Zamieszczone przez JayKey49
Zobacz wpis
2.0 i 1.6 TDI długość okresu niezawodności wtryskiwaczy common rail
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpissię zastanawiam czy ze złota są te wtryski zrobione. ceny chore mają te części
Odnośnie objawów - u mnie jak padł wtrysk to nie było telepania budą, tylko stuk na zimnym + poszarpywanie w zakresie 1700-2500 obrotów jakieś 1-3 minuty i tylko rano, przy pierwszym zapłonie. Szybko wymieniłem wtryski, chciałem jeszcze pojeździć nie doprowadzając do uszkodzeń. Nadal uważam, że dwulitrowe silniki CR w VAG są naprawdę fajnymi motorami. Dobrze się tym jeździ jak się zadba.
Czy to straszny koszt takie 2,5 - 4 koła na 150 tysięcy km? Każdy sam oceni. Podałem kwoty za komplet, a przecież można za 800 zł wymienić jeden wtrysk.Ostatnio edytowany przez himi; 31983.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez himi Zobacz wpisCzy to straszny koszt takie 2,5 - 4 koła na 150 tysięcy km?
Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez himi Zobacz wpisOj widzę, że jeszcze ci 1,6 TDI nie dał popalić, żeś taki optymista.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JayKey49 Zobacz wpisCelna uwagi himi. W przypadku CR nie powinno się schodzić poniżej 1/3 zbiornikaOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez himi Zobacz wpisTo docierasz dopiero, spokojnie. Przelecisz 150-200 tysi to poznasz ,,smak dizla''
Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez himi Zobacz wpisJa unikam jak ognia, ale kto bogatemu zabroni.... W BXE nie miałeś np DPF-a.
Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez himi Zobacz wpisAle też dużo mniej elastyczny w codziennym użytkowaniu.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Co ma DPF do ,,zadwololenia'' z diesla i wydatków z tym związanych? No rzeczywiście, nic.... Co ma jazda na oparach wspólnego z zarżniętymi wtryskami? Też nic zapewne.Przejechałeś 60 tysi i zachowujesz się jakbyś zamknął tym 1,6 licznik już kilka razy. Pogadamy za jakiś czas. Zacząłeś od wielkiego zdziwienia moim stwierdzeniem,że przy 150 tysiach należy się liczyć z wymianą wtrysków. To nie powinno dziwić specjalnie realnie myślących użytkowników, a nie idealistów.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez himi Zobacz wpisPrzejechałeś 60 tysi i zachowujesz się jakbyś zamknął tym 1,6 licznik już kilka razy.
Zamieszczone przez himi Zobacz wpisTo nie powinno dziwić specjalnie realnie myślących użytkowników, a nie idealistów.Ostatnio edytowany przez AdamB; 2174.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
To mój przypadek jest ciekawy. Jakieś 3 lata temu w zimie miałem identyczne objawy na zimnym silniku ( stuki, szarpanie przy gwałtownym przyspieszaniu).Opisywałem to gdzieś na forum.Nie wiedziałem że mogą to być wtryski. Cały czas lałem paliwo na jednej stacji i od marca do listopada nie było problemu.W końcu zmieniłem stację bęzynową i jak ręką odjoł. Druga zima się już kończy i od tamtej pory spokój. Silnik chodzi jak zegarek. Czasami sprawdzam Vcds- em wtryski ale nie ma istotnych różnic.I teraz pytanie, czy możliwe jest żeby już trzeci rok wtrysk lub wtryski były uszkodzone i nie dawały żadnych oznak zużycia?
Komentarz
-
-
Punktem odniesienia są dawki na zimnym, wtedy widać rozbieżności. Pokaż wyniki na zimnym jeśli masz.
Ja cię nie mam/nie miałem zamiaru przekonywać, że masz coś zepsute. Jeśli wszystko pracuje ok to nie ma powodu do obaw, choć ja w cuda nie wierzę. Mi też na pewien czas stuki znikały, potem wracały. ale decyzja o wymianie nie zapadła od czapy. Diagnostykę robili mi w Boschu wówczas i potwierdzili moje obawy kwalifikując jeden wtrysk do wymiany. Drugi też już fikał z dawkami choć nie stukał.Ostatnio edytowany przez himi; 31983.
Komentarz
-
-
Nie jest prawdą utajoną że paliwo w Polsce nie jest najlepszej jakości a syf gdzieś się osadza czytaj na dnie zbiornika. Wiec jeśli często schodzisz do rezerwy to przykro mi bardzo ale cały syf idzie w układ paliwowy. Jeśli nie schodzi się poniżej tej 1/3 zbiornika to szansa na to ze syf pójdzie w układ paliwowy jest mniejsza.
Himi ma tutaj racje że w nowoczesnych dieslach trzeba liczyć się z awarią wtrysków w okolicach 150 - 200 tys.km. Natomiast nie miałem styczności z autem z koncernu VW w którym wykitowały by wtryski. Temat założyłem bo chciałem poznać doświadczenia kolegów w tej kwestiiOctavia I Tour 1.9 TDI 2007
Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JayKey49 Zobacz wpisWiec jeśli często schodzisz do rezerwy to przykro mi bardzo ale cały syf idzie w układ paliwowy.Ostatnio edytowany przez AdamB; 2174.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
BXE mniej kapryśny? no proszę was Panowie....
Moje zdanie jest takie - robią gówniane te części, żeby je wymieniać częściej i tyle. Bo uważam, że koszt 3-4 klocków raz na 150 tkm jest spory, jak ktoś uważa inaczej to dziwne. Dodać do tego trzeba dwumas, turbinę i robi się dycha z tego, do auta, które jest warte 30 tysi. czyli 1/3 ceny. a niektóre silniki mają inne przypadłości
Producenci robią nas jak chcą, uważam, że wtryski są tak zrobione żeby właśnie padły przy tych 150. Bo jakoś dawniejsze diesle nie miały problemów z tym elementem. Właśnie w tym rzecz - ta delikatność jest celowa. Auto jest do jeżdzenia, a nie cackania sie z nim i patrzenia czy masz 1/4 czy 3/4 baku. Oczywiście dbać trzeba o olej, filtry, normalną eksploatację, ale nie dajmy się zwariować, robią nas na kasę i tyle...zresztą nie tylko w motoryzacji. np. w agd też to ma miejsce.
Komentarz
-
Komentarz