Sam nie wiem.... w tych nowych autach jest tak rozbudowana elektronika ze moze w celu dbania o doladowanie aku ...?
[O2] Ze 140 KM połowa została na pastwisku
Zwiń
X
-
[O2] Ze 140 KM połowa została na pastwisku
Witam,
proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki.
Fakty:
- do ca 1500 obr/min nic się nie zmieniło
- powyżej 1500 obr/min nie zbiera się
- po przekroczeniu ca 1800 obr/min słychać wzmożone szumienie pod deską rozdzielczą (chyba z komory silnika), nie jest to gwizd turbiny, tylko takie syczenie. Z początku myślałem, że to szum powietrza
- pali co najmniej litr więcej
- po podłączeniu VCDS-a brak jakichkolwiek błędów
- zrobiłem logi na trzecim biegu (nie wiem, czy dobrze - pierwszy raz). Odpuściłem sobie pod koniec (nie doszło nawet do 4000 obr/min), ponieważ przesłoniłem sadzą słońce na co najmniej kilka minut a samochód i tak się już nie zbierał.
- auto jest po programie (dobrze zrobiony - sprawdzany przez Aligatora)
- zaślepiony EGR i wywalony z softu
- przebieg 192 kkm
Link do logów: Log (0 - 003,008,011)
W długi weekend jadę do Niemiec i auto musi być zdrowe.
-
-
Popieram przedmówce :POI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez soszek81Tadfi - miałem to samo po wymianie rozrządu.
Wystarczy delikatnie nie tak założyć i jak dałem po garach (nawet nie mocno) to był taki "wystrzał" i zero minimum mocy. Założenie rury na miejsce i poprawienie opaski rozwiązało sprawę - robota na 10 min ( trzeba było ściągnąć koło).
Dzięki chłopaki za pomoc.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanosPękła, albo ją rozpieprzyli, albo podmienili.
Komentarz
-
-
Wiecie co ręce opadają....
Czy każdy mechanik musi być złodziejem???? Osobą która chce każdego zrobić w wała? Palantem który wymieni jedno (nie naprawi bo wg was to mechanicy w ASO i jakiś tam serwisach to tylko wymieniają, a WY forumowicze jesteście najlepszymi mechanikami na świecie) a zepsuje pięć innych rzeczy. Przykro mi że macie takie SMUTNE skojarzenia ale jak to się czyta to aż ręce opadaja... Jak Polak ufa polakowi. Ludzie, ten pacjent ma przecież zwiąkszoną moc = większe ciśnienie doładowania rurka mogła pęknąć sama z siebie, no sory taka może być kolej rzeczy, starość nie radość...
MArcinSkoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KicerLudzie, ten pacjent ma przecież zwiąkszoną moc = większe ciśnienie doładowania rurka mogła pęknąć sama z siebie, no sory taka może być kolej rzeczy, starość nie radość...
Co do reszty Twojego wywodu... całkowita zgoda.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Kicer, czy ja napisałem, że każdy? Bez obrazy, ale po tym co "zaufani mechanicy" wyprawiali przy moich samochodach, to mam prawo tak pisać :wink:
[ Dodano: Czw 18 Kwi, 13 12:09 ]
Oczywiście nie było historii z podmienionymi przepływomierzami, zaworami podciśnienia i innymi, nie tanimi gadżetami, których podmiany nie udowodnisz, a jesteś w plecy parę stówek :roll:
Komentarz
-
-
Oczywiście nie chciałbym oczerniać mechaników (dlatego też nie składałem reklamacji, tylko kupiłem nową rurę i sam zamontowałem), ale pęknięcie / przecięcie jest w poprzek włókien wzmacniających. Jeśli rura miałaby pęknąć ze starości, to pękłaby wzdłuż włókien i ślad pęknięcia nie byłby taki równy (jak od noża). Rury jeszcze nie wyrzuciłem, potem wstawię dotkę.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez demmsiTrzeba było używkę kupićprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Nie miałem czasu, w ASO dostałem od ręki. Autem nie dało się jeździć...
[ Dodano: Pią 26 Kwi, 13 08:49 ]
Mam dalej problem, ale z zużyciem paliwa. Po wymianie nadal pali prawie 2 litry więcej. Bawiłem się ustawieniem kąta synchronizacji wtrysku, ale czy na +, czy na -, czy prawie 0 - pali więcej niż przed wymianą paska :cry:
Komentarz
-
Komentarz