Nie działaja wycieraczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrek080292
    Classic
    • 2015
    • 1

    Nie działaja wycieraczki

    Kolega wertując temat z producentem od ponad roku w końcu zebrał listę osób w 100% chętnych. Naciskając na producenta ze ma chętnych udało się coś zrobic, bo sam pytałem kiedys i tak naprawde w PL cieżko coś takiego wyprodukowac i sprzedać by zwróciły się koszty produkcji nie mówiąc o zysku

    Sam brałem 2 tunery za pośrednictwem CARSMI.
    Pojechał, sprawdził, przetestował i nie przywiózł w ciemno chińskiego DVBT z pilotem. A nawet jeżeli zarobił na "piwo" to jestem happy
    Przywiezione pod dom, dzieki mnie i innym osobom, inne osoby jak i ja mam.
    Bo jak widzicie tu i na innych forach tylko pytania, co gdzie, jak ..itp , na takie zainteresowanie to mało kto się podejmie produkcji czego kolwiek.
    Sam wiem jak mnie pytają o liczniki i na 100 pytaniach się nie kończy ........ , niemal zjedzą żywcem.

    A tak - kolejny konkret na forum się pojawia i ktos się może tych pochwalic w pełni a nie tylko ' tak tak, działa"
  • killermannnnn
    Classic
    • 2013
    • 3

    #2
    Nie działaja wycieraczki

    W mojej octavi II 2004r przestały działać wycieraczki przednie(z tyłu nie ma) nie działał równiez spryskiwacz ale po wyciągnięciu i włożeniu bezpieczników zaczął działać ale wycieraczki wciąż nie aktywne. Co może byc przyczyną? Bezpieczniki były w porządku...

    Komentarz

    • dominik9420
      L&K
      • 2012
      • 1136

      #3
      Sprawdź najpierw napięcie, czy dochodzi do silniczka.
      BTW. Silnik 1.9 SDI AGP w O2? jesteś pewien?
      Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
      Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
      Pozdrawiam i Szerokości!
      Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
      http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

      Komentarz

      • killermannnnn
        Classic
        • 2013
        • 3

        #4
        Byłem u mechanika, powiedział ze trzeba wymienic silnik wycieraczek no i wymienilismy, on tam wszytsko zainstalowała ładnie ale ciagle nie działają. Co to może byc ?

        Komentarz

        • tomus7
          RS
          • 2010
          • 1896
          • Peugeot

          #5
          Zamieszczone przez killermannnnn
          Byłem u mechanika, powiedział ze trzeba wymienic silnik wycieraczek no i wymienilismy, on tam wszytsko zainstalowała ładnie ale ciagle nie działają. Co to może byc ?
          a co stary spalony? trzeba sprawdziś manetkę i czy na swożniach nie zapieczony mechanizm
          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

          Komentarz

          • dominik9420
            L&K
            • 2012
            • 1136

            #6
            Zamieszczone przez killermannnnn
            powiedział ze trzeba wymienic silnik wycieraczek no i wymienilismy,
            nie zrozum mnie źle, ale po co zadajesz pytanie na forum, skoro i tak jedziesz do pseudo mechanika, który nawet nie sprawdził czy wgl jest napięcie w kostce przy silniczku... bo skoro jest napięcie 12v i sygnał sterujący (chyba) 5v to dopiero wtedy jest podstawa żeby twierdzić że silniczek padł...
            Mogę polemizować, że nie ma napięcia przy silniczku... w takim razie sprawdź błędy w sterowniku, jeżeli manetka, to powinno pokazać błąd :idea:
            Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
            Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
            Pozdrawiam i Szerokości!
            Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
            http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Jest jeszcze jedna możliwość. Spotkałem w jettcie wycięty plastikowy mechanizm przeniesienia napędu. Oczywiście przyczyną było zatarcie sworzni.
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • dominik9420
                L&K
                • 2012
                • 1136

                #8
                robekcool, Na dzień dzisiejszy zostało nam jedynie polemizować, albo każdy będzie sugerował części które się mogły popsuć, aż ktoś w końcu trafi :twisted:
                Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                Pozdrawiam i Szerokości!
                Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                Komentarz

                • killermannnnn
                  Classic
                  • 2013
                  • 3

                  #9
                  Sprawdziłem i nie dochodzi zasilanie do silniczka. Nie ma prądu w kostce koło niego...

                  Komentarz

                  • dominik9420
                    L&K
                    • 2012
                    • 1136

                    #10
                    Podepnij jeszcze auto pod kompa i sprawdź błędy.
                    Prawdopodobnie będzie to bordnetz
                    Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                    Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                    Pozdrawiam i Szerokości!
                    Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                    http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                    Komentarz

                    • Krzych
                      Rider
                      • 2005
                      • 671

                      #11
                      W O2 dochodzi stałe zasilanie i cyfrowe sterowanie z modułu bordnetz.
                      W parametrach widać stany pracy wycieraczek.
                      Pomiar napięcia zasilania na silniczku to jedno, a inna sprawa to sterowanie, którego miernikiem lub kontrolką nie sprawdzisz bo idzie cyfrowo.
                      DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                      www.chiptuning.katowice.pl
                      DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                      Komentarz

                      • waskivw
                        Classic
                        • 2013
                        • 26

                        #12
                        Zamieszczone przez killermannnnn
                        Sprawdziłem i nie dochodzi zasilanie do silniczka. Nie ma prądu w kostce koło niego...
                        Jak masz otwartą pokrywę silnika to nigdy nie będzie , musisz zblokować zamek w pozycji zamkniętej i spr.

                        Komentarz

                        • damn
                          Classic
                          • 2012
                          • 4
                          • Octavia III (5E3)
                          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                          #13
                          Przy okazji tego tematu: ma może ktoś zdjęcie w jakiej pozycji powinien być ułożony mechanizm wycieraczek po zamontowaniu?
                          Pękło mi jedno ramię tego mechanizmu i kupiłem nowy bez silnika. Silnik ok, przełożyłem, ale jak bym nie kombinował to albo nie chodzą wycieraczki, albo kilka razy machnie i odkręca się nakrętka (zaznaczona na zdjęciu).

                          Co ewentualnie robię źle podczas montażu?

                          Komentarz

                          • piotrwinczak
                            Classic
                            • 2015
                            • 15

                            #14
                            Witam. Spotkalo mnie to samo dzis. Sypie snieg ja wlaczam wycieraczki na najszybszy a one ledwo ledwo i staja w polowoe szyby . Sa na maxa i ledwie dzialaja.. Jak z kompa sprawdzic czy to silnik czy przelacznik zespolony. Bo jeszcze podejzewam ze sie prowadnoce mogly przytrzec bo nawalilem tam wd40 i zaczelo dzialac szybciej ale to nie do konca to. Jutro mam w planach rozebrac podszybie wymontowac mechanizm i go nasmarowac smarem grafitowym.

                            Komentarz

                            • maksiu
                              RS
                              • 2011
                              • 11466

                              #15
                              piotrwinczak, wycieraczki potrafią się zapiec "w momencie" miałem tak w O1, działały wolno bo wolno ale w momencie przestały działać. Przesmarowanie mechanizmu pomogło mimo, że nie było to proste żeby pościągać zapieczone na sworzniu. Tak więc za bardzo bym nie zwlekał z naprawą.
                              Paweł

                              Komentarz

                              • piotrwinczak
                                Classic
                                • 2015
                                • 15

                                #16
                                Jutro sie za nia biore juz nawet kupilem smar grafitowy do tego. Ale cos czuje ze nie bedzie latwo zdjac wycieraczki i wyjac do czyszczenia mechanizm

                                Komentarz

                                • maksiu
                                  RS
                                  • 2011
                                  • 11466

                                  #17
                                  piotrwinczak, uważaj na plastiki podszybia - lubią pękać :| (tak miałem w O1) nie wiem jak to się ma w O2
                                  Paweł

                                  Komentarz

                                  • kowal 2002
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 5161

                                    #18
                                    piotrwinczak, jak zdejmiesz ramiona wycieraczek ( bez ściągacza może być ciężko ) to dalej już jest z górki 8) . A jak już będziesz miał mechanizm "na stole" to przed rozbiórką zrób sobie kilka fotek np. telefonem, żeby wiedzieć jak go potem poskładać.
                                    Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                    Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                    Komentarz

                                    • piotrwinczak
                                      Classic
                                      • 2015
                                      • 15

                                      #19
                                      Wiem zeby potem niebdzialaly w druga strone???? musze pokombinowac jak wyjac wycieraczki z jazma

                                      [ Dodano: Sob 27 Lut, 16 08:09 ]
                                      Ja musze przedewszystkien dojsc jak jest tam mocowane na podszybiu

                                      Komentarz

                                      • kowal 2002
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 5161

                                        #20
                                        piotrwinczak, ściągasz ramiona wycieraczek, ściągasz plastikowe podszybie, odkręcasz dwie duże śruby ( nie pamiętam czy tam jest torx, czy spline ) usytuowane obok osi obrotu wycieraczek, odpinasz wtyczkę od silniczka i całość wyciągasz z samochodu.
                                        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                        Komentarz

                                        • himi
                                          L&K
                                          • 2013
                                          • 1115
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • CBZB 1.2 TSI 105 KM

                                          #21
                                          Użyj ściągacza do zdjęcia ramion bo połamiesz to w cholerę. Zapieka się to tak bardzo, że ani drgnie. Ja ze znajomym demontowałem kilka dni temu w Fabii 2010 rok. Jakby nie miał ściągacza to byśmy nie ruszyli z miejsca na krok. Używaliśmy dokładnie takiego http://allegro.pl/sciagacz-ramion-wy...002726355.html

                                          Komentarz

                                          • piotrwinczak
                                            Classic
                                            • 2015
                                            • 15

                                            #22
                                            Wycieraczki zeszly bez problemy bo 2lata temu amorki wymienialem i bylo to demontowane. Niestety nie chcial mi wyjsc mechanizm z podszybia i nasmarowalem go dobrze smarem grafitowym. A w wakacje zdemontuje goni rozmontuje calkiem.

                                            Komentarz

                                            • Rauxel
                                              Ambiente
                                              • 2014
                                              • 238
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                              #23
                                              Mialem to samo - wycieraczki chodzily jakby chcialy a nie mogly, do tego wycieraczka pasazera nie wychodzila tak daleko na szybe jak powinna i zostawal nie zmazany zakres szyby tuz przed moimi oczami. Wymiana mechanizmu na zamiennik - jak reka odjal

                                              Komentarz

                                              • himi
                                                L&K
                                                • 2013
                                                • 1115
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • CBZB 1.2 TSI 105 KM

                                                #24
                                                Żywot zamienników ponoć jest krótki.

                                                Komentarz

                                                • piotrwinczak
                                                  Classic
                                                  • 2015
                                                  • 15

                                                  #25
                                                  Ze wzgledu na ciezki dostep nie stosowal bym zamiennika tylko jakas używke i ja nasmarowal dobrze.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...