no właśnie przymierzam się do zakupu alufelunku już na lato
w planie szykuje się przesiadka z stalówek 195/60R15 na alu 205/55/R16
z felga i tu pojawia się pytanie
16" 6,5 ET50 czy 16" 7 ET48
czy to w ogóle jest jakaś różnica organoleptyczna,
czy będzie et48 będzie pieściło zmysł wzrokowy i będzie człowiek w uniesieniu gdy na myśl będzie przywoływany rozstaw tylnych kół corvetty wraz z gigantyczną poprawą właściwości jezdnych :diabelski_usmiech ,
czy to w ogóle ma jakiś sens :?:
w każdym razie
planuję zakup
DEZENT TD
bądź
ENZO B
z zabezpieczeniem gumowym w postaci Uniroyal Rainsport3 bądź Dunlop Bluersponse
Wiadomo o gustach się nie dyskutuje, ale wszystkie krytyczne uwagi o zestawie wraz z dobra radą nt ET przyjmę
PS. czy po zmianie felg i opon na inny rozmiar trzeba coś kombinować z kompem żeby dobrze liczyło obroty ? bo chyba różnica jest w obwodzie koła ?
w planie szykuje się przesiadka z stalówek 195/60R15 na alu 205/55/R16
z felga i tu pojawia się pytanie
16" 6,5 ET50 czy 16" 7 ET48
czy to w ogóle jest jakaś różnica organoleptyczna,
czy będzie et48 będzie pieściło zmysł wzrokowy i będzie człowiek w uniesieniu gdy na myśl będzie przywoływany rozstaw tylnych kół corvetty wraz z gigantyczną poprawą właściwości jezdnych :diabelski_usmiech ,
czy to w ogóle ma jakiś sens :?:
w każdym razie
planuję zakup
DEZENT TD
bądź
ENZO B
z zabezpieczeniem gumowym w postaci Uniroyal Rainsport3 bądź Dunlop Bluersponse
Wiadomo o gustach się nie dyskutuje, ale wszystkie krytyczne uwagi o zestawie wraz z dobra radą nt ET przyjmę
PS. czy po zmianie felg i opon na inny rozmiar trzeba coś kombinować z kompem żeby dobrze liczyło obroty ? bo chyba różnica jest w obwodzie koła ?
Komentarz