Rok z Bagien, sprawdziłem rozmiar Proteusów i jest to jednak 7Jx17 ET 50. Na 8" opona jest bardziej rozciągnięta to zawsze ileś tam mm auto pójdzie w dół i dodatkowo może ciemne nakładki na błotniki w Scoucie powodują złudzenie optyczne w postrzeganiu odległości opony od rantu błotnika :wink:
WTF ? skąd Wy takie dane zbieracie? takie porównanie trza by było wykonać na rolkach w namiocie ze stałym oporem wiatru i tesztą warunków.
Na zimę mam 205, lato 225 a różnica spalania żadna. Jak można mówić o różnicach do 2 miejsc po przecinku?? Kilka ostrzejszych startów, 2-3 dociśnięcia przy wyprzedzaniu, deszcz, wiatr i całe lczenie o kant d.. czy to dla cienkiej czy szerokiej gumy.
Przecież podałem że z Motostat a nie z baku
7.25 l/100km 225/45/17 lato przejechane 29 750 km
7.12 l/100km 195/65/15 zima przejechane 11 334 km
Więc chyba są tu ujęte te kilka mocniejszych startów, deszcz, wiatr, wakacje wiec pełny czy pusty itd.
No ja tak samo.
Lato 225/45/17 i wynik 10.30 l/100km przez dystans 15 039.6 km i wypalone 1 549.26 l paliwa.
Zima 205/55/16 i wynik 9.98 l/100km przez dystans 8 552.0 km i wypalone 853.35 l paliwa.
Jako ciekawostkę, którą już gdzieś napisałem, dodam że Scout dla 16" ma zrypaną homologację na 205/55R16 (różnica w stosunku do serii 17" o 2,5cm na obwodzie)
Przed zimą obdzwaniałem aso dlaczego tak właśnie jest. Odpowiedzi nie dostałem (bo tak). Jedyna odpowiedź - jeżeli chce się mieć rozmiar homologowany i trochę większe koło (przewidziane do scouta) w stosunku do zwykłej o2 to kupić zimówki 225x50x17 (cena). W końcu z premedytacją wziąłem na zimę 205x60x16 (chyba jak większość użytkowników souta).
Gaber, tak dokładnie. Jedyna różnica to to, że felgi z Superba I mają ET w okolicach 35 więc będzie felga bardziej wypełniać nadkole ale nie powinno być problemów z ocieraniem koła.
W jednym z wątków poruszany był temat ET. W O2 najlepiej dla wizualnego efektu podchodzą koła z ET 35 -37. Czyli z tym kołem i przy oponie np. 205/50/17 powinno być ładnie i praktycznie.
W jednym z wątków poruszany był temat ET. W O2 najlepiej dla wizualnego efektu podchodzą koła z ET 35 -37. Czyli z tym kołem i przy oponie np. 205/50/17 powinno być ładnie i praktycznie.
Minimalny przesuw geometrii i tylek obciera - takze radze uwazac z wiekszymi profilami niz sa homologowane bez zawieszenia z gumkami tudzież zawiechy ze Skałta.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Sprawdziłem.
Felgi z Superba (zdjęcie) posiadają rozmiar 7" ET 37.
Pytanie:
- Czy wejdzie i niebędzie ocierać opona 205/50/17 lub 225/45/17.
- Jakie śruby zastosować przy tych felgach?
Co tak wywaliłeś gały i nic nie mówisz
Mam wątpliwości co do ofsetu felg na przodzie, nawet patrząc na foto w Twoim podpisie, auto ładne , felga też ,ale spasowanie , czytaj wystawanie koła jak przy furmance...chyba ,że to takie foto koślawe wyszło :?:
Sprawdziłem.
Felgi z Superba (zdjęcie) posiadają rozmiar 7" ET 37.
Pytanie:
- Czy wejdzie i niebędzie ocierać opona 205/50/17 lub 225/45/17.
- Jakie śruby zastosować przy tych felgach?
fela z et37 to juz za duży offset, jezeli auta nie masz obnizonego to przód bedzie wystawał a przy dopakowanym mocno aucie mogą koła obcierać o tylne nadkola, mam na mysli koła 225/45/17, chyba że założysz gumę 205 to nie będzie problemu
dzisiaj nabyłem w Norauto. nie mam nic wspólnego z firmą więc to nie reklama tylko polecenie bo mają naprawde ładne wzory i aktualnie jakąś promocję. Może nie wychodzi aż tak różowo jak chcą to opisać ale cena przyzwoita (1100 PLN za kpl 16tek)
Jutro postaram się wrzucić foto
Komentarz