Zdjęcia mi nie wchodzą tzn. nie mogę zobaczyć w pełnym rozmiarze :-(
Octavia RS 2.0 TDI PD mało mocy?
Zwiń
X
-
OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
-
-
zobaczy czy przy gruszce nie masz nawalone sadzą bądź olejem. chodzi mi o to miejsce gdzie plastikowy "pręt" wchodzi do kolektora. Jeśli masz tam choć trochę syfu tam masz nieszczelność. Też to przerabiałem i była nieszczelność w tym miejscu, wiec wymieniłem na kolektor bez systemu klapek. Tobie polecam zrobić to samo
Komentarz
-
-
jest zasyfione więc napewno tędy ucieka cisnienie ale czy to możliwe że przez to tak się dzieje? Popatrzyłem na ten kolektor i może da rade wywalić klapki i zaspawać dziurę ? czy trzeba nowy i co na zabieg wywalenia lub zmiany powie komputer silnika?
Looker tylko tobie czy komuś jeszcze nie wchodzą bo mi wyświetla w pełnym a są to dużej rozdzielczości
Komentarz
-
-
kaju991, tak możliwe jeśli rozszczelnienie jest odpowiednio duże. Wymiana kolektora to sprawa dość prosta. Sam to zrobiłem u siebie w garażu.
Kupujesz kolektor metalowy od BKD, on jest bez żadnych klapek. Nawet mam jeszcze 1 taki z BKD metalowy (identyczny jak ten co założyłem). Dokupujesz uszczelkę w ASO + śrubki i po temacie.
Podczas wymiany wywalasz plastikowy + mieszek a zostawiasz zaworek. Zaślepiasz wężyki podciśnienia i auto bangla. Komputera to nie interesuje.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Grosze. 50zł dałem za niego. Oddam za tyle samo.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Kurde juz zamówiłem przez allegro za 66 z przesyłką. Zobaczymy jak to będzie z nowym kolektorem bo tamten jak sie dziś przyjrzałem to pochlapał az filtr paliwa i okolice czyli mocny miał przedmuch, mam nadzieje ze będzie dobrze, będę zdawał relację na bieżąco. Wszystkim dziękuje za pomoc i zainteresowanie.
Komentarz
-
-
Będzie dobrze. Tylko porządnie zaślep wężyki podciśnienia po demontażu starego kolektora wraz z gruszką sterującą.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
wywalić i zaślepić przewód za zaworkiem sterującymOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Wszystko poskładane na razie zrobione tylko 20km chłodną porą i wygląda że jest OK moc jest od dołu czyli tak 1750obr/min. mam pełną moc nitków i jedzie jak powinno przynajmniej tak mi się wydaje nie miałęm nigdy styczności z 170km 2.0 tdi więc porównania nie mam ale może szukam tylko dziury w całym, sam nie wiem. Teraz jak jeżdżę to mam taki wyraz twarzy i muszę sie wybrać na test vmax czy się poprawiło . Dobra śmiechy chichy ale wróćmy to tej dziury w cały i mojego pedantyzmu a dokładniej do DPF na jakich kanałach sprawdzać to dziadostwo w BMN głownie to mi chodzi o nasycenie sadzami no i ogólnie wybadanie jego stanu ale to tylko dla mojego własnego ja! ale też chyba na zapas żeby w porę szybko wykryć że jego koniec nastał i zanim napompuje paliwa do oleju i szlak trafi serducho.
Teraz czas na małe story plus foto:
Został zakupiony kolektor od BKD za 66zl z przesyłką pobraniową i plus nowa uszczelka firmy erling za 25zł, wszystko zostało poczyszczone czyli nowy kolektor do tego przepustnica z zaworem egr oraz wymyte i wymienione na nowe oringi w rurach do dolotu, bylo trochę zabawy z docięciem metalowych uchwytów do osłony silnika oraz z dopasowaniem śrub ale wszytko dało się ogarnąć bez konieczności bulenia w serwisie za byle co. przy okazji został wyczyszczony oraz nasmarowany rozrusznik i teraz pięknie kręci. Wpadła też nowa górna poduszka skrzyni. Zdjęcia są takie o ale nigdy nie maiłem nikogo kto by zrobił wiecej fotek a czarne i usmolone ręce nie są przyjacielem telefonu to chyba wszystko, taka mini relacja dziękuje wszystkim za pomoc i zaangażowanie. Pozdro 8)
Komentarz
-
-
To może i jak się dołączę do tematu.
O2 RS BMN.
Co jakiś czas wchodzi w tryb awaryjny, odcina turbo, spirala miga.
odpalenie na nowo pomaga.
Dzieje się tak zazwyczaj właśnie na niskich obrotach i wysokich biegach wtedy dół przestaje jechać.
Błąd jaki wyrzuca to 00665 p0299, czyli coś z ciśnieniem doładowania.
Co to może być?
Zmienna w turbo? Gruszka?
Kolektor był robiony jakieś 2 tyg. temu, robiony tzn. wyrzucone klapki, zaspawane itp.
Pomocy!!!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kaju991Wszystko poskładane na razie zrobione tylko 20km chłodną porą i wygląda że jest OK moc jest od dołu czyli tak 1750obr/min. mam pełną moc nitków i jedzie jak powinno przynajmniej tak mi się wydaje
Czyli dynamiczne 011 i 010 na 3 biegu. Chcialem zobaczyc roznice na tym kolektorze.
Z góry dziekiPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
nester1905, wyrzucone klapki i zaspawane?! nie lepiej było wydać na kolektor bez klapek? Być może coś ci się rozszczelniło na tych spawach
kaju991, nie pamiętam w których blokach się sprawdzało dpf ale na twoim miejscu wypaliłbym go teraz manualnie, gdzieś w necie była opisana procedura jak to zrobić. Zapewne zapchał ci się ten dpf bo od nieszczelności cała sadza poszła w dpf i pasowało by to teraz porządnie wyczyścić.
Jeśli będziesz już za późno dla filtra to spróbuj mu zaaplikować środek do czyszczenia dpf z WURTH (gdzieś czytałem że ponoć pomaga) sam środek to koszt ponad 100zł
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez nester1905To może i jak się dołączę do tematu.
O2 RS BMN.
Co jakiś czas wchodzi w tryb awaryjny, odcina turbo, spirala miga.
odpalenie na nowo pomaga.
Dzieje się tak zazwyczaj właśnie na niskich obrotach i wysokich biegach wtedy dół przestaje jechać.
Błąd jaki wyrzuca to 00665 p0299, czyli coś z ciśnieniem doładowania.
Co to może być?
Zmienna w turbo? Gruszka?
Kolektor był robiony jakieś 2 tyg. temu, robiony tzn. wyrzucone klapki, zaspawane itp.
Pomocy!!!
Komentarz
-
-
Jeżdżę już jakiś czas i wygląda wszystko na OK ostatnio złapałem się z kolegi bmw e46 po chipie na 166km i 320 nm i oba samochody szły łeb w łeb więc na taki upływ czasu i 200tys km nalotu to trzyma dobrze serie i nie ma się czego czepiać a dodam ze mam wielkie koła i opony co wpływa raczej tez na osiągi. Pozdr
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kaju991Jeżdżę już jakiś czas i wygląda wszystko na OK ostatnio złapałem się z kolegi bmw e46 po chipie na 166km i 320 nm i oba samochody szły łeb w łeb więc na taki upływ czasu i 200tys km nalotu to trzyma dobrze serie i nie ma się czego czepiać a dodam ze mam wielkie koła i opony co wpływa raczej tez na osiągi. PozdrPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Czy po wymianie kolektora na ten z BKD muszę zająć się softem auta? Czy komputer będzie po prostu działał bez problemu zamiast sypać błędami.
We wcześniejszych postach czytałem, że nawet laik potrafi przełożyć kolektor i zaślepić podciśnienie, ale czy to wystarczy, czy należy jednak wgrać nowy program.
Komentarz
-
Komentarz