[O2] O2 DSG 1,9 i karetka pogotowia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jama89
    L&K
    • 2008
    • 1214

    #26
    Zamieszczone przez Thundi
    Zatrzymać się zaciągnąć ręczny nacisnąć hamulec tak mocno jak można włączyć najwyższy bieg i zrobić strzał ze sprzęgła (nogę ze sprzęgła przesunąć na hamulec a nie do siebie)
    nie za bardzo rozumie to w nawiasie, tzn ze co, dwoma nogami bede hamulec trzymal :?: :shock:
    Octavia 1.9 TDI ASZ


    .

    Komentarz

    • wocek
      Rider
      • 2006
      • 342
      • Audi

      #27
      Zamieszczone przez jama89
      dwoma nogami bede hamulec trzymal
      DOKŁADNIE
      wocek

      Komentarz

      • Thundi
        L&K
        • 2005
        • 1157

        #28
        Zamieszczone przez jama89
        nie za bardzo rozumie to w nawiasie, tzn ze co, dwoma nogami bede hamulec trzymal
        Gazu trzymać nie musisz więc prawa noga na hamulec i mocno dociskasz a nogę ze sprzęgła powinieneś zdjąć jak najszybciej (najprościej przesunąć nogę w lewo lub w prawo - z tym że z lewej masz zabudowane i będzie ciężko to wykonać)

        Z przewodem trochę kiepsko to napisałem chodzi o przewód łączący Turbinę z silnikiem który konkretnie niech się spece wypowiadają.

        Z DSG jest mały problem ale też istnieją dwie opcje (w tym jedna skuteczna na pewno):
        1. stajesz trzymając hamulec wrzucasz na D potem dźwignia w prawo i do przodu (tu chyba kilka razy po czym trzymasz) i puszczasz hamulec.
        2. Wrzucasz D rozpędzasz auto do możliwie dużej prędkości i przerzucasz na R (trochę ciężko ale się da).

        Od razu dodam że 2 metodę da się zastosować do skrzyni manualnej również. Niektórzy twierdzą aby nie przekraczać 60-80km/h gdyż inaczej tylko zmieli skrzynie i nie zatrzyma silnika.

        Aha Obie metody są dość drastyczne i grożą zniszczeniem skrzyni tak więc czasami warto zastanowić się czy warto wymienić silnik czy skrzynię.

        Tak więc jak już wcześniej pisałem lepiej nie doprowadzać do takiego stanu.
        O ortografie dba FF.
        Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
        http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
        Skoda Octavia & Audi A6

        Komentarz

        • piotrek_gdy
          RS
          • 2008
          • 7723
          • Volkswagen
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #29
          Zamieszczone przez Thundi
          Wrzucasz D rozpędzasz auto do możliwie dużej prędkości i przerzucasz na R (trochę ciężko ale się da)
          Thundi od teraz jestś moim idolem :shock:
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz

          • Thundi
            L&K
            • 2005
            • 1157

            #30
            Zamieszczone przez piotrek_gdy
            Thundi od teraz jestś moim idolem
            Wiesz wolał bym aby to co napisałem pozostało tekstem który śmieszy niż daje poradę.
            O ortografie dba FF.
            Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
            http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
            Skoda Octavia & Audi A6

            Komentarz

            • piotrek_gdy
              RS
              • 2008
              • 7723
              • Volkswagen
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #31
              Zamieszczone przez Thundi
              wolał bym aby to co napisałem pozostało tekstem który śmieszy niż daje poradę
              tak to odebrałem
              a serio 2x padło mi turbo i w obu przypadkach bez dźwięków poprzedzających(to były X5 i Scenic) i w obu przypadkach była to chmura dymu z tyłu i olej na tylnej szybie, oraz zapalona kontrolka poziomu oleju. Zatrzymalem auto, wyłaczyłem silnik i dalej laweta :P
              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

              Komentarz

              • westwi78
                RS
                • 2008
                • 2940

                #32
                ehhh , nie ma to jak wolnossące

                Komentarz

                • DOBI
                  Drive
                  • 2008
                  • 95

                  #33
                  turBOOOOO sie odzywa ja tak miałem wiec pojechałem do serwisu ale oni nie słyszą .................. mnie to nie interesowało bo ja słyszałem wiec wymienili na nowe ...przed upływem gwarancjii.................
                  narazie brak usterek ...21-12-2009 wymiana akumulatora i przekroczyłem 103000tyś przebiegu...(listopad 2010r)juz 5lat minęło)..po przeglądzie .....Może czas na zmiany...kurde 17-12-2010 mam 104500tyś przejechane coś mało jeżdze ostaTNIO.......11-2011 przejechane 116000tyś wymiana rozrządu kpl

                  Komentarz

                  • ufo
                    L&K
                    • 2008
                    • 1475
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                    #34
                    a ja miałem w mojej zupełnie co innego. mam auto od nowości i od pierwszych kilometrów szukałem karetki po skrzyżowaniach, ale mniej więcej po 10-15 tyś.km. to wszystko ucichło i teraz tylko "delikatnie" podgwizduje...

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #35
                      Zamieszczone przez Thundi
                      1. stajesz trzymając hamulec wrzucasz na D potem dźwignia w prawo i do przodu (tu chyba kilka razy po czym trzymasz) i puszczasz hamulec.
                      No to widac, ze nie jezdziles takim autem. NIE DA WRZUCIC SIE NA POSTOJU BIEGU WYZSZEGO NIZ 1, NACISKAJAC DZWIGNIE :twisted:
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • AdamB
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 8033
                        • Octavia IV (NX3)
                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                        #36
                        DOBI, i poprawiło coś ?
                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                        Komentarz

                        • DOBI
                          Drive
                          • 2008
                          • 95

                          #37
                          turbo słychac jak turbo...... ale nie ma karetki czy tam sowy....jak by to nazwać....
                          narazie brak usterek ...21-12-2009 wymiana akumulatora i przekroczyłem 103000tyś przebiegu...(listopad 2010r)juz 5lat minęło)..po przeglądzie .....Może czas na zmiany...kurde 17-12-2010 mam 104500tyś przejechane coś mało jeżdze ostaTNIO.......11-2011 przejechane 116000tyś wymiana rozrządu kpl

                          Komentarz

                          • Maru 123
                            RS
                            • 2008
                            • 4660

                            #38
                            IMHO nie ma się co przejmować- trzeba jeżdzić normalnie dbać o turbo i awaryjnie trzymać w skarpecie 2000zł :twisted:
                            1.8T AGU L&K

                            2.0TDI BKD ELEGANCE

                            TOYOTA LAND CRUISER J95

                            Komentarz

                            • Thundi
                              L&K
                              • 2005
                              • 1157

                              #39
                              Maicroft, Jest opcja że Skoda wycięła ten tryb jednak w autach VW (znaczy się w testówce jaką miałem przyjemność jechać) działało tak samo zresztą jak w tiptronikach.
                              O ortografie dba FF.
                              Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                              http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                              Skoda Octavia & Audi A6

                              Komentarz

                              • DOBI
                                Drive
                                • 2008
                                • 95

                                #40
                                oczywiscie na gwarancji powinni wymieniac i trzeba stawiac na swoim....
                                a po gwarancji to rzeczywiście nie ma to jak skarpeta i to pojemna....
                                narazie brak usterek ...21-12-2009 wymiana akumulatora i przekroczyłem 103000tyś przebiegu...(listopad 2010r)juz 5lat minęło)..po przeglądzie .....Może czas na zmiany...kurde 17-12-2010 mam 104500tyś przejechane coś mało jeżdze ostaTNIO.......11-2011 przejechane 116000tyś wymiana rozrządu kpl

                                Komentarz

                                • rekin
                                  Rider
                                  • 2008
                                  • 398

                                  #41
                                  Zamieszczone przez octavianII
                                  hmmm, kupiłem w kwietniu, jeżdziła we Francji, 90 kkm. świszcze i na zimnym i na ciepłym. :roll:
                                  czyli pewnie ma 190 kkm :diabelski_usmiech

                                  zazwyczaj cena i stan licznika jest do uzgodnienia :lol:
                                  W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                                  Komentarz

                                  • leszekmw
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 5356

                                    #42
                                    nie jestem pewien ale w 2.0 jest jakies zabezpieczenie przed tym żeby się silnik wkręcił na obroty , miałem teraz wymienianą i chyba tak mi powiedziano , ale nie jestem pewien .
                                    poza tym bez paniki , przypadki wkręcenia się na obroty wcale nie sa tak częste ,zazwyczaj kończy sie to tylko chmura dymu... . tłumiki zazwyczaj się same wypalają , wydmuchują olej , wiadomo , trzeba im w tym pomóc trochę.
                                    mam nową turbine / 4tyś/ i też zaczęła mi teraz głośniej gwizdać , szczególnie na niskich obrotach... :roll: , srał na to. :diabelski_usmiech
                                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                    GVI 1.4TSI
                                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #43
                                      leszekmw, Trzeba bylo ja sprzedac na drugi dzien po wsadzeniu i wlozyc z BMNa i osrac gwarancje ktora i tak sie konczy :diabelski_usmiech
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • leszekmw
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 5356

                                        #44
                                        Maicroft, no był pomysł ale trzeba trochę przerabiać samochód a ja tego raczej bym nie chciał.
                                        te nowe są podobno wytrzymalsze , koło setki robią ... :?
                                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                        GVI 1.4TSI
                                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          #45
                                          No to jak moja stara przejechala juz 100kkm, to nowa przejedzie z 300kkm :twisted:
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • Maru 123
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 4660

                                            #46
                                            ale ta turbawka z BMNa jest chyba odwrotna-symetryczna względem tej z BKD i trzeba jakieś rury od IC przeraviać itd? prawda to ?
                                            1.8T AGU L&K

                                            2.0TDI BKD ELEGANCE

                                            TOYOTA LAND CRUISER J95

                                            Komentarz

                                            • leszekmw
                                              RS
                                              • 2005
                                              • 5356

                                              #47
                                              Maru 123, no włąśnie pisałem że coś trzeba ale może ktoś napisze co i jak , ktoś kto już to robił bo jak na razie spotkałem się tylko z wypowiedziami ze trzeba to zrobić a jak na razie nikt nie napisał ile jest rzeźby i jakie koszty dodatkowe..., ktoś to kiedys ćwiczył , chyba palioza ale on przy okazji chyba z pół samochodu przerobił jak dobrze pamiętam ,chyba że źle pamiętam :szeroki_usmiech
                                              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                              GVI 1.4TSI
                                              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                              Komentarz

                                              • Maru 123
                                                RS
                                                • 2008
                                                • 4660

                                                #48
                                                leszekmw, jak dzwoniłem do rogala to mi tłumaczył co i jak ale już zapomniałem dokładnie. w każdym razie turbo od BMNa jest idwrotnie skonstruowane (strona zimna i ciepłą) i dlatego t rzeba przerabiać dolot, węże od IC itd.
                                                program turbo i przerobka to u niego około 4000-4500zł
                                                1.8T AGU L&K

                                                2.0TDI BKD ELEGANCE

                                                TOYOTA LAND CRUISER J95

                                                Komentarz

                                                • leszekmw
                                                  RS
                                                  • 2005
                                                  • 5356

                                                  #49
                                                  ok , to ja wysiadam , niema sensu przy dsg
                                                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                                  GVI 1.4TSI
                                                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                                  Komentarz

                                                  • aldam
                                                    L&K
                                                    • 2006
                                                    • 1036

                                                    #50
                                                    czy nie jest tak ,że bkd do 2007 miała wadliwe turbiny made in Rumunia, a po tym czasie juz wsadzali inne turbo made in Włochy?
                                                    Audi A4 1.8TFSI

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...