reflektorów to ani w O2, ani w O2FL mi nie parowały. Nie wiem, czy to wina zdjęcia, ale coś dziwnie są one spasowane.

                    Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                    Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                    Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                    Komentarz


                    • #35
                      gradek autoscan nic nie wykazał robiłem go w OBD11. Klona VCDS kupiłem bo już nosiłem się z tym od dłuższego czasu, gdyby tylko oryginał kosztował z 800 to wziął bym oryginał .
                      W klonie pierwsze co się okazało zże jest trojan, fuck . Nic działam dalej. Lampy wsuwałem delikatnie i równiutko, sprawdzałem wczoraj palcem szpary i są równe na całej szerokości .

                      Komentarz


                      • #36
                        adamsky Adam sprawdź w blokach pomiarowych jakie masz dokładnie wartości na przednim i tylnym czujniku.

                        Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                        Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                        Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                        Komentarz


                        • #37
                          OK, tylko ogarnę instalacje VCDS na vm. Dam znać.

                          Komentarz


                          • #38
                            Zrzuty z VCDS:

                            Ostatnio edytowany przez adamsky; 26587.

                            Komentarz


                            • #39
                              Dodam tylko, że drugi zrzut jest już po wykonaniu nastaw podstawowych. Witać tak że w learned są wartości które były w wcześniejszym zrzucie w polu actual.

                              Komentarz


                              • #40
                                nie ma znaczenia długość ramion i ustawienie procentowe czujników.
                                po nastawach podstawowych sterownika, interesują go tylko odchyłki od wartości wyuczonych
                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                poprzednie modele:
                                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                Komentarz


                                • #41
                                  U mnie w O2 przed FL z oryginalnymi ksenonami jest tak. Nie grzebałem nigdy w tym sterowniku, jakoś nie było do tej pory potrzeby.


                                  Aktualne zużycie paliwa

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    No ok po podłączeniu do vcds widać że czujniki działają poprawnie, nastawy podstawowe zrobione, więc teraz jedynie na stację podjechać. A czy to prawda że przy jakiejś prędkości ksenony się odrobinę dźwigają - takie info znalazłem na jednym z forum.

                                    Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Zrobiłem dzisiaj test, ustawiłem auto 10m przed ścianą i okazało się że światła świecą na wysokości ok 45 cm. Zgodnie z instrukcją hella z ich strony przy współczynniku pochylenia 1% przy 10 metrach powinny świecić na wysokości 68(wysokość środka soczewki) - 10cm czyli 58 cm to przecież aż 13 cm wyżej niż były ustawione przez diagnostę i to niby przy użyciu sprzętu (po zrobieniu nastaw podstawowych).

                                      Zgodnie z informacją że strony hella xenony powinny świeć na odległość równą wysokości soczewki czyli np u mnie wychodzi wysokość 68 to odległość ok 60m.

                                      Ustawianie świateł samochodowych – instrukcja | HELLA


                                      Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Efekt:
                                        ]"]That page doesn't exist (404) — ImgBB
                                        ]"]That page doesn't exist (404) — ImgBB
                                        ]"]That page doesn't exist (404) — ImgBB

                                        No i filmik z nocnej jazdy:
                                        Ostatnio edytowany przez adamsky; 26587.

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Udało mi się przez przypadek dorwać rozbity reflektor z przetwornicą za mniej niż 100 zł to postanowiłem wziąć go na części a przy okazji rozebrać do cna i zobaczyć jak dorwać się do soczewki.


                                          Niestety na początku muszę zganić firmę Hella celowo tak wkręcili 2 śrubki żeby dostęp do nich był jedynie od strony klosza. A tak naprawdę wystarczyło je umieścić główkami w stronę otworu technicznego i wtedy wymiana soczewki trwała by jakieś 20 minut, bo wystarczyło by odkręcić silniczek, 2 śrubki i voila.



                                          Pozatym po rozebraniu całego reflektora wreszcie dowiedziałem się jak działa regulacja ręczna (na reflektorze) vs LWR. Jak widać na załączonym zdjęciu soczewka całość wisi na czymś ala wahadło. To wahadło z jednej strony jest przymocowane do obudowy za pomocą gwintu regulacji położenia reflektora (1) zaś z drugiej strony jest połączone silniczkiem do soczewki (2). Stąd wniosek że obie regulacje są niezależne i nawet ważniejszy wniosek nie da się samym kręceniem ustawić reflektora jeśli wcześniej nie ma dobrze zrobionych nastaw podstawowych. Niby oczywistość ale nie którzy twierdzą inaczej a tu jest dowód .

                                          ]"]That page doesn't exist (404) — ImgBB

                                          Poniżej widok skręconej całości.

                                          ]"]That page doesn't exist (404) — ImgBB

                                          Zastanawia mnie czy wszystkie soczewki są tak nie do końca napylone sreberkiem czy to oznaka wypalenia...
                                          ]"]That page doesn't exist (404) — ImgBB

                                          A wszystko przez to że zauważyłem że po odpaleniu auta jak idzie test to jak reflektory zjadą na dół to trochę słychać buczenie jakby chciały jeszcze niżej zejść ale nie mogły, po max 2 sekundach wracają na górę i jest już ok.
                                          Ostatnio edytowany przez adamsky; 26587.

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Zamieszczone przez adamsky Zobacz wpis
                                            A wszystko przez to że zauważyłem że po odpaleniu auta jak idzie test to jak reflektory zjadą na dół to trochę słychać buczenie jakby chciały jeszcze niżej zejść ale nie mogły, po max 2 sekundach wracają na górę i jest już ok.
                                            Też tak mam, że po uruchomieniu auta reflektory idą w dół na maksa i potem próbują zejść jeszcze niżej. Widać takie ruchy góra-dół w najniższym położeniu. Jakby chciały zejść jeszcze niżej. A potem wracają do normalnego położenia. Trwa to chyba z sekundę.

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Dzięki pejo za odpowiedź, bo już się bałem, że ja mam coś zwalone.

                                              Komentarz

                                              POWRÓT NA GÓRĘ
                                              Pracuję...
                                              X