No to w końcu ogarnęliśmy:
1. LWR
Przez pomyłkę był pod stałym + zamiast po stacyjce. Po zmianie przestał walić błędami, adaptacja przeszła jest miodzio.
2. Regulator oświetlenia
krzynol miał rację 5 była źle podpięta, po zmianie działa super.
Niestety co co migania prawego xenonu, po zamianie miejscami przetwornic nadal migał prawy więc niestety żarniki do wymiany. Być może też dlatego moim zdaniem trochę za słabo świeciły i tak niebieskawo-trupio fioletowo. Były tam Osram CBI 6000K, zamówiłem Osram Night Braker Laser 4500K. Jak przyjdą i założę zrobię jakieś fotki, no chyba że okaże się że odbłyśniki są wypalone, ale reflektory nie są na tyle zniszczone żeby sugerowało to nie wiadomo jaki przebieg...
A tak przy okazji regenerował ktoś z was odbłyśniki?
1. LWR
Przez pomyłkę był pod stałym + zamiast po stacyjce. Po zmianie przestał walić błędami, adaptacja przeszła jest miodzio.
2. Regulator oświetlenia
krzynol miał rację 5 była źle podpięta, po zmianie działa super.
Niestety co co migania prawego xenonu, po zamianie miejscami przetwornic nadal migał prawy więc niestety żarniki do wymiany. Być może też dlatego moim zdaniem trochę za słabo świeciły i tak niebieskawo-trupio fioletowo. Były tam Osram CBI 6000K, zamówiłem Osram Night Braker Laser 4500K. Jak przyjdą i założę zrobię jakieś fotki, no chyba że okaże się że odbłyśniki są wypalone, ale reflektory nie są na tyle zniszczone żeby sugerowało to nie wiadomo jaki przebieg...
A tak przy okazji regenerował ktoś z was odbłyśniki?
Komentarz