[O2] Nowe felgi dla szkodnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cysterniarz
    RS
    • 2008
    • 1887
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    hotrain,piramida, powinno być dobrze. Kolega co jeździ na pływakach w mercedesie nie ma problemów z biciem. Dotoczone ma ładne pierścionki z amelinum, dokręca równomiernie tym samym momentem i śmiga już tak ze 3 lata. Jak się koło porządnie na piaście ułoży to śruby nie pociągną w żadną stronę.

    Komentarz

    • rims.net.pl
      Ambiente
      • 2010
      • 214

      Handluje od lat felgami i juz widzialem nie jedno dziwne rozwiązanie, szczególnie te zamawiane przez firmu typu "tuning-up" ktore zamawialy najciekawsze wynalazki.

      Śruby pływające to nic strasznego, ale tylko w Polsce Spokojnie można je zastosować o ile reszta parametrow felgi pasuje do naszego samochodu.
      ... nie czytalem watku od samego poczatku i nie wiem czy ktos wspomniał o jednej najwazniejszej rzeczy... KAZDA FELGA MARKOWA MA HOMOLOGACJE I CERTYFIKAT lub podobny dokument deklarujacy do jakich modeli samochodów mozna zastosować felge i z jakim osprzętem. W niemczech jak ktos jedzie na SKP a ma inne felgi niż ORI musi miec taki dokument bo inaczej nie przejdzie przeglądu.
      W Polsce jeszcze tak nie ma... ale już do tego sie zmierza ze względu na chiński chłam ktory dobiera sie na oko.

      Póki co, jesli felga da sie zalozyc na piaste, mozna przykrecic ja czymkolwiek, a dopasowana opona nie ociera uznaje sie ze pasuje - gdzie tu zdrowy rozsądek?
      Leasing bez BIK
      http://www.doradcaleasingpolski.pl tel. 693 784 723

      Moja czeszka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37149

      Komentarz

      • eaglemirek
        RS
        • 2010
        • 14107
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        Widocznie mam betonowe dupsko bo ja na 17 nie odczuwam aż tak dużego spadku komfortu podróżowania ale na pewno po przesiadce na zimowe 15 odczuwam duży spadek komfortu prowadzenia :!: Z całą pewnością zimówka o letniej gumy się różni i letnia 15 też będzie się inaczej prowadzić. Teraz gdybym brał samochód to na 100% byłoby 17 lato i 16 zima :!:
        Każdy ma prawo mieć swoje zdanie ale 17 w O2 bym nie demonizował a 16 będzie na pewno kompromisem a nawet bym powiedział że powinna być standardem.
        Podpisuję się więc pod tym co napisał hotrain,
        A odnośnie uszkodzeń zawiasu to powiem że czytałem tu dużo o problemach z dźwiękami towarzyszącymi przy pokonywaniu nierówności z mniejszym przebiegiem niż moja Czeszka a na felgach mniejszych, więc na zużycie zawieszenia ma nie tylko wpływ rozmiar opon.



        CB Harry II ASC + Triflex

        Pozdrawiam Mirek!!

        Komentarz

        • zepter00
          RS
          • 2008
          • 2304

          Zamieszczone przez hotrain
          Zamieszczone przez zepter00
          Podobnie ty i "inni" nie wmawiajcie innym forumowiczom jakie cudowne są 17-stki. Napiszcie o wyraźnym spadku komfortu i dynamiki, wyraźnym wzroście zużycia paliwa, spadku trwałości elementów zawieszenia, o wiele większym ryzyku uszkodzenia felgi i wysokich kosztach zakupu ogumienia. Mam dobrą pamięć. Pamiętam jak jakiś czas temu "Szkoda" napisał: " Ci co mówią o komforcie na 17" mają chyba betonowe dupska..." :lol:
          Kolega do którego się zwracałem brał pod uwagę czy ewentualnie... może... by założyć felgi 16".

          Tekst, że to ja wmawiam, że co jest najlepsze dla mnie jest najlepsze dla wszystkich, jest herezją i ociera się o arogancję. Jeszcze raz powtórzę, że 16 cali jest najlepszym kompromisem jeśli chodzi o komfort, wygląd, prowadzenie, zużycie paliwa i koszty opon.
          Nie, nikt nie mówi że jazda na 17" felgach nie niesie ze sobą ryzyk ale żeby od razu wyraźny spadek komfortu - od 2003 roku nie miałem dłużej niż 3 miesiące auta z mniejszymi felgami niż 17" i wg mnie to przesada, wzrost zużycia paliwa 0,5 l na 100 km faktycznie dramat, dynamika - maks dziesiąte sekundy, zawieszenie - to chyba producenci się nie znają oferując 17" jako standard lub opcję, koszt zakupu - no przykro mi, ale jak ktoś nie umie kupić, nie moja wina.

          Poza tym tak jak dalej twierdzisz kompromis jest najlepszy dla Ciebie a nie musi być najlepszy dla innych i wybacz ale ani moja ani Twoja opinia nie jest stanowiskiem oficjalnym OCP w stylu właśnie: " jeszcze raz powtarzam...".

          Kończąc tą polemikę polecam sprawdzić na jakich kołach wyjeżdżają z fabryki auta typu C4 by Loeb, Focus ST, Leon Cupra, Golf GTI, Octavia RS. Przecież to nie są hardcore maszyny do wyścigów...

          Opowieści o większym tylko o pół litra zużyciu paliwa należy włożyć miedzy bajki. Podobnie jak mówienie o niezauważalnym spadku komfortu i dynamiki. Przjeście z 15 na 17" to duży, w przenośni i dosłownie też, wstrząs. :lol: To, że masz taki "fetysz" i uznajesz tylko 17" i wyżej jest twoim osobistym "fetyszem". Mówienie o wiele większych kosztach zakupu, że to ktoś "...nie potrafi kupić", jest absurdalne i śmieszniejsze niż zdjęcie Putina lecącego na żurawiu obok Baumgartnera. Każdy posiadający choć trzy komórki mózgowe potrafi odpalić wyszukiwarkę i porównywarkę cen. Niższa trwałość zawieszenia to fakt ale producenci zaoferują wszystko na co jest popyt, na co jest moda, jeśli przy okazji wpływa to ujemnie na trwałość, to tylko lepiej - koncern zarobi więcej na serwisie i częściach
          Wiem na jakich kołach wyjeżdżają jakie samochody, tylko, że tam wchodzi w grę moda, trend, "usportowiony duch", szpan. Poza tym te samochody (może z wyjątkiem C4 by Loeb ,które są w zasadzie wersją wyposażanie - edycją limitowaną do kilku relatywnie słabych silników, niż usportowionym samochodem) mają o wiele większe hamulce i mają lepszy performance niż Octavia 1,6 , 1,4 TSI, 1,8 TSI czy TDI.

          Mówisz o stanowiskach, i nie najlepszych kompromisach. Weź łaskawie popatrz jakie felgi rozważa i z jakich przechodzi krzem88. Gdybyś miał kłopoty z czytaniem lub pamięcią przypomnę przechodzi z 15" i ewentualnie szuka... werble.... 16"!

          [ Dodano: Sob 03 Lis, 12 09:48 ]
          Zamieszczone przez krzem88
          Witam

          Proszę o poradę bo jestem w kropce i nie wiem co zrobić, sprawa wygląda tak, że na oryginalne felgi założyłem zimówki ( 195/65/R15), zostały mi opony letnie, które są w bardzo dobrym stanie bieżnik 7mm, używane kilka miesięcy. Zastanawiam się czy nie sprzedać tych opon letnich i na wiosnę kupić jakieś ładne felgi 16stki i do tego opony. Czy może zostawić te opony i kupić felgi ale 15stki.. chciałbym żeby Octavka jakoś fajnie wyglądała..

          Co byście radzili, bardzo proszę o poradę.
          Owacje na stojąco. Tłum szaleje! :lol:

          P.S: I czemu nie mogę powiedzieć: " jeszcze raz powtarzam... .. felgi 16" cali to najlepszy kompromis jeśli idzie..." a później rzetelnie rozpisałem pod jakim względem. (?) Bo Tobie się to nie podoba? Nawet Piramida, największy orędownik wielgarnych felg, ze mną się zgodził... on plus z kilkaset tysięcy kierowców octavek na 16" są dobrym argumentem i przykładem... lepsze są jeszcze tylko racjonalne i rzeczowe dowody. :wink:
          Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

          "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

          Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

          Komentarz

          • lukasz3112
            RS
            • 2008
            • 3607

            Zamieszczone przez zepter00
            Zamieszczone przez hotrain
            Zamieszczone przez zepter00
            Podobnie ty i "inni" nie wmawiajcie innym forumowiczom jakie cudowne są 17-stki. Napiszcie o wyraźnym spadku komfortu i dynamiki, wyraźnym wzroście zużycia paliwa, spadku trwałości elementów zawieszenia, o wiele większym ryzyku uszkodzenia felgi i wysokich kosztach zakupu ogumienia. Mam dobrą pamięć. Pamiętam jak jakiś czas temu "Szkoda" napisał: " Ci co mówią o komforcie na 17" mają chyba betonowe dupska..." :lol:
            Kolega do którego się zwracałem brał pod uwagę czy ewentualnie... może... by założyć felgi 16".

            Tekst, że to ja wmawiam, że co jest najlepsze dla mnie jest najlepsze dla wszystkich, jest herezją i ociera się o arogancję. Jeszcze raz powtórzę, że 16 cali jest najlepszym kompromisem jeśli chodzi o komfort, wygląd, prowadzenie, zużycie paliwa i koszty opon.
            Nie, nikt nie mówi że jazda na 17" felgach nie niesie ze sobą ryzyk ale żeby od razu wyraźny spadek komfortu - od 2003 roku nie miałem dłużej niż 3 miesiące auta z mniejszymi felgami niż 17" i wg mnie to przesada, wzrost zużycia paliwa 0,5 l na 100 km faktycznie dramat, dynamika - maks dziesiąte sekundy, zawieszenie - to chyba producenci się nie znają oferując 17" jako standard lub opcję, koszt zakupu - no przykro mi, ale jak ktoś nie umie kupić, nie moja wina.

            Poza tym tak jak dalej twierdzisz kompromis jest najlepszy dla Ciebie a nie musi być najlepszy dla innych i wybacz ale ani moja ani Twoja opinia nie jest stanowiskiem oficjalnym OCP w stylu właśnie: " jeszcze raz powtarzam...".

            Kończąc tą polemikę polecam sprawdzić na jakich kołach wyjeżdżają z fabryki auta typu C4 by Loeb, Focus ST, Leon Cupra, Golf GTI, Octavia RS. Przecież to nie są hardcore maszyny do wyścigów...

            Opowieści o większym tylko o pół litra zużyciu paliwa należy włożyć miedzy bajki. Podobnie jak mówienie o niezauważalnym spadku komfortu. To, że masz taki "fetysz" i uznajesz tylko 17" i wyżej jest twoim osobistym "fetyszem". Mówienie o wiele większych kosztach zakupu, że to ktoś "...nie potrafi kupić", jest absurdalne i śmieszniejsze niż zdjęcie Putina lecącego na żurawiu obok Baumgartnera. Każdy posiadający choć trzy komórki mózgowe potrafi odpalić wyszukiwarkę i porównywarkę cen. Niższa trwałość zawieszenia to fakt ale producenci zaoferują wszystko na co jest popyt, na co jest moda, jeśli przy okazji wpływa to ujemnie na trwałość, to tylko lepiej - koncern zarobi więcej na serwisie i częściach
            Wiem na jakich kołach wyjeżdżają jakie samochody, tylko, że tam wchodzi w grę moda, trend, "usportowiony duch", szpan. Poza tym te samochody (może z wyjątkiem C4 by Loeb ,które są w zasadzie wersją wyposażanie - edycją limitowaną do kilku relatywnie słabych silników, niż usportowionym samochodem) mają o wiele większe hamulce i mają lepszy performance niż Octavia 1,6 , 1,4 TSI, 1,8 TSI czy TDI.

            Mówisz o stanowiskach, i nie najlepszych kompromisach. Weź łaskawie popatrz jakie felgi rozważa i z jakich przechodzi krzem88. Gdybyś miał kłopoty z czytaniem lub pamięcią przypomnę przechodzi z 15" i ewentualnie szuka... werble.... 16"!

            [ Dodano: Sob 03 Lis, 12 09:48 ]
            Zamieszczone przez krzem88
            Witam

            Proszę o poradę bo jestem w kropce i nie wiem co zrobić, sprawa wygląda tak, że na oryginalne felgi założyłem zimówki ( 195/65/R15), zostały mi opony letnie, które są w bardzo dobrym stanie bieżnik 7mm, używane kilka miesięcy. Zastanawiam się czy nie sprzedać tych opon letnich i na wiosnę kupić jakieś ładne felgi 16stki i do tego opony. Czy może zostawić te opony i kupić felgi ale 15stki.. chciałbym żeby Octavka jakoś fajnie wyglądała..

            Co byście radzili, bardzo proszę o poradę.
            Owacje na stojąco. Tłum szaleje! :lol:
            kolego nie wiem czy jeździłeś na większych niż 16" felgach ale mam wrażenie że nie...
            zgadza się że podróżowanie na 15" jest bardziej komfortowe niż na 17". Ale w OI miałem i 17 i 18" i więcej niż 0,5l mi auto nie paliło. Tak samo w O2.
            co lepsze mam też porównanie do Fabii. Seria na 14" a na lato mam 16". Po przesiadce na zimowe spadek mooże o 0,3l/100km przy silniku 1.4TDI.
            i spadków mocy też nie ma jakiś. no chyba że na 1/4 mili i dziesiąte s się liczą
            Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

            Komentarz

            • zepter00
              RS
              • 2008
              • 2304

              Że masz takie wrażenie to jeszcze nic nie znaczy.. jeździłem Audi A4 w różnych wersjach na 17" i 18", S3 na 18" i Q7 na 21"
              Pomijając kwestię czy dobrze wykonałeś pomiary oraz to, że mieszasz też opony letnie z zimowymi, to zupełnie nie kupuję, że różnica między 15 a 17 i 18" (sic!) to mniej lub 0,5 litra/100km. Samo przejście na opony HP lub UHP w obrębie jednego rozmiaru to 0,1 - 0,2l/100.
              I o jakim spadku mocy mówisz? Moc się nie zmienia. Rosną tylko opory toczenia i masy wirujące (które w porównaniu z masami "nieruchomymi" liczą się kilkakrotnie więcej.
              Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

              "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

              Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                zepter00, nie jestem orędownikiem wielgachnych felg jak napisałeś :szeroki_usmiech ale rozsądek podpowiada, zakładaj 16, ja od dłuższego czasu jeżdżę na 18 w lecie jak i w zimie, przy obniżonym zawiasie i grubszych stabilizatorach najlepiej takim autem jeździ sie po autostradach z dużymi i srednimi prędkościami natomiast wjeżdżając na miejscowe drogi gdzie dziura goni dziurę to cała przyjemność z jazdy idzie w pizdu, dlatego między innymi założyłem szerszą oponę 235mm i troszkę jest lepiej w stosunku do 225 ale ostatnio ze względu na poszukiwanie grama komfortu chodzą za mną 17 i guma 225 z racji wyższego profilu i lżejszego koła.

                Tak że jeżeli ktoś jeździ seryjnym autem (zawieszenie) i nie ambicji rajdowca do tego ma słaby silnik to nie ma sensu zakładać 17 :!: Na 16 w O2 jest naprawdę przyjemnie natomiast na 15 auto nie prowadzi się już tak dobrze jak na 16.
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • andrzej111
                  L&K
                  • 2010
                  • 1391

                  Ja mam u siebie lato 17' / zima 15'
                  Odczucia po zmianie kół:
                  - zamulenie auta i to bardzo odczuwalne, nie wyobrażam sobie jak jest na 17' w 1.6 MPI :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
                  - duży spadek komfortu, na 15' czuje się jakbym jechał poduszkowcem
                  - ok 1l spalanie w górę na trasie
                  - lepsze prowadzenie, chociaż człowiek się przyzwyczaja i nie wiem dlaczego(może temp?) ale latem robi się bardziej "gumowo" przez co jest plan wsadzić pro-kita
                  - wygląd auta a nie wózka sklepowego

                  Nie jeździłem na 16' ale uważam, że to absolutne minimum i jednoczenie optymalny rozmiar dla przeciętnego zjadacza chleba.

                  Przy napływie gotówki na zimę włożę 16' bo o2 na 15 to jakaś pomyłka
                  Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                  Komentarz

                  • zepter00
                    RS
                    • 2008
                    • 2304

                    Andrzej111: dobrze mówi. Choć ja uważam, że na zimę 15" też jak najbardziej mogą być. Na śniegu są na pewno trochę lepsze. Na suchym asfalcie już tak sobie.
                    Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                    "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                    Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                    Komentarz

                    • Ayu
                      RS
                      • 2009
                      • 4154

                      Widzę, ze dyskusja idzie kierunku moja racja jest mojsza a nie taki był cel, dla mnie każdy jeździ na czym chce, tylko nie wiedziałem, że nie można mieć różnych odczuć a już wypowiadane się kogoś kto na co dzień nie ma do czynienia z krytykowanym rozmiarem, nie siedzi mi baku i nie tankuje za mnie auta jest niedorzeczne o pozostałych niby wysokich lotów uszczypliwosciach nie wspomnę.
                      EOT.

                      Do faktów, oplowskie 5x110 nie da się ustawić na piaście Skody 5x112 i śruby pływające nie pomagają.
                      Czyli nie będzie na zimę BBSów, ale dramatu też nie ma, jest Tomason TN 4 7,5 x17" ET 45.

                      Komentarz

                      • cysterniarz
                        RS
                        • 2008
                        • 1887
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        Zamieszczone przez hotrain
                        Do faktów, oplowskie 5x110 nie da się ustawić na piaście Skody 5x112 i śruby pływające nie pomagają.
                        hotrain, a pierścienie centrujące masz pod wymiar? bo bez redukcji to rzeczywiście cięzko może być.

                        Komentarz

                        • zepter00
                          RS
                          • 2008
                          • 2304

                          Zamieszczone przez hotrain
                          Widzę, ze dyskusja idzie kierunku moja racja jest mojsza a nie taki był cel, dla mnie każdy jeździ na czym chce, tylko nie wiedziałem, że nie można mieć różnych odczuć........
                          No wlaśnie chyba przedstawilem ci racjonalne powody dla których rozmiar 16" jest (dla mnie i może jeszcze dla paru innych osób w tym dla kolegi krzem88) lepszy. Zdanie odmienne oczywiście może miec każdy, byle by tylko nie wprowadzał w błąd kogoś niezdecydowanego, kogoś kto szuka rady. 17" - ustaliliśmy, lepsze prowadzenie i wygląd, gorsze - wszystko inne. Tankowac, oczywiście, cudzego auta nie zamierzam i nie interesuje mnie co kto robi ze swoimi pieniędzmi :wink:
                          Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                          "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                          Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                          Komentarz

                          • misiekwaw
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 7715
                            • Ford

                            Zamieszczone przez zepter00
                            Zamieszczone przez hotrain
                            Widzę, ze dyskusja idzie kierunku moja racja jest mojsza a nie taki był cel, dla mnie każdy jeździ na czym chce, tylko nie wiedziałem, że nie można mieć różnych odczuć........
                            No wlaśnie chyba przedstawilem ci racjonalne powody dla których rozmiar 16" jest (dla mnie i może jeszcze dla paru innych osób w tym dla kolegi krzem88) lepszy. Zdanie odmienne oczywiście może miec każdy, byle by tylko nie wprowadzał w błąd kogoś niezdecydowanego, kogoś kto szuka rady. 17" - ustaliliśmy, lepsze prowadzenie i wygląd, gorsze - wszystko inne. Tankowac, oczywiście, cudzego auta nie zamierzam i nie interesuje mnie co kto robi ze swoimi pieniędzmi :wink:
                            jak dzieci :roll: wrzućcie na luz.

                            A Ty spróbuj zrozumieć, że dla kogoś wygląd i prowadzenie, a dla innych sam wygląd a dla jeszcze innych itd i nie zaczynaj krucjaty bo Ci krawat wydłużę

                            W Octavii miałem 17tki na lato i 16tki na zimę różnica była odczuwalna ale nie jakaś dramatyczna. To auto na 15tkach wygląda naprawdę słabo.
                            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                            http://www.disi-tune.pl
                            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                            Był WRX
                            Była Octa

                            Komentarz

                            • piramida
                              RS
                              • 2009
                              • 12222
                              • Superb III (3V3)

                              takie cuś znalałem:



                              waga około 9.5kg
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz

                              • misiekwaw
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 7715
                                • Ford

                                jak na 17tkę to zajebiście ciężka :roll:
                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                http://www.disi-tune.pl
                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                Był WRX
                                Była Octa

                                Komentarz

                                • piramida
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 12222
                                  • Superb III (3V3)

                                  Zamieszczone przez misiekwaw
                                  jak na 17tkę to zajebiście ciężka :roll:
                                  no niestety, szukam siedemnastek bo ile mozna jeździć na jednych felgach, po za tym szukam trochę komfortu którego w osiemnastkach nie uświadczę :szeroki_usmiech

                                  a tutaj wyprzedaże:



                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                  Komentarz

                                  • kurczak1985
                                    Rider
                                    • 2009
                                    • 300

                                    Zamieszczone przez andrzej111
                                    Ja mam u siebie lato 17' / zima 15'
                                    Odczucia po zmianie kół:
                                    - zamulenie auta i to bardzo odczuwalne, nie wyobrażam sobie jak jest na 17' w 1.6 MPI :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
                                    - duży spadek komfortu, na 15' czuje się jakbym jechał poduszkowcem
                                    - ok 1l spalanie w górę na trasie
                                    - lepsze prowadzenie, chociaż człowiek się przyzwyczaja i nie wiem dlaczego(może temp?) ale latem robi się bardziej "gumowo" przez co jest plan wsadzić pro-kita
                                    - wygląd auta a nie wózka sklepowego

                                    Nie jeździłem na 16' ale uważam, że to absolutne minimum i jednoczenie optymalny rozmiar dla przeciętnego zjadacza chleba.

                                    Przy napływie gotówki na zimę włożę 16' bo o2 na 15 to jakaś pomyłka
                                    Na 17' w 1.6 mpi o dziwo auto jedzie do przodu i do tylu :diabelski_usmiech nawet w zakretach identycznie prowadzi sie jak z 1.8 tsi, tylko "ciut" inaczej przyspiesza ja bym nie chcial powrotu do 15' i plywania calego auta :wink:
                                    Bardziej podziwiam te octavie co jezdza na 15 z mocnym motorem, niz na 17, 18 ze slabym... 1.8 tsi nawet na 17 na nizszych biegach mieli jak glupie.....

                                    Komentarz

                                    • leszekmw
                                      RS
                                      • 2005
                                      • 5356

                                      Zamieszczone przez kurczak1985
                                      1.8 tsi nawet na 17 na nizszych biegach mieli jak glupie.....
                                      może miał 205 ...

                                      [ Dodano: Nie 04 Lis, 12 08:22 ]
                                      Zamieszczone przez eaglemirek
                                      Widocznie mam betonowe dupsko bo ja na 17
                                      na bank. chyba że po autostradach tylko jeździsz . ja jak założyłem teraz 15 z 16 to łooomatko.. luksius...
                                      ale chyba faktycznie bkd mają twardszy sporo zawias...
                                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                      GVI 1.4TSI
                                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                      Komentarz

                                      • Tippo
                                        L&K
                                        • 2009
                                        • 1349
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                        Zamieszczone przez piramida
                                        takie cuś znalałem:



                                        waga około 9.5kg
                                        Ciezkie, wierz mi walkuje ten temat, chcesz lekkie 17, bierz rimstocka pro race 1.2 (7,9kg), braida winrace a (9kg), oz ultralleggera (7,2-7,7) kg lub pokrewne, do rays'a cie nie namawiam bo ceny kosmiczne :P

                                        Komentarz

                                        • Ayu
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 4154

                                          cysterniarz, niby tak, ale się nie udało. Muszę jeszcze coś sprawdzić.

                                          Komentarz

                                          • piramida
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 12222
                                            • Superb III (3V3)

                                            Felgi ATS DTC nie są już produkowane ale dostałem info że moge zamówić te felgi ale musze zamówić min 8sztuk więc jak ktoś by miał ochotę na lekkie fele to może powalczymy
                                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                            Komentarz

                                            • Dejwid
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 416
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                                              piramida, jaka cena? może bym się skusił
                                              Fabia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 2.0 TSI V/RS

                                              Komentarz

                                              • fernando
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2006
                                                • 1890

                                                Zamieszczone przez piramida
                                                Felgi ATS DTC nie są już produkowane ale dostałem info że moge zamówić te felgi ale musze zamówić min 8sztuk więc jak ktoś by miał ochotę na lekkie fele to może powalczymy
                                                piramida, są produkowane, tylko teraz zajmuje się tym dział ATS Motorsport, dlatego właśnie trzeba zamawiać większe ilości :wink: Ochotę to ja mam, ale brakuje mi jeszcze ~2,5kPLN, żeby coś z tego było :|

                                                Komentarz

                                                • piramida
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 12222
                                                  • Superb III (3V3)

                                                  Zamieszczone przez Dejwid
                                                  piramida, jaka cena? może bym się skusił
                                                  gość mi nie był wstanie podać ceny ale wydaje mi sie że w granicach 900zł/sztuka 17cali
                                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                  Komentarz

                                                  • Tippo
                                                    L&K
                                                    • 2009
                                                    • 1349
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                                    Zamieszczone przez piramida
                                                    gość mi nie był wstanie podać ceny ale wydaje mi sie że w granicach 900zł/sztuka 17cali
                                                    Waga tej felgi??? bo 900zl to dosc duzo.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...