Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Ze 140 KM połowa została na pastwisku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Ze 140 KM połowa została na pastwisku

    Sam nie wiem.... w tych nowych autach jest tak rozbudowana elektronika ze moze w celu dbania o doladowanie aku ...?

  • #2
    [O2] Ze 140 KM połowa została na pastwisku

    Witam,

    proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki.
    Fakty:
    - do ca 1500 obr/min nic się nie zmieniło
    - powyżej 1500 obr/min nie zbiera się
    - po przekroczeniu ca 1800 obr/min słychać wzmożone szumienie pod deską rozdzielczą (chyba z komory silnika), nie jest to gwizd turbiny, tylko takie syczenie. Z początku myślałem, że to szum powietrza
    - pali co najmniej litr więcej
    - po podłączeniu VCDS-a brak jakichkolwiek błędów
    - zrobiłem logi na trzecim biegu (nie wiem, czy dobrze - pierwszy raz). Odpuściłem sobie pod koniec (nie doszło nawet do 4000 obr/min), ponieważ przesłoniłem sadzą słońce na co najmniej kilka minut a samochód i tak się już nie zbierał.
    - auto jest po programie (dobrze zrobiony - sprawdzany przez Aligatora)
    - zaślepiony EGR i wywalony z softu
    - przebieg 192 kkm

    Link do logów: Log (0 - 003,008,011)

    W długi weekend jadę do Niemiec i auto musi być zdrowe.
    TadFi
    Breloki, logo na klapę i inne gadżety

    Komentarz


    • #3
      Dziura w dolocie jak stodoła.... do sprawdzenia rury dolotowe...
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        Popieram przedmówce :P
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz


        • #5
          Dzięki serdeczne za diagnozę. Kamień spadł mi z serca. Miałem wymieniany rozrząd, pewnie źle rurę założyli. W dolocie, czyli pomiędzy turbiną a kolektorem dolotowym?
          TadFi
          Breloki, logo na klapę i inne gadżety

          Komentarz


          • #6
            tadfi, Pewnie tak, miałem podobnie posprawdzaj :!:

            Komentarz


            • #7
              Tadfi - miałem to samo po wymianie rozrządu.
              Wystarczy delikatnie nie tak założyć i jak dałem po garach (nawet nie mocno) to był taki "wystrzał" i zero minimum mocy. Założenie rury na miejsce i poprawienie opaski rozwiązało sprawę - robota na 10 min ( trzeba było ściągnąć koło).
              Była O1 kombi ALH++ 150/340
              Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez soszek81
                Tadfi - miałem to samo po wymianie rozrządu.
                Wystarczy delikatnie nie tak założyć i jak dałem po garach (nawet nie mocno) to był taki "wystrzał" i zero minimum mocy. Założenie rury na miejsce i poprawienie opaski rozwiązało sprawę - robota na 10 min ( trzeba było ściągnąć koło).
                Czyli częsta usterka/niedopatrzenie.
                Dzięki chłopaki za pomoc.
                TadFi
                Breloki, logo na klapę i inne gadżety

                Komentarz


                • #9
                  Raczej niewielkie niedopatrzenie, ale ciśnienie swoje robi i natychmiast znajduje słabe miejsce.
                  Dokładając do tego fakt że wiesz, że właśnie robiono Ci rozrząd a tu nagle silnik zdycha, stan przedzawałowy gwarantowany :diabelski_usmiech
                  Była O1 kombi ALH++ 150/340
                  Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                  Komentarz


                  • #10
                    Okazało się, że pękła rura gumowa doprowadzająca powietrze do chłodnicy (stąd to syczenie przy dodawaniu gazu). Wczoraj już ją wymieniłem, niestety nie jest to tania część, 274 zeta po rabacie za kawałek gumy.
                    TadFi
                    Breloki, logo na klapę i inne gadżety

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez tadfi
                      274 zeta po rabacie za kawałek gumy.
                      bez komentarza... ceny potrafią zwalić z nóg.
                      Życie to nie je bajka, to je bitwa!

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez tadfi
                        Okazało się, że pękła rura gumowa doprowadzająca powietrze do chłodnicy (stąd to syczenie przy dodawaniu gazu). Wczoraj już ją wymieniłem, niestety nie jest to tania część, 274 zeta po rabacie za kawałek gumy.
                        Pękła, albo ją rozpieprzyli, albo podmienili.

                        >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez kabanos
                          Pękła, albo ją rozpieprzyli, albo podmienili.
                          Może tak być, wyglądała jakby była przecięta. Niestety nie udowodnię tego, a problem pojawił się dopiero kilka dni po wymianie rozrządu. Wracałem od rodziców A4 i dałem trochę w palnik, może było nadcięte i ciśnienie zrobiło swoje.
                          TadFi
                          Breloki, logo na klapę i inne gadżety

                          Komentarz


                          • #14
                            tadfi, rura od chłodnicy czy rura od intercoolera?

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez sew1981
                              tadfi, rura od chłodnicy czy rura od intercoolera?
                              Od intercoolera, taka krótka powyginana, patrząc na przód samochodu lewa strona na dole.
                              TadFi
                              Breloki, logo na klapę i inne gadżety

                              Komentarz


                              • #16
                                Wiecie co ręce opadają....

                                Czy każdy mechanik musi być złodziejem???? Osobą która chce każdego zrobić w wała? Palantem który wymieni jedno (nie naprawi bo wg was to mechanicy w ASO i jakiś tam serwisach to tylko wymieniają, a WY forumowicze jesteście najlepszymi mechanikami na świecie) a zepsuje pięć innych rzeczy. Przykro mi że macie takie SMUTNE skojarzenia ale jak to się czyta to aż ręce opadaja... Jak Polak ufa polakowi. Ludzie, ten pacjent ma przecież zwiąkszoną moc = większe ciśnienie doładowania rurka mogła pęknąć sama z siebie, no sory taka może być kolej rzeczy, starość nie radość...

                                MArcin
                                Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Kicer
                                  Ludzie, ten pacjent ma przecież zwiąkszoną moc = większe ciśnienie doładowania rurka mogła pęknąć sama z siebie, no sory taka może być kolej rzeczy, starość nie radość...
                                  Program bardzo lajtowy... cisnienia doladowania podniesione o 0.1bar, paliwo tez ledwie lizniete... wiec seryjne rury powinny to wytrzymac bez zadnego problemu.

                                  Co do reszty Twojego wywodu... całkowita zgoda.
                                  Przemek
                                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Kicer, czy ja napisałem, że każdy? Bez obrazy, ale po tym co "zaufani mechanicy" wyprawiali przy moich samochodach, to mam prawo tak pisać :wink:

                                    [ Dodano: Czw 18 Kwi, 13 12:09 ]
                                    Oczywiście nie było historii z podmienionymi przepływomierzami, zaworami podciśnienia i innymi, nie tanimi gadżetami, których podmiany nie udowodnisz, a jesteś w plecy parę stówek :roll:

                                    >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Oczywiście nie chciałbym oczerniać mechaników (dlatego też nie składałem reklamacji, tylko kupiłem nową rurę i sam zamontowałem), ale pęknięcie / przecięcie jest w poprzek włókien wzmacniających. Jeśli rura miałaby pęknąć ze starości, to pękłaby wzdłuż włókien i ślad pęknięcia nie byłby taki równy (jak od noża). Rury jeszcze nie wyrzuciłem, potem wstawię dotkę.
                                      TadFi
                                      Breloki, logo na klapę i inne gadżety

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Trzeba było używkę kupić... Ceny tych rur, połączeń itp od ic do turbo są masakrycznie drogie :?

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez demmsi
                                          Trzeba było używkę kupić
                                          nie zawsze jest to najlepsze rozwiązanie- te rury potrafia byc zaolejone co nie służy jakości powietrza i samej trwałości węża
                                          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Nie miałem czasu, w ASO dostałem od ręki. Autem nie dało się jeździć...

                                            [ Dodano: Pią 26 Kwi, 13 08:49 ]
                                            Mam dalej problem, ale z zużyciem paliwa. Po wymianie nadal pali prawie 2 litry więcej. Bawiłem się ustawieniem kąta synchronizacji wtrysku, ale czy na +, czy na -, czy prawie 0 - pali więcej niż przed wymianą paska :cry:
                                            TadFi
                                            Breloki, logo na klapę i inne gadżety

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X