Jesli zadziałało to juz powinno byc git.
O2 1.6mpi + lpg, 2004 zagadkowe wypadanie zapłonu
Zwiń
X
-
Przy okazji dziś zajechałem z prawie nowym(niespełna rocznym) akumulatorem do sprawdzenia, bo skoda bardzo ciężko kręci po nocy, badający stwierdził, ze trzeba naładować akumulator prostownikiem, bo skody „słabo ładują”, mam napięcie „13,8 zamiast 14”. Z drugiej strony sugerował coś z alternatorem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez peter221 Zobacz wpiswolę nie zapeszać, zobaczymy jak odpali przy -2 pod chmurką
Czrnowidztwo nie ma tu nic do rzeczy , jeśli część wadliwa została wymieniona na nową/sprawna to musi działać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpis
Czrnowidztwo nie ma tu nic do rzeczy , jeśli część wadliwa została wymieniona na nową/sprawna to musi działać.
tymczasem srebrna kura stoi pod prostownikiem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez peter221 Zobacz wpistemat do zamknięcia, winna była cewka zapłonowa, dzięki wszystkim za support
Komentarz
-
-
Witam chciałem dopytać czy w moim przypadku będzie to samo. Pierwsze podpalenie po nocy. Temperatura okolice 0 lub lekko na minusie. Kręci i odpala bez problemu ale obroty falują od 500 do 1000 i mocno telepie silnikiem. Po około 30 sekundach wzrastają obroty do 1200 i stopniowo spadają. Od tego momentu silnik pracuje równo. I to koniec problemów do kolejnego porannego odpalenia. W chwili występowania problemów potrafi zakopcić.
1.6 mpi lpg stag na gwarancji. Nowe przewody, nowe świece, głowica po sprawdzeniu szczelności, silnik 5tys po wymianie pierścieni.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez harsh1 Zobacz wpisWitam chciałem dopytać czy w moim przypadku będzie to samo. Pierwsze podpalenie po nocy. Temperatura okolice 0 lub lekko na minusie. Kręci i odpala bez problemu ale obroty falują od 500 do 1000 i mocno telepie silnikiem. Po około 30 sekundach wzrastają obroty do 1200 i stopniowo spadają. Od tego momentu silnik pracuje równo. I to koniec problemów do kolejnego porannego odpalenia. W chwili występowania problemów potrafi zakopcić.
1.6 mpi lpg stag na gwarancji. Nowe przewody, nowe świece, głowica po sprawdzeniu szczelności, silnik 5tys po wymianie pierścieni.
Komentarz
-
Komentarz