[O2] Problem z ABS / ASR

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kodernet
    Drive
    • 2012
    • 74

    [O2] Problem z ABS / ASR

    Zamieszczone przez ADMINISTRACJA
    hmm z konta administracji da się zdjąć ostrzeżenia

    misiekwaw, zdjęte i pw wysłane

    To pisałem ja sesik
    Dzięki, wrzuć screena gdzie to jest żebym na przyszłość dupy nie zawracał :szeroki_usmiech
  • Biszczu
    RS
    • 2011
    • 5567

    #2
    [O2] Problem z ABS / ASR

    Po wymianie prawego łącznika stabilizatora, górnych mocowań przednich amortyzatorów oraz tulei wahaczy przednich wewnętrznych tylnych zaczęły mi się świecić kontrolki ABS i ASR. Ogólnie nic się nie dzieje, auto jeździ tak jak powinno tylko kontrolki się świecą.

    Podpiąłem kompa i wyskoczył mi błąd czujnika ABS prawy przód. Wykasowałem go ale wrócił po przejechaniu kilku metrów. Kupiłem nowy czujnik wymieniłem go i się okazało, że to nie czujnik... Kontrolki dalej się świecą. Podpiąłem inny czujnik, sprawdziłem wiązki od czujnika aż do pompy ABS i nie ma żadnych przetarć. Dalej pokazuje błąd stały. Co to może być ?
    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

    Komentarz

    • patryk23
      L&K
      • 2011
      • 1105
      • Octavia II (1Z3)
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #3
      Sprzwdz ciąglośc przewodow od pompy do czyjnika , ale miernikiem

      schematy może dam rade podeslac ,ktory to w kostce sterownika ABS

      Komentarz

      • Biszczu
        RS
        • 2011
        • 5567

        #4
        sprawdzałem i wszystko jest OK
        "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

        Komentarz

        • patryk23
          L&K
          • 2011
          • 1105
          • Octavia II (1Z3)
          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

          #5
          Jak na 100% jesteś pewien kabli to wychodzi ,że sterownik nie domaga....

          Komentarz

          • Biszczu
            RS
            • 2011
            • 5567

            #6
            jakby padł sterownik to byłby błąd w AutoScanie a takiego błędu nie ma
            "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

            Komentarz

            • patryk23
              L&K
              • 2011
              • 1105
              • Octavia II (1Z3)
              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

              #7
              Chodzi mi o to ,ze specyficznie niedomaga , bo droga z pompy do czujnika jest prosta i po 2 kabelkach. A zobacz w blokach czy jest roznica w opornosci i prędkości jak odpiety i normalnie .

              Troche dziwne .... może cos urwane naderwane Pin?

              Komentarz

              • Biszczu
                RS
                • 2011
                • 5567

                #8
                auto wczoraj oddane zostało do zaprzyjaźnionego mechanika sprawdzał wszystko miernikami i wszystko OK. Żaden kabel nie jest uszkodzony, przerwany etc.. mam jedną przyczynę na myśli ale chciałbym poznać opinie innych (może się potwierdzi)
                "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                Komentarz

                • patryk23
                  L&K
                  • 2011
                  • 1105
                  • Octavia II (1Z3)
                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  Powiedz , może to naprowadzi kogoś?


                  Piszesz ,że auto normalnie jeżdzi to ABS działa a tylko kontrolki na szafie?

                  ale to bez sensu ,bo masz bład w ABS - kontynuujmy nie bylo wpisu :szeroki_usmiech

                  Komentarz

                  • Muti
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 199

                    #10
                    Biszczu, pierścień sygnałowy może być uszkodzony
                    Moje projekty car detailingowe
                    VW Touran 2.O TDI
                    BMW X6 35d
                    więcej na PW

                    Komentarz

                    • mariuszpolice
                      Ambiente
                      • 2012
                      • 178

                      #11
                      U mnie podobny był problem ale komputer pokazywał tylny czujnik. Co się okazało pierścień magnetyczny był uszczerbiony. Niestety samego pierścienia nie dostałem musiałem kupić całą piastę, ale niewiem jak z przodem czy też Cię czeka wymiana piasty

                      Komentarz

                      • Kicer
                        Ambiente
                        • 2011
                        • 217

                        #12
                        Myślę że przy montażu i wkładaniu przegubu w piaste uszkodziliście koło impulsowe na łożysku. Poza tym mówisz że zapala się dopiero po przejechaniu kilku metrów się zapala co świadczy o tym że jest brak sygnału lub sygnał nieprawidłowy (czytaj uszkodzenie koła impulsowego). Jak by był uszkodzony czujnik/wiązka/sterownik to by wywalało po włączeniu zapłonu.
                        Tak więc znów trzeba to zdemontować i obejrzeć łożysko od wewnątrz.

                        Powodzenia. MArcin
                        Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                        Komentarz

                        • patryk23
                          L&K
                          • 2011
                          • 1105
                          • Octavia II (1Z3)
                          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          To bedize widać w blokach pomiarowych. Tyle ze bardziej przy ok 40 km/h będzie widać wahania

                          Komentarz

                          • Biszczu
                            RS
                            • 2011
                            • 5567

                            #14
                            mówicie, że tą piastę szlag trafił ???
                            "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                            Komentarz

                            • Kicer
                              Ambiente
                              • 2011
                              • 217

                              #15
                              No bardzo prawdopodobne. Ewentualnie coś wpadło ci (kawałki zardzewiałego metalu z tarczy/zwrotnicy) i sieje zamęt...
                              Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                              Komentarz

                              • krzynol
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 10960
                                • Superb II combi (3T5)
                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                #16
                                odczyty z bloków pomiarowych przy stałej prędkości?

                                jaki to błąd dokładnie, bo są różne dotyczące czujnika ABS
                                jeśli mechanical failure to pierścień piasty
                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                poprzednie modele:
                                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                Komentarz

                                • lilo
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 4315
                                  • Mercedes-Benz

                                  #17
                                  Biszczu, Obstawiam pierścień
                                  Daniel

                                  Komentarz

                                  • Biszczu
                                    RS
                                    • 2011
                                    • 5567

                                    #18
                                    czy pierścień piasty mógł zostać uszkodzony podczas wymiany w/w części ?
                                    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                    Komentarz

                                    • krzynol
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 10960
                                      • Superb II combi (3T5)
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                      #19
                                      napisz jaki to dokładnie błąd
                                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                      poprzednie modele:
                                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                      Komentarz

                                      • Biszczu
                                        RS
                                        • 2011
                                        • 5567

                                        #20
                                        1 Fault Found:
                                        00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45)
                                        003 - Mechanical Failure - Intermittent
                                        "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                        Komentarz

                                        • krzynol
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2007
                                          • 10960
                                          • Superb II combi (3T5)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                          #21
                                          no, to wszystko jasne, czujnik działa, ale nie ma sygnału z koła
                                          odepnij czujnik i zobaczysz jaki błąd będzie
                                          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                          poprzednie modele:
                                          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                          Komentarz

                                          • Biszczu
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 5567

                                            #22
                                            Problem rozwiązany - winna magnetyk na piaście...DO wymiany cała piasta

                                            Szerzej o tym w moim wątku:
                                            "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                            Komentarz

                                            Pracuję...