Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia RS 2.0 TDI PD mało mocy?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zdjęcia mi nie wchodzą tzn. nie mogę zobaczyć w pełnym rozmiarze :-(
    OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
    SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

    Komentarz


    • #27
      zobaczy czy przy gruszce nie masz nawalone sadzą bądź olejem. chodzi mi o to miejsce gdzie plastikowy "pręt" wchodzi do kolektora. Jeśli masz tam choć trochę syfu tam masz nieszczelność. Też to przerabiałem i była nieszczelność w tym miejscu, wiec wymieniłem na kolektor bez systemu klapek. Tobie polecam zrobić to samo
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87498 moja octa

      Komentarz


      • #28
        jest zasyfione więc napewno tędy ucieka cisnienie ale czy to możliwe że przez to tak się dzieje? Popatrzyłem na ten kolektor i może da rade wywalić klapki i zaspawać dziurę ? czy trzeba nowy i co na zabieg wywalenia lub zmiany powie komputer silnika?

        Looker tylko tobie czy komuś jeszcze nie wchodzą bo mi wyświetla w pełnym a są to dużej rozdzielczości

        Komentarz


        • #29
          kaju991, tak możliwe jeśli rozszczelnienie jest odpowiednio duże. Wymiana kolektora to sprawa dość prosta. Sam to zrobiłem u siebie w garażu.
          Kupujesz kolektor metalowy od BKD, on jest bez żadnych klapek. Nawet mam jeszcze 1 taki z BKD metalowy (identyczny jak ten co założyłem). Dokupujesz uszczelkę w ASO + śrubki i po temacie.
          Podczas wymiany wywalasz plastikowy + mieszek a zostawiasz zaworek. Zaślepiasz wężyki podciśnienia i auto bangla. Komputera to nie interesuje.
          OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
          SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

          Komentarz


          • #30
            Ile taki kolektor? bo tak "apropo defacto" jestem na etapie reanimacji starego czyli wywalenie klapek i mam zamiar zaspawać otwory ale jak mi się w miarę opłaci ten od BKD to zaniecham tych czynności

            Komentarz


            • #31
              Grosze. 50zł dałem za niego. Oddam za tyle samo.
              OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
              SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

              Komentarz


              • #32
                Kurde juz zamówiłem przez allegro za 66 z przesyłką. Zobaczymy jak to będzie z nowym kolektorem bo tamten jak sie dziś przyjrzałem to pochlapał az filtr paliwa i okolice czyli mocny miał przedmuch, mam nadzieje ze będzie dobrze, będę zdawał relację na bieżąco. Wszystkim dziękuje za pomoc i zainteresowanie.

                Komentarz


                • #33
                  Będzie dobrze. Tylko porządnie zaślep wężyki podciśnienia po demontażu starego kolektora wraz z gruszką sterującą.
                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                  Komentarz


                  • #34
                    Ale mam gruszkę zostawić czy wywalić i zaślepić przewód za zaworkiem sterującym?

                    Komentarz


                    • #35
                      wywalić i zaślepić przewód za zaworkiem sterującym
                      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                      Komentarz


                      • #36
                        Tez nie moge je powiekszyc .

                        Komentarz


                        • #37
                          Zdjęcia już powinny się dać powiększyć, niedługo poskładam wszystko to podzielę się spostrzeżeniami i fotami z zabiegów jakich dokonałem

                          Komentarz


                          • #38
                            Po złożeniu wszystko będzie działać. Chyba że masz gdzieś jeszcze nieszczelność.
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87498 moja octa

                            Komentarz


                            • #39
                              Wszystko poskładane na razie zrobione tylko 20km chłodną porą i wygląda że jest OK moc jest od dołu czyli tak 1750obr/min. mam pełną moc nitków i jedzie jak powinno przynajmniej tak mi się wydaje nie miałęm nigdy styczności z 170km 2.0 tdi więc porównania nie mam ale może szukam tylko dziury w całym, sam nie wiem. Teraz jak jeżdżę to mam taki wyraz twarzy ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl i muszę sie wybrać na test vmax czy się poprawiło . Dobra śmiechy chichy ale wróćmy to tej dziury w cały i mojego pedantyzmu a dokładniej do DPF na jakich kanałach sprawdzać to dziadostwo w BMN głownie to mi chodzi o nasycenie sadzami no i ogólnie wybadanie jego stanu ale to tylko dla mojego własnego ja! ale też chyba na zapas żeby w porę szybko wykryć że jego koniec nastał i zanim napompuje paliwa do oleju i szlak trafi serducho.


                              Teraz czas na małe story plus foto:
                              Został zakupiony kolektor od BKD za 66zl z przesyłką pobraniową i plus nowa uszczelka firmy erling za 25zł, wszystko zostało poczyszczone czyli nowy kolektor do tego przepustnica z zaworem egr oraz wymyte i wymienione na nowe oringi w rurach do dolotu, bylo trochę zabawy z docięciem metalowych uchwytów do osłony silnika oraz z dopasowaniem śrub ale wszytko dało się ogarnąć bez konieczności bulenia w serwisie za byle co. przy okazji został wyczyszczony oraz nasmarowany rozrusznik i teraz pięknie kręci. Wpadła też nowa górna poduszka skrzyni. Zdjęcia są takie o ale nigdy nie maiłem nikogo kto by zrobił wiecej fotek a czarne i usmolone ręce nie są przyjacielem telefonu to chyba wszystko, taka mini relacja dziękuje wszystkim za pomoc i zaangażowanie. Pozdro 8)

                              ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                              ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl

                              Komentarz


                              • #40
                                To może i jak się dołączę do tematu.
                                O2 RS BMN.
                                Co jakiś czas wchodzi w tryb awaryjny, odcina turbo, spirala miga.
                                odpalenie na nowo pomaga.
                                Dzieje się tak zazwyczaj właśnie na niskich obrotach i wysokich biegach wtedy dół przestaje jechać.
                                Błąd jaki wyrzuca to 00665 p0299, czyli coś z ciśnieniem doładowania.
                                Co to może być?
                                Zmienna w turbo? Gruszka?
                                Kolektor był robiony jakieś 2 tyg. temu, robiony tzn. wyrzucone klapki, zaspawane itp.
                                Pomocy!!!

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez kaju991
                                  Wszystko poskładane na razie zrobione tylko 20km chłodną porą i wygląda że jest OK moc jest od dołu czyli tak 1750obr/min. mam pełną moc nitków i jedzie jak powinno przynajmniej tak mi się wydaje
                                  Zrób logi doładowania na tym "rozwiązaniu".
                                  Czyli dynamiczne 011 i 010 na 3 biegu. Chcialem zobaczyc roznice na tym kolektorze.

                                  Z góry dzieki
                                  Przemek
                                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    nester1905, wyrzucone klapki i zaspawane?! nie lepiej było wydać na kolektor bez klapek? Być może coś ci się rozszczelniło na tych spawach

                                    kaju991, nie pamiętam w których blokach się sprawdzało dpf ale na twoim miejscu wypaliłbym go teraz manualnie, gdzieś w necie była opisana procedura jak to zrobić. Zapewne zapchał ci się ten dpf bo od nieszczelności cała sadza poszła w dpf i pasowało by to teraz porządnie wyczyścić.
                                    Jeśli będziesz już za późno dla filtra to spróbuj mu zaaplikować środek do czyszczenia dpf z WURTH (gdzieś czytałem że ponoć pomaga) sam środek to koszt ponad 100zł
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87498 moja octa

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Zamieszczone przez nester1905
                                      To może i jak się dołączę do tematu.
                                      O2 RS BMN.
                                      Co jakiś czas wchodzi w tryb awaryjny, odcina turbo, spirala miga.
                                      odpalenie na nowo pomaga.
                                      Dzieje się tak zazwyczaj właśnie na niskich obrotach i wysokich biegach wtedy dół przestaje jechać.
                                      Błąd jaki wyrzuca to 00665 p0299, czyli coś z ciśnieniem doładowania.
                                      Co to może być?
                                      Zmienna w turbo? Gruszka?
                                      Kolektor był robiony jakieś 2 tyg. temu, robiony tzn. wyrzucone klapki, zaspawane itp.
                                      Pomocy!!!
                                      Jak odbiore auto to ci potwierdze (bo rok mnie meczył ten sam bład co ciebie) ale u mnie padła gruszka ,miała nieszczelnosc i jak by to powiedzieć kierownice w turbo w sposób magiczny probowały uciec z mojego silnika :/

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Jeżdżę już jakiś czas i wygląda wszystko na OK ostatnio złapałem się z kolegi bmw e46 po chipie na 166km i 320 nm i oba samochody szły łeb w łeb więc na taki upływ czasu i 200tys km nalotu to trzyma dobrze serie i nie ma się czego czepiać a dodam ze mam wielkie koła i opony co wpływa raczej tez na osiągi. Pozdr

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Zamieszczone przez kaju991
                                          Jeżdżę już jakiś czas i wygląda wszystko na OK ostatnio złapałem się z kolegi bmw e46 po chipie na 166km i 320 nm i oba samochody szły łeb w łeb więc na taki upływ czasu i 200tys km nalotu to trzyma dobrze serie i nie ma się czego czepiać a dodam ze mam wielkie koła i opony co wpływa raczej tez na osiągi. Pozdr
                                          Mogłbyś logi dynamiczne wstawić...
                                          Przemek
                                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X