To nie tajemnica - 750 PLN.
Stuki luz DSG
Zwiń
X
-
To całkiem dobra cena jak za nową część. Przydałoby się znaleźć źródło przegubów wewnętrznych w uczciwych cenach.
A tu wklejam link opisujący podobne przeboje jak u mnie występują.
Witam Posiadam od niedawna samochód z silnikiem 2.0 TDI ze skrzynią DSG. Podczas szybkiej jazdy wszystko wydaje sie w porządku, ale już przy lekkim dodawaniu gazu na biegu 2,3,4,5 czy 6 do około 80km na godzinę słychać postukowanie. Dodaję lekko gazu i jest stuk , dzieje sie to za każdym razem gd...
-perypetie "mikelib"*1B1B*1.8T*4x4
*1B1B*1.9T*DSG
Komentarz
-
-
Witajcie.
Po kilku dniach oczekiwania na wolne terminy w ASO udało się powymieniać śruby. Przy okazji wymiany śrub ramy pomocniczej wymieniłem tylne tuleje wahaczy przednich i wg mnie pomogło.... nie mam już stuków w zawieszeniu przy mocnym dodaniu gazu (nawet po mocnej redukcji) no i nowe tuleje poprawiły zachowanie zawieszenia (wg mnie). Teraz jest cicho, nic nie puka nie stuka, jednym słowem jestem bardzo zadowolony. Wymieniłem sześć śrub plus podkładki.
Wszystko robiłem w ASO w Pszczynie.
Komentarz
-
-
Właśnie się staram dodzwonić do audi aby te podkładki zamówić.
nry katalogowe były podane w linkach ze zdjęciami.
oto one: 7M3 499 349A
Pozdrawiam
[ Dodano: Sro 14 Lip, 10 11:58 ]
niestety powiedziano mi że ten nr katalogowy podkładek pasuje do sharana a nie do s3 :/
trzeba jeszcze gdzieś poszukać
Komentarz
-
-
Tuleje tylne wahacza przedniego (Audi S3) nr: 1k0199231K + 1k0199232K, pasują P&P.
Podkładki nr: 7m3 499 349A x4
Śruby nr: n10528602 x2, n10579702 x4, n91039801 x2
Cała robota to około godzinki.
Sprawdźcie te numery przy zamawianiu ponieważ te które wam podałem zamontowano w moim RS-i a nie wiem czy nie ma jakiś różnic w innych modelach.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Śruby i podkładki zamawiałem przez ASO Skody.
Tuleje ASO Skody zamawiało w Audi.
Tu można łatwo sprawdzić czy coś istnieje czy nie http://sklep.gajos.com.pl/sklep/
Komentarz
-
-
Śruby i podkładki zamówione w pon. wymiana.
Naprawdę jestem ciekaw czy to coś pomoże, bo już straciłem nadzieję na usunięcie tych stuków.
Dodam że faktycznie w katalogu głównym VW podkładki występują jako część do Sharana, ale jak widać pasują do wielu innych z grupy VW.
Mi się udało je zamówić w ASO Skody.
Dam znać po wymianie.
Komentarz
-
-
Przy okazji wymieńcie sobie tuleje przednie. Potrzebna jest prasa do tego. Jak jest już wahacz na wierzchu to naprawde warto. U mnie to powodowało stukanie na drogach wyboistych. Tylne tuleje wahacza o dziwo mam ok od nowości. A te przednie turasy się rozleciały :/ na dwie części. Kurde wymieniłem już obie półośki coprawda na używki w dość świeżym stanie i dalej mam trzepanie od 90 do 120kmh :/ wyczuwalnie po lewej stronie...*1B1B*1.8T*4x4
*1B1B*1.9T*DSG
Komentarz
-
-
Wymienione, sruby wklejone na dodatkowy klej, podkrecane jak kazala Skoda.
Efekt taki, ze mniej stuka, ale ciagle stuka. Tyl, przod - stuk. Przod, tyl - stuk.
Puszczanie gazu - pukniecie. Dodanie gazu przy skrecie lewo/prawo - stuk.
Ku...ca mnie juz bierze. Nie stuka jakos glosno, tylko tak jakby delikatnie bardzo puknac w stol.
Odczuwalne stuki sa jednak na calej budzie - jakby pedal gazu czy zaraz przy srodku.
Obstawilismy dzisiaj przeguby - pytanie czy to co, ale chyba jednak bede jezdzil, az sie rozpadnie, szkoda kasy na gdybanie i kombinowanie.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
maverick, chcę zbadac czy mówimy o tym samym stuku.
Wrzucam np 5 i jadę, obroty ca. 2000. Po czym zdejmuję nogę z gazu ato zwalnia, obroty spadaja do powiedzmy 1400. Wetedy naciskam gaz, nie do dna ale zdecydowanie i słysze pojedyncze stukniecie. Auto zbiera sie normalnie. Przebieg 40k km oczywiscie manual 2.0 tdi. Wcześniej zdarzało sie to bardzo rzadko, teraz zdarza sie nieco częściej, ale nie zawsze - zwykle na wyższych biegach. Przy hamowaniu silnikiem cisza i spokój.
Mam taki objaw i z tego co czytam jest podobny do twojego- jeśli tak, walę do ASO póki mam gwarancje.
Komentarz
-
-
kmicio, brak wibracji - po prostu stuk przy ruszaniu przod/tyl ( zaraz po zahamowaniu ) i przod/przod oraz tyl/przod.
Dodatkowo stuk przy skreconych kolach (lewo/prawo) i dodaniu gazu.
Wg Patryka z Dynosoftu to moga byc przeguby - tj dostaja naprezen i stukaja.
Ogolnie z tymi stukami to juz szlag mnie trafia :evil:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Dokładnie u mnie tak było. Ale jeśli wymieniłeś przednie tuleje wahacza (LMO kosztują 36zł za sztukę) to nie wiem co to. U mnie właśnie tak stukało przy ruszaniu przód tył i na skręconych kołach. Dodatkowo na wyboistej drodze waliło tak że myślałem że to drążek stabilizatora. Po wymianie tych tulejek jak ręką odjął...*1B1B*1.8T*4x4
*1B1B*1.9T*DSG
Komentarz
-
-
kmicio, jak jechales o kostce miales takie jakby terkotanie - cos jakby trylion sprezynek w pudelku?
Tulei nie wymienialismy, bo Patryk stwierdzil, ze sa ok :szeroki_usmiechByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bardzozlymisiomaverick, chcę zbadac czy mówimy o tym samym stuku.
Wrzucam np 5 i jadę, obroty ca. 2000. Po czym zdejmuję nogę z gazu ato zwalnia, obroty spadaja do powiedzmy 1400. Wetedy naciskam gaz, nie do dna ale zdecydowanie i słysze pojedyncze stukniecie. Auto zbiera sie normalnie. Przebieg 40k km oczywiscie manual 2.0 tdi. Wcześniej zdarzało sie to bardzo rzadko, teraz zdarza sie nieco częściej, ale nie zawsze - zwykle na wyższych biegach. Przy hamowaniu silnikiem cisza i spokój.
Mam taki objaw i z tego co czytam jest podobny do twojego- jeśli tak, walę do ASO póki mam gwarancje.
Myślę że przyczyniała się do tego też wymiana tulei bo zawieszenie na np kostce brukowej hałasowało (wg mnie).
Komentarz
-
Komentarz