Zamieszczone przez himi
Zobacz wpis
Zakup Octavii II FL - dobór silnika
Zwiń
X
-
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
-
-
Zamieszczone przez JayKey49 Zobacz wpisA Ty nie masz czasem nowego TSI na pasku ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez himi Zobacz wpis
Tak, na pasku mam, przekomarzałem się. Pisał, że wszystkie TSI hałasują. Nie wszystkie.Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
Komentarz
-
-
Wlasnie jestem z samochodem w Rumunii. Pierwsza nasza trasa wspólna. Troszkę autostrady po 130, trochę drog lokalnych po 50-70, wiekszosc okolo 100 km/h poza terenem zabudowanym
i srednie spalanie 5,9 tak wiec jestem zadowolony. Takie obroty 1500-2000 dla tego silniczka sa w porzadku czy jednak na wyzszych go trzymac?
Komentarz
-
-
1500 to dolny próg obrotów bezpieczny dla dwumasy. Jazda poniżej 1500 jest rzecz jasna tyleż możliwa co potem kosztowna. Turbina to ci prawie nie pracuje jak zamykasz gaz na 2000 obrWbrew pozorom turbo w trasie też lubi sobie popracować, przy późniejszym wychłodzeniu. Zamulisz samochód taką jazdą wg mnie.
Komentarz
-
-
Turbo w okolicach 1700 - 1800 obr już pracuje na tyle dobrze że masz dostępne jakieś 70-80% maksymalnego momentu obrotowego. Na autostradzie przy tych powiedzmy 120 - 140 na 6 biegu raczej nie zejdziesz poniżej 2500 - 2800 obr ( dawno nie jechałem starym 1.4 TSI ). 6 biegu raczej bym nie wbijał przed 100 - 110 km/h w tym aucieOctavia I Tour 1.9 TDI 2007
Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez himi Zobacz wpisMówimy o dieslu jak sądzę. Ja mam przy 170 km/h dopiero okolice 3.000 obrotów, albo nawet przy 180 na szóstce w CFHC.
Większy problem to dolny zakres, poniżej 1500 obrotów dwumasa dostaje takie zajebiste przeciążenia, że po roku takiego kapeluszowania dowiesz się ile kosztuje.
mowa jest o 1.4tsi... a że tdi poniżej 1500obr nie da sie jeździć to inna sprawa, nawet wrażenie słuchowe są delikatnie mówiąc słabeKodiaq 1.5 DSG Style
Komentarz
-
-
A to przepraszam, sąd mi się ten diesel wziął.... 1,4 TSI ( nowy) nie ma dwumasy więc faktycznie można niżej kręcić. Ale czy autora wątku nie ma koła czasem?
A zdrowy diesel pojedzie bez problemu bezdżwięcznie poniżej 1500 obrotów. Tyle, że szkodzi to ewidentnie dwumasie. Widziałem już octę z 50.000 km za zjechanym kołem dwumasowym. Pani w szpilach jeździła po mieście....
Komentarz
-
-
Obroty silnika należy utrzymywać pomiędzy max momentem, a max mocą... zbyt niskie obroty są szkodliwe dla panewek, zbyt wysokie dla układu korbowego zwłaszcza w silnikach długoskokowych w których lubuje się VAG...
Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.
Komentarz
-
-
Dzieki za wypowiedzi! Jestem juz w domu, wracaja spalanie juz minimalnie wyzsze, bo na ciut wyzszych obrotach - wyszlo 6,1 l/100km.
Jak narazie jestem zadowolony z silniczka.
Faktycznie, na zimnym silniku przy odpalaniu slychac metaliczny odglos od rozrzadu, ale to sekunda dwie i jest cisza. Bac sie tego? Wymieniac? Czy jeszcze latac
i czekac az zacznie halasowac w czasie jazdy?
Komentarz
-
Komentarz