O2 1.6mpi + lpg, 2004 zagadkowe wypadanie zapłonu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • yunior81
    RS
    • 2010
    • 1657
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    #26
    Jesli zadziałało to juz powinno byc git.

    Komentarz

    • peter221
      Ambiente
      • 2013
      • 130
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #27
      wolę nie zapeszać, zobaczymy jak odpali przy -2 pod chmurką

      Komentarz

      • peter221
        Ambiente
        • 2013
        • 130
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #28
        Przy okazji dziś zajechałem z prawie nowym(niespełna rocznym) akumulatorem do sprawdzenia, bo skoda bardzo ciężko kręci po nocy, badający stwierdził, ze trzeba naładować akumulator prostownikiem, bo skody „słabo ładują”, mam napięcie „13,8 zamiast 14”. Z drugiej strony sugerował coś z alternatorem.

        Komentarz

        • yunior81
          RS
          • 2010
          • 1657
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #29
          Zamieszczone przez peter221 Zobacz wpis
          wolę nie zapeszać, zobaczymy jak odpali przy -2 pod chmurką

          Czrnowidztwo nie ma tu nic do rzeczy , jeśli część wadliwa została wymieniona na nową/sprawna to musi działać.

          Komentarz

          • peter221
            Ambiente
            • 2013
            • 130
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #30
            Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpis


            Czrnowidztwo nie ma tu nic do rzeczy , jeśli część wadliwa została wymieniona na nową/sprawna to musi działać.
            narazie wszystko hula, ale potwierdzę jeszcze po pierwszym odpaleniu przy temperaturze bliżej zera
            tymczasem srebrna kura stoi pod prostownikiem

            Komentarz

            • peter221
              Ambiente
              • 2013
              • 130
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #31
              temat do zamknięcia, winna była cewka zapłonowa, dzięki wszystkim za support

              Komentarz

              • tomski81
                Classic
                • 2011
                • 24

                #32
                Zamieszczone przez peter221 Zobacz wpis
                temat do zamknięcia, winna była cewka zapłonowa, dzięki wszystkim za support
                Jaki mniej więcej koszt wymiany cewki, mam bardzo podobne objawy

                Komentarz

                • peter221
                  Ambiente
                  • 2013
                  • 130
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  #33
                  ja dałem 320 rzekomo była w oryginale. mechanik za robotę mi nie policzył, bo sknocił diagnozę przewodów. jaki masz przebieg, silnik i objawy?

                  Komentarz

                  • harsh1
                    Classic
                    • 2016
                    • 2
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    #34
                    Witam chciałem dopytać czy w moim przypadku będzie to samo. Pierwsze podpalenie po nocy. Temperatura okolice 0 lub lekko na minusie. Kręci i odpala bez problemu ale obroty falują od 500 do 1000 i mocno telepie silnikiem. Po około 30 sekundach wzrastają obroty do 1200 i stopniowo spadają. Od tego momentu silnik pracuje równo. I to koniec problemów do kolejnego porannego odpalenia. W chwili występowania problemów potrafi zakopcić.
                    1.6 mpi lpg stag na gwarancji. Nowe przewody, nowe świece, głowica po sprawdzeniu szczelności, silnik 5tys po wymianie pierścieni.

                    Komentarz

                    • peter221
                      Ambiente
                      • 2013
                      • 130
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez harsh1 Zobacz wpis
                      Witam chciałem dopytać czy w moim przypadku będzie to samo. Pierwsze podpalenie po nocy. Temperatura okolice 0 lub lekko na minusie. Kręci i odpala bez problemu ale obroty falują od 500 do 1000 i mocno telepie silnikiem. Po około 30 sekundach wzrastają obroty do 1200 i stopniowo spadają. Od tego momentu silnik pracuje równo. I to koniec problemów do kolejnego porannego odpalenia. W chwili występowania problemów potrafi zakopcić.
                      1.6 mpi lpg stag na gwarancji. Nowe przewody, nowe świece, głowica po sprawdzeniu szczelności, silnik 5tys po wymianie pierścieni.
                      trudno powiedzieć, u mnie nie było żadnego falowania

                      Komentarz

                      • zwonko
                        Rider
                        • 2016
                        • 365
                        • Octavia I (1U2)
                        • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                        #36
                        Zacznij od takiej prostej rzeczy jak dolanie pb. U mnie jak jest 1/4 baku to też świruje przy odpalaniu. Sprawdzic ustawienie LPG vagiem. No chyba że chcesz cewkę nowa i nie żal ci koło 300zl

                        Komentarz

                        • harsh1
                          Classic
                          • 2016
                          • 2
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          #37
                          Sprawa chyba rozwiazana. Wczoraj zrobiłem adaptację przepustnicy, dziś odpalił i wszystko ok.

                          Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

                          Komentarz

                          Pracuję...