Octavia RS 2.0 TDI PD mało mocy?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • looker
    RS
    • 2008
    • 1886
    • Octavia II (1Z3)
    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

    #26
    Zdjęcia mi nie wchodzą tzn. nie mogę zobaczyć w pełnym rozmiarze :-(
    OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
    SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

    Komentarz

    • hans860
      Ambiente
      • 2013
      • 118

      #27
      zobaczy czy przy gruszce nie masz nawalone sadzą bądź olejem. chodzi mi o to miejsce gdzie plastikowy "pręt" wchodzi do kolektora. Jeśli masz tam choć trochę syfu tam masz nieszczelność. Też to przerabiałem i była nieszczelność w tym miejscu, wiec wymieniłem na kolektor bez systemu klapek. Tobie polecam zrobić to samo
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87498 moja octa

      Komentarz

      • kaju991
        Classic
        • 2015
        • 31

        #28
        jest zasyfione więc napewno tędy ucieka cisnienie ale czy to możliwe że przez to tak się dzieje? Popatrzyłem na ten kolektor i może da rade wywalić klapki i zaspawać dziurę ? czy trzeba nowy i co na zabieg wywalenia lub zmiany powie komputer silnika?

        Looker tylko tobie czy komuś jeszcze nie wchodzą bo mi wyświetla w pełnym a są to dużej rozdzielczości

        Komentarz

        • looker
          RS
          • 2008
          • 1886
          • Octavia II (1Z3)
          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

          #29
          kaju991, tak możliwe jeśli rozszczelnienie jest odpowiednio duże. Wymiana kolektora to sprawa dość prosta. Sam to zrobiłem u siebie w garażu.
          Kupujesz kolektor metalowy od BKD, on jest bez żadnych klapek. Nawet mam jeszcze 1 taki z BKD metalowy (identyczny jak ten co założyłem). Dokupujesz uszczelkę w ASO + śrubki i po temacie.
          Podczas wymiany wywalasz plastikowy + mieszek a zostawiasz zaworek. Zaślepiasz wężyki podciśnienia i auto bangla. Komputera to nie interesuje.
          OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
          SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

          Komentarz

          • kaju991
            Classic
            • 2015
            • 31

            #30
            Ile taki kolektor? bo tak "apropo defacto" jestem na etapie reanimacji starego czyli wywalenie klapek i mam zamiar zaspawać otwory ale jak mi się w miarę opłaci ten od BKD to zaniecham tych czynności

            Komentarz

            • looker
              RS
              • 2008
              • 1886
              • Octavia II (1Z3)
              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

              #31
              Grosze. 50zł dałem za niego. Oddam za tyle samo.
              OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
              SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

              Komentarz

              • kaju991
                Classic
                • 2015
                • 31

                #32
                Kurde juz zamówiłem przez allegro za 66 z przesyłką. Zobaczymy jak to będzie z nowym kolektorem bo tamten jak sie dziś przyjrzałem to pochlapał az filtr paliwa i okolice czyli mocny miał przedmuch, mam nadzieje ze będzie dobrze, będę zdawał relację na bieżąco. Wszystkim dziękuje za pomoc i zainteresowanie.

                Komentarz

                • looker
                  RS
                  • 2008
                  • 1886
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                  #33
                  Będzie dobrze. Tylko porządnie zaślep wężyki podciśnienia po demontażu starego kolektora wraz z gruszką sterującą.
                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                  Komentarz

                  • kaju991
                    Classic
                    • 2015
                    • 31

                    #34
                    Ale mam gruszkę zostawić czy wywalić i zaślepić przewód za zaworkiem sterującym?

                    Komentarz

                    • looker
                      RS
                      • 2008
                      • 1886
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                      #35
                      wywalić i zaślepić przewód za zaworkiem sterującym
                      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                      Komentarz

                      • Maly175
                        Drive
                        • 2013
                        • 78
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                        #36
                        Tez nie moge je powiekszyc .

                        Komentarz

                        • kaju991
                          Classic
                          • 2015
                          • 31

                          #37
                          Zdjęcia już powinny się dać powiększyć, niedługo poskładam wszystko to podzielę się spostrzeżeniami i fotami z zabiegów jakich dokonałem

                          Komentarz

                          • hans860
                            Ambiente
                            • 2013
                            • 118

                            #38
                            Po złożeniu wszystko będzie działać. Chyba że masz gdzieś jeszcze nieszczelność.
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87498 moja octa

                            Komentarz

                            • kaju991
                              Classic
                              • 2015
                              • 31

                              #39
                              Wszystko poskładane na razie zrobione tylko 20km chłodną porą i wygląda że jest OK moc jest od dołu czyli tak 1750obr/min. mam pełną moc nitków i jedzie jak powinno przynajmniej tak mi się wydaje nie miałęm nigdy styczności z 170km 2.0 tdi więc porównania nie mam ale może szukam tylko dziury w całym, sam nie wiem. Teraz jak jeżdżę to mam taki wyraz twarzy i muszę sie wybrać na test vmax czy się poprawiło . Dobra śmiechy chichy ale wróćmy to tej dziury w cały i mojego pedantyzmu a dokładniej do DPF na jakich kanałach sprawdzać to dziadostwo w BMN głownie to mi chodzi o nasycenie sadzami no i ogólnie wybadanie jego stanu ale to tylko dla mojego własnego ja! ale też chyba na zapas żeby w porę szybko wykryć że jego koniec nastał i zanim napompuje paliwa do oleju i szlak trafi serducho.


                              Teraz czas na małe story plus foto:
                              Został zakupiony kolektor od BKD za 66zl z przesyłką pobraniową i plus nowa uszczelka firmy erling za 25zł, wszystko zostało poczyszczone czyli nowy kolektor do tego przepustnica z zaworem egr oraz wymyte i wymienione na nowe oringi w rurach do dolotu, bylo trochę zabawy z docięciem metalowych uchwytów do osłony silnika oraz z dopasowaniem śrub ale wszytko dało się ogarnąć bez konieczności bulenia w serwisie za byle co. przy okazji został wyczyszczony oraz nasmarowany rozrusznik i teraz pięknie kręci. Wpadła też nowa górna poduszka skrzyni. Zdjęcia są takie o ale nigdy nie maiłem nikogo kto by zrobił wiecej fotek a czarne i usmolone ręce nie są przyjacielem telefonu to chyba wszystko, taka mini relacja dziękuje wszystkim za pomoc i zaangażowanie. Pozdro 8)


                              Komentarz

                              • nester1905
                                Classic
                                • 2012
                                • 37
                                • Octavia III (5E3)
                                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                #40
                                To może i jak się dołączę do tematu.
                                O2 RS BMN.
                                Co jakiś czas wchodzi w tryb awaryjny, odcina turbo, spirala miga.
                                odpalenie na nowo pomaga.
                                Dzieje się tak zazwyczaj właśnie na niskich obrotach i wysokich biegach wtedy dół przestaje jechać.
                                Błąd jaki wyrzuca to 00665 p0299, czyli coś z ciśnieniem doładowania.
                                Co to może być?
                                Zmienna w turbo? Gruszka?
                                Kolektor był robiony jakieś 2 tyg. temu, robiony tzn. wyrzucone klapki, zaspawane itp.
                                Pomocy!!!

                                Komentarz

                                • przemik
                                  RS
                                  • 2012
                                  • 1610

                                  #41
                                  Zamieszczone przez kaju991
                                  Wszystko poskładane na razie zrobione tylko 20km chłodną porą i wygląda że jest OK moc jest od dołu czyli tak 1750obr/min. mam pełną moc nitków i jedzie jak powinno przynajmniej tak mi się wydaje
                                  Zrób logi doładowania na tym "rozwiązaniu".
                                  Czyli dynamiczne 011 i 010 na 3 biegu. Chcialem zobaczyc roznice na tym kolektorze.

                                  Z góry dzieki
                                  Przemek
                                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                  Komentarz

                                  • hans860
                                    Ambiente
                                    • 2013
                                    • 118

                                    #42
                                    nester1905, wyrzucone klapki i zaspawane?! nie lepiej było wydać na kolektor bez klapek? Być może coś ci się rozszczelniło na tych spawach

                                    kaju991, nie pamiętam w których blokach się sprawdzało dpf ale na twoim miejscu wypaliłbym go teraz manualnie, gdzieś w necie była opisana procedura jak to zrobić. Zapewne zapchał ci się ten dpf bo od nieszczelności cała sadza poszła w dpf i pasowało by to teraz porządnie wyczyścić.
                                    Jeśli będziesz już za późno dla filtra to spróbuj mu zaaplikować środek do czyszczenia dpf z WURTH (gdzieś czytałem że ponoć pomaga) sam środek to koszt ponad 100zł
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87498 moja octa

                                    Komentarz

                                    • Maly175
                                      Drive
                                      • 2013
                                      • 78
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                      #43
                                      Zamieszczone przez nester1905
                                      To może i jak się dołączę do tematu.
                                      O2 RS BMN.
                                      Co jakiś czas wchodzi w tryb awaryjny, odcina turbo, spirala miga.
                                      odpalenie na nowo pomaga.
                                      Dzieje się tak zazwyczaj właśnie na niskich obrotach i wysokich biegach wtedy dół przestaje jechać.
                                      Błąd jaki wyrzuca to 00665 p0299, czyli coś z ciśnieniem doładowania.
                                      Co to może być?
                                      Zmienna w turbo? Gruszka?
                                      Kolektor był robiony jakieś 2 tyg. temu, robiony tzn. wyrzucone klapki, zaspawane itp.
                                      Pomocy!!!
                                      Jak odbiore auto to ci potwierdze (bo rok mnie meczył ten sam bład co ciebie) ale u mnie padła gruszka ,miała nieszczelnosc i jak by to powiedzieć kierownice w turbo w sposób magiczny probowały uciec z mojego silnika :/

                                      Komentarz

                                      • kaju991
                                        Classic
                                        • 2015
                                        • 31

                                        #44
                                        Jeżdżę już jakiś czas i wygląda wszystko na OK ostatnio złapałem się z kolegi bmw e46 po chipie na 166km i 320 nm i oba samochody szły łeb w łeb więc na taki upływ czasu i 200tys km nalotu to trzyma dobrze serie i nie ma się czego czepiać a dodam ze mam wielkie koła i opony co wpływa raczej tez na osiągi. Pozdr

                                        Komentarz

                                        • przemik
                                          RS
                                          • 2012
                                          • 1610

                                          #45
                                          Zamieszczone przez kaju991
                                          Jeżdżę już jakiś czas i wygląda wszystko na OK ostatnio złapałem się z kolegi bmw e46 po chipie na 166km i 320 nm i oba samochody szły łeb w łeb więc na taki upływ czasu i 200tys km nalotu to trzyma dobrze serie i nie ma się czego czepiać a dodam ze mam wielkie koła i opony co wpływa raczej tez na osiągi. Pozdr
                                          Mogłbyś logi dynamiczne wstawić...
                                          Przemek
                                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                          Komentarz

                                          • tothek
                                            Classic
                                            • 2022
                                            • 9
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                            #46
                                            Czy po wymianie kolektora na ten z BKD muszę zająć się softem auta? Czy komputer będzie po prostu działał bez problemu zamiast sypać błędami.
                                            We wcześniejszych postach czytałem, że nawet laik potrafi przełożyć kolektor i zaślepić podciśnienie, ale czy to wystarczy, czy należy jednak wgrać nowy program.

                                            Komentarz

                                            Pracuję...