U mnie po przejechaniu około 1,500 tysiąca km nadal jest lepiej niż było przed akcją serwisową, skrzynia zachowuje się tak samo jak wcześniej, więc chyba jest ok
Panowie powrzucajcie jeszcze jak możecie info o przebiegach, przy jakich robiliście tą akcję serwisową ( w sensie ile przejechane na skrzyni/sprzęgle ).
U mnie wymiana mechatroniki przy 11 tysiącach, jakieś 5 tysięcy później sprzęgła były wymieniane na gwarancji, teraz akcja serwisowa przy 48-49 tysiącach była, teraz dobijam 50 tysiaków.
Podepnę się pod temat DSG, czy ktoś orientuje się, czy są lepszej jakości sprzęgła do DSG7? Takie które nie wywalają się co 40 tysiaków tylko faktycznie wytrzymują dłuższy okres i większe obciążenia skrzyni po zrobieniu programu, wiem że do DSG6 są takie wzmacniane sprzęgła.
Przy wymianie oleju w skrzyni stwierdzono w ASO, że mam aktualne oprogramowanie.
Tylko jak to możliwe skoro od nowości mam wersję GSG DSG AG7 402 1812 i soft nigdy nie był zmieniany.
Samochód jest z 2010 roku.
Czy ktoś się orientuje jaka jest aktualna wersja oprogramowania dla DSG7?
Od czego zależy możliwość instalacji aktualizacji oprogramowania?
Niestety dowiadywałem się w compsporcie i tam mają wzmacniane sprzęgła jedynie do dsg6, zresztą na moje oko, dsg6 nie ma takich kłopotów jak dsg7, no i program można spokojnie na nich robić. U mnie nadal dsg pracuje lepiej po akcji, zobaczymy na jak długo, ktoś orientuje się, jaki jest koszt wymiany po gwarancji sprzęgieł? I czy dostaje się na nie 2 lata gwarancji, w razie jakby przez ten czas się znów wywaliło ?
Soomood, nie popadaj w paranoję. Auto jeździ więc jest ok. Pod maską jest tyle części które mogą się popsuć...
U siebie zauważyłem zapoconą chłodnicę klimatyzacji :-( A planowałem zabezpieczyć ją siatką... Na razie chłodzi...
To nie o paranoje chodzi u mnie jeszcze działa dobrze, tylko chce zrobić program, co nadwyręży jeszcze bardziej sprzęgła, więc jeśli już będę musiał zapłacić za wymianę z własnej kieszeni, to czy mam na nią gwarancję, czyli jak po 10 tysiącach od kupna nowych sprzęgieł strzelą po programie, to czy ASO będzie robić, czy grymasić, że przecież jest program to nie ma gwarancji etc. Wiadomo każdy będzie chciał się wykpić odpowiedzialności, zwłaszcza ASO.
To nie o paranoje chodzi u mnie jeszcze działa dobrze, tylko chce zrobić program, co nadwyręży jeszcze bardziej sprzęgła, więc jeśli już będę musiał zapłacić za wymianę z własnej kieszeni, to czy mam na nią gwarancję, czyli jak po 10 tysiącach od kupna nowych sprzęgieł strzelą po programie, to czy ASO będzie robić, czy grymasić, że przecież jest program to nie ma gwarancji etc. Wiadomo każdy będzie chciał się wykpić odpowiedzialności, zwłaszcza ASO.
To chyba logiczne że ASO nie zrobi na gwarancji po programie. Nie wiem nad czym Ty się w ogóle zastanawiasz :roll:
wyłączeniu zapłonu z mechatroniki słychać wyraźnie miarowe ( co ok. 1 sek ) "sapanie upuszczanego powietrza" i przez ok. 15 sek. coś tam się ciągle przełącza ( słychać pracę wewnętrznych mechanizmów ) - wcześniej na 1000% tego nie było - usłyszałbym to w garażu
To mam od zawsze, tez kiedys mnie jeden kolega o to pytal. Slychac to ladnie z lewej strony przy przednim kole jak sie stanie.
U mnie też się to sapanie pojawiło po akcji serwisowej. W obu samochodach. Wcześniej na 100% go nie było.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Komentarz