Właśnie miałem spytać czy to nie seria scouta.. tera wsio jasne. - ładnie wyglądają.
ale i tak na przyszły rok będzie neptune cysterniarz, jak widzę pojechałeś z połyskiem jak ja - IMO U ciebie super to powinno się zgrać jak scoutowe plastiki na połysk zrobisz
My "Silver" http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=66739
Pimpness Car Detailing - renowacja lakieru, pranie tapicerki, renowacja skóry, czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej, renowacja reflektorów, powłoka kwarcowa, kompleksowe czyszczenie pojazdów.
maxpaynemm, Szukaj Tomasonów lub tutaj coś innego: alusy.pl
Wybierasz wzór i dzwonisz, prosisz o ostateczna ofertę i jeszcze coś z ceny się udaje zbić. Ja miałem ofertę na TenzoR w 18" po 880 pln sztuka, ale i tak zostaje przy 17" w drugim aucie.
Mr0czny, no własnie te felgi których fotkę dałem wyżej to wlasnie felgi tej firmy. Orginalne fele VW w rozmiarze 18 kosztują prawie 4 koła Więc mocno się zastanowie nad powyższymi zwłaszcza że na forum Audi chwalą sobię te fele (znaczy tę włosko chińską markę). Teraz kwestia znalezienia jakis rozsadnych opon. Koledzy wiem że jest odrębny topik w tym temacie więc może tam pociagne temat Dziękuję wszystkim za porady
maxpaynemm, nie lepiej kupić te felgi z riala? Przynajmniej nie będziesz miał chińczyków, a od tej ceny jeszcze są rabaty. Oryginalne felgi w audi i vw są często robione przez riala. Ostatnio widziałem 3 komplety ori vw i od środka było napisane rial http://www.rtec.home.pl/felgi/rial/rial_lugano_sts/
maxpaynemm, na 18 jeździ się twardo, na seryjnym zawiasie komfort jest gorszy niż na sportowym, jeżeli auto ma małą moc to zakładając ciężką 18 odczujesz spadek osiągów, natomiast tak jak nexus napisał, masz natychmiastową reakcję na skręt kierownicą.
Jeszcze jedna uwaga, jak kupować 18 koła to koniecznie z indexem 92Y plus wzmocnienie opony często oznaczonym jako XL bo w innym przypadku ścianka opony będzie miękka i na zakrętach czy slalomie strasznie auto pływa :evil:
Komentarz