Zamieszczone przez Thundi
[O2] O2 DSG 1,9 i karetka pogotowia
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez jama89nie za bardzo rozumie to w nawiasie, tzn ze co, dwoma nogami bede hamulec trzymal
Z przewodem trochę kiepsko to napisałem chodzi o przewód łączący Turbinę z silnikiem który konkretnie niech się spece wypowiadają.
Z DSG jest mały problem ale też istnieją dwie opcje (w tym jedna skuteczna na pewno):
1. stajesz trzymając hamulec wrzucasz na D potem dźwignia w prawo i do przodu (tu chyba kilka razy po czym trzymasz) i puszczasz hamulec.
2. Wrzucasz D rozpędzasz auto do możliwie dużej prędkości i przerzucasz na R (trochę ciężko ale się da).
Od razu dodam że 2 metodę da się zastosować do skrzyni manualnej również. Niektórzy twierdzą aby nie przekraczać 60-80km/h gdyż inaczej tylko zmieli skrzynie i nie zatrzyma silnika.
Aha Obie metody są dość drastyczne i grożą zniszczeniem skrzyni tak więc czasami warto zastanowić się czy warto wymienić silnik czy skrzynię.
Tak więc jak już wcześniej pisałem lepiej nie doprowadzać do takiego stanu.O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ThundiWrzucasz D rozpędzasz auto do możliwie dużej prędkości i przerzucasz na R (trochę ciężko ale się da)przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyThundi od teraz jestś moim idolemO ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Thundiwolał bym aby to co napisałem pozostało tekstem który śmieszy niż daje poradę
a serio 2x padło mi turbo i w obu przypadkach bez dźwięków poprzedzających(to były X5 i Scenic) i w obu przypadkach była to chmura dymu z tyłu i olej na tylnej szybie, oraz zapalona kontrolka poziomu oleju. Zatrzymalem auto, wyłaczyłem silnik i dalej laweta :Pprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
turBOOOOO sie odzywa ja tak miałem wiec pojechałem do serwisu ale oni nie słyszą .................. mnie to nie interesowało bo ja słyszałem wiec wymienili na nowe ...przed upływem gwarancjii.................narazie brak usterek ...21-12-2009 wymiana akumulatora i przekroczyłem 103000tyś przebiegu...(listopad 2010r)juz 5lat minęło)..po przeglądzie .....Może czas na zmiany...kurde 17-12-2010 mam 104500tyś przejechane coś mało jeżdze ostaTNIO.......11-2011 przejechane 116000tyś wymiana rozrządu kpl
Komentarz
-
-
turbo słychac jak turbo...... ale nie ma karetki czy tam sowy....jak by to nazwać....narazie brak usterek ...21-12-2009 wymiana akumulatora i przekroczyłem 103000tyś przebiegu...(listopad 2010r)juz 5lat minęło)..po przeglądzie .....Może czas na zmiany...kurde 17-12-2010 mam 104500tyś przejechane coś mało jeżdze ostaTNIO.......11-2011 przejechane 116000tyś wymiana rozrządu kpl
Komentarz
-
-
Maicroft, Jest opcja że Skoda wycięła ten tryb jednak w autach VW (znaczy się w testówce jaką miałem przyjemność jechać) działało tak samo zresztą jak w tiptronikach.O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
oczywiscie na gwarancji powinni wymieniac i trzeba stawiac na swoim....
a po gwarancji to rzeczywiście nie ma to jak skarpeta i to pojemna....narazie brak usterek ...21-12-2009 wymiana akumulatora i przekroczyłem 103000tyś przebiegu...(listopad 2010r)juz 5lat minęło)..po przeglądzie .....Może czas na zmiany...kurde 17-12-2010 mam 104500tyś przejechane coś mało jeżdze ostaTNIO.......11-2011 przejechane 116000tyś wymiana rozrządu kpl
Komentarz
-
-
nie jestem pewien ale w 2.0 jest jakies zabezpieczenie przed tym żeby się silnik wkręcił na obroty , miałem teraz wymienianą i chyba tak mi powiedziano , ale nie jestem pewien .
poza tym bez paniki , przypadki wkręcenia się na obroty wcale nie sa tak częste ,zazwyczaj kończy sie to tylko chmura dymu... . tłumiki zazwyczaj się same wypalają , wydmuchują olej , wiadomo , trzeba im w tym pomóc trochę.
mam nową turbine / 4tyś/ i też zaczęła mi teraz głośniej gwizdać , szczególnie na niskich obrotach... :roll: , srał na to. :diabelski_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Maru 123, no włąśnie pisałem że coś trzeba ale może ktoś napisze co i jak , ktoś kto już to robił bo jak na razie spotkałem się tylko z wypowiedziami ze trzeba to zrobić a jak na razie nikt nie napisał ile jest rzeźby i jakie koszty dodatkowe..., ktoś to kiedys ćwiczył , chyba palioza ale on przy okazji chyba z pół samochodu przerobił jak dobrze pamiętam ,chyba że źle pamiętam :szeroki_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz