No to ja się też podzielę swoimi doświadczeniami.
Fabryczne stalówki 15" zostawiłem z oponami zimowymi a na lato zmieniłem na 17" z poprzedniego auta (Golf V) z oponami 225/45/17.
Wygląd niby OK, felga fajna ale opona w/g mnie była za niska i za szeroka. W sumie nic nie wystawało (bo ET 42) ale przerwy pomiędzy błotnikiem, a oponą były za duże.
Poza tym pojawił się szum którego wcześniej (pewnie z racji TDI) nie zauważałem.
Za namową wulkanizatora zmieniłem opony na Barum Bravuris 2 w rozmiarze 205/50/17. Dzięki temu jest trochę bardziej miękko, ciszej o wiele nie jest ale zawsze coś i przestało bujać autem np. na koleinach i prześwit między błotnikiem, a kołem jakby optycznie się zmniejszył.
Więc dla zastanawiających się nad zakupem 205/50/17 naprawdę polecam.
Ewentualnie jakby ktoś był zainteresowany to tanio oddam komplet opon (5 sztuk) DUNLOP SPORT MAXX 225/45/17 w stanie 4-5 mm. (więc sezon spokojnie można jeszcze oblatać zanim dojdą do ogranicznika).
Fabryczne stalówki 15" zostawiłem z oponami zimowymi a na lato zmieniłem na 17" z poprzedniego auta (Golf V) z oponami 225/45/17.
Wygląd niby OK, felga fajna ale opona w/g mnie była za niska i za szeroka. W sumie nic nie wystawało (bo ET 42) ale przerwy pomiędzy błotnikiem, a oponą były za duże.
Poza tym pojawił się szum którego wcześniej (pewnie z racji TDI) nie zauważałem.
Za namową wulkanizatora zmieniłem opony na Barum Bravuris 2 w rozmiarze 205/50/17. Dzięki temu jest trochę bardziej miękko, ciszej o wiele nie jest ale zawsze coś i przestało bujać autem np. na koleinach i prześwit między błotnikiem, a kołem jakby optycznie się zmniejszył.
Więc dla zastanawiających się nad zakupem 205/50/17 naprawdę polecam.
Ewentualnie jakby ktoś był zainteresowany to tanio oddam komplet opon (5 sztuk) DUNLOP SPORT MAXX 225/45/17 w stanie 4-5 mm. (więc sezon spokojnie można jeszcze oblatać zanim dojdą do ogranicznika).
Komentarz