1.4TSI Jakie macie przebiegi?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • eaglemirek
    RS
    • 2010
    • 14108
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    parasite, A może dlatego że na forum jest całkiem skore grono (oczywiście nie użytkowników TSI) które twierdzi że te silniki nie mają prawa w jednym kawałku mieć 100kkm przebiegu a CAXA to już w szczególności :!:



    CB Harry II ASC + Triflex

    Pozdrawiam Mirek!!

    Komentarz

    • Northeusz
      RS
      • 2010
      • 1677
      • Octavia I (1U2)
      • AUM 1.8 20VT 150 KM

      Nie wiem, czy te same problemy dotyczą 1.8 TSI i nie wiem czy któryś z tych silników jest mniej lub bardziej kłopotliwy, ale jesli chodzi o TSI to widywałem ogłoszenia z przebiegami pod 200 tys. Cześć z nich były jako samochody firmowe, więc chyba lajtowo nie miały.
      Pozdrawiam
      Northeusz

      Komentarz

      • parasite
        L&K
        • 2011
        • 1368

        Zamieszczone przez Ceed1
        Nikt nie skacze z radości. Normalna rzecz. Chodzi o to, że mnóstwo osób opluwało i opluwa ten silnik twierdząc, że nie dojedzie do 100 tyś bo się rozpadnie. A tu taka niespodzianka...
        Nie wiem czy opluwaniem można nazwać faktyczne problemy z rozrządem.
        Zamieszczone przez eaglemirek
        parasite, A może dlatego że na forum jest całkiem skore grono (oczywiście nie użytkowników TSI) które twierdzi że te silniki nie mają prawa w jednym kawałku mieć 100kkm przebiegu a CAXA to już w szczególności
        To chyba zależy jak kto czyta, bo ja z tych wszystkich komentarzy rozumiem, że nie rozpadnie się, tylko nie dojedzie bez ingerencji w rozrząd. To, że ktoś przejechał 100 tyś. i nie miał problemów to nie znaczy, że problem nie istnieje. To tak samo jak z BXE gdzie część ludzi wymieniła już silnik, a inna część ma już grubo ponad 200 tyś. km.
        AGR 112KM, 232Nm
        Subaru Impreza GH 2.0 150KM

        Komentarz

        • iFi
          Elegance
          • 2012
          • 906

          Ponieważ kilka dni temu minął mojemu wozidle pierwszy rok to:

          Przebieg: 31700,
          Problemy: wymieniona piszcząca pompa wody, nowa nadal piszczy ale sporadycznie i nie jestem w stanie tego udowodnić w ASO
          Rozrząd: nie strzelił, nie wyciągnął się ale czasem odpala głośniej - tak jak by cicho klepie przez kilka sekund i cisza... tylko jak jest w okolicach 0*... skrajne mrozy i wyższe temperatury niwelują ten efekt.

          Komentarz

          • Marcinooo
            Rider
            • 2009
            • 332

            Zamieszczone przez namo
            Od tego czasu dzieci wożę Audi, w każdej chwili 1.4 TSI może pier...ąć. Biorę to na klatę, dzieci lepiej nie narażać.
            Co prawda to prawda :lol: :lol:

            A ja mam 40 kkm - 10.2009 r. Auto śmiga, aż miło

            Komentarz

            • misiul
              Rider
              • 2011
              • 521

              MY2011. 55 000. Wymiana turbiny na 30 000 km - falowanie mocy.

              Po odpaleniu głośniej pracuje przez kilka sekund.

              Komentarz

              • OrsonTSI
                Rider
                • 2010
                • 715
                • Volkswagen
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                70071 km i TSI daje rade !
                OII 1,4 TSI Elegance

                KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                Komentarz

                • PAOLO ESCO
                  RS
                  • 2009
                  • 6626
                  • Volkswagen
                  • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                  Zamieszczone przez OrsonTSI
                  70071 km i TSI daje rade !
                  :shock: jestem w szoku ... ad: ... że w ogóle jeszcze jeździ :wink: i pomyśleć , że jeszcze kilkanaście lat temu takie auto po prostu nie miało prawa się popsuć przed 200 000 km....VW i cała motoryzacja schodzi na psy :? Ja zrobiłem Primerą P10 - 1,6 DOHC- 220 tys km i silnik nie brał oleju, nie miał zmienianego rozrządu bo był na łańcuszku ...nie miał kompletnie żadnej awarii ...ehhhh to były silniki lacze
                  PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                  Komentarz

                  • t271828
                    Elegance
                    • 2008
                    • 928

                    Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                    pomyśleć , że jeszcze kilkanaście lat temu takie auto po prostu nie miało prawa się popsuć przed 200 000 km....VW i cała motoryzacja schodzi na psy
                    Skad wiesz, ze silniki TSI tez nie zrobia tych 200 tys. ?

                    Po prostu takich przebiegow nikt nie ma, bo: po pierwsze to jeszcze dosc nowa konstrukcja,

                    po drugie dla kogos kto duzo jezdzi ten silnik jest bez sensu. Jesli ktos duzo jezdzi i nie ma pieniedzy to kupuje 1.6+LPG zas jesli ktos duzo jezdzi i nie musi oszczedzac kupuje 1.8 tsi.

                    1.4 1.2 tsi etc kupuje sie tylko z mysla o malych przebiegach

                    Komentarz

                    • lu5asz
                      RS
                      • 2011
                      • 2006
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                      A Wy dalej się przekonujecie,który silnik lepszy eh
                      TSI czy TDI jeden pies-mają jeździć i się nie psuć
                      Kondziu

                      OCP

                      Komentarz

                      • paweł2
                        L&K
                        • 2010
                        • 1405

                        Mam znajomego w Berlinie i gadalismy ostatnio o Tsi i zna ludzi co maja 220-250kkm i jezdza.
                        Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                        Komentarz

                        • piociel
                          Rider
                          • 2010
                          • 526
                          • Volkswagen

                          Zamieszczone przez t271828
                          po drugie dla kogos kto duzo jezdzi ten silnik jest bez sensu. Jesli ktos duzo jezdzi i nie ma pieniedzy to kupuje 1.6+LPG zas jesli ktos duzo jezdzi i nie musi oszczedzac kupuje 1.8 tsi.

                          1.4 1.2 tsi etc kupuje sie tylko z mysla o malych przebiegach
                          A to niby czemu? Robię około 35 kkm rocznie i bardzo sobie chwalę ten silnik. Na blacie 85 kkm.
                          Z myślą o małych przebiegach to równoznaczne dla mnie z ''na miasto".
                          Moim zdaniem żadne turbo motory nie nadają się do miasta. Bardzo długo się nagrzewają, nie ma gdzie "rozkręcić turbiny", spalanie takie samo w mieście jak wolnossak. [/quote]
                          Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                          Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                          Komentarz

                          • Chris11
                            RS
                            • 2011
                            • 1587

                            Zamieszczone przez t271828
                            po drugie dla kogos kto duzo jezdzi ten silnik jest bez sensu. Jesli ktos duzo jezdzi i nie ma pieniedzy to kupuje 1.6+LPG zas jesli ktos duzo jezdzi i nie musi oszczedzac kupuje 1.8 tsi.

                            1.4 1.2 tsi etc kupuje sie tylko z mysla o malych przebiegach
                            Ja również się nie zgadzam... Jeżdżę chyba mało, bo wychodzi coś ok. 14tys km na rok i nie uważam, żeby posiadanie 1.8 było bez sensu. Mam silnik, który daje mi frajdę z jazdy i komfort psychiczny przy wyprzedzaniu, a pali niewiele więcej niż 1.4TSI.

                            Nie rozumiem w ogóle idei klasyfikowania silników według przebiegów, bo idąc tym tropem to można powiedzieć: po co płacić za gazowanie 1.6 jak można kupić Citigo.

                            Komentarz

                            • słoń
                              Elegance
                              • 2010
                              • 777

                              Zamieszczone przez Chris11
                              Nie rozumiem w ogóle idei klasyfikowania silników według przebiegów, bo idąc tym tropem to można powiedzieć: po co płacić za gazowanie 1.6 jak można kupić Citigo.
                              o o o widzisz!docierasz do sedna materii!sam sobie niedawno zadawałem takie pytanie i kminiłem godzinami nad nim i co mi wyszło?-najlepiej to nic nie kupować

                              Komentarz

                              • t271828
                                Elegance
                                • 2008
                                • 928

                                Zamieszczone przez piociel
                                A to niby czemu? Robię około 35 kkm rocznie i bardzo sobie chwalę ten silnik. Na blacie 85 kkm.
                                Robisz rocznie 35 kkm - wydajesz wiec jakies 13 tys. zl rocznie na paliwo, a ile wynosila doplata do 1.8 4-5 tys? Oczywiscie Tobie moze 1.4 wystarczac, ale wiekszosc ludzi w takiej sytuacji wybierze 1.8

                                [ Dodano: Pon 11 Lut, 13 09:24 ]
                                Zamieszczone przez Chris11
                                Ja również się nie zgadzam... Jeżdżę chyba mało, bo wychodzi coś ok. 14tys km na rok i nie uważam, żeby posiadanie 1.8
                                Nie napisalem, ze kupowanie 1.8 zeby jezdzic malo nie ma sensu, napisalem ze kupowanie 1.4 zeby jezdzic duzo jest rzadko spotykane. Co zreszta potwierdza sie w tym watku.

                                Komentarz

                                • Ceed1
                                  Rider
                                  • 2012
                                  • 461

                                  Dopłata do 1,8 wynosiła 6100. Przyjmując, że 1,8 pali o 1l wiecej od 1,4 to po 35000 zaoszczędzone pieniądze to ca 2000 zł. Niezła sumka jak na tylko różnicę w wydatkach na paliwo. Nie mówiąc już o wyższym ubezpieczeniu.

                                  Komentarz

                                  • Chris11
                                    RS
                                    • 2011
                                    • 1587

                                    Nie bardzo rozumiem, czemu mają służyć te wyliczenia... Ktoś kto liczy każdą złotówke wybierze 1.2TSI, 1.4 16V, a wyżej nawet nie będzie patrzył.

                                    Dla mnie 35 tys km to ponad dwa lata jeżdżenia... 2000zł na dwa lata? Doliczając nawet wyższe ubezpieczenie to wychodzi mi na miesiąc ca 90-100zł. Jakoś mogę z tym żyć.

                                    Komentarz

                                    • jamesbondzio
                                      L&K
                                      • 2009
                                      • 1174
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                      ~66 kkm z czego ponad 10kkm na virusie. :diabelski_usmiech
                                      kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                                      teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                                      Komentarz

                                      • przemo9
                                        Ambiente
                                        • 2009
                                        • 228
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                        moja - z 10.2009 ma już 80 000 km bez 500 tj 79 500 i jeszcze się kula
                                        odpukaćna razie nic się nie dzieje :wink:
                                        O II fl kombi elegance

                                        Komentarz

                                        • zyrafao2
                                          Drive
                                          • 2013
                                          • 75

                                          1.6 AEE 2001rok 143782km, nie cofany ani nie cudowany bo od nowości w rodzinie

                                          Komentarz

                                          • eaglemirek
                                            RS
                                            • 2010
                                            • 14108
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                            zyrafao2, Przeczytaj jeszcze raz temat :!:



                                            CB Harry II ASC + Triflex

                                            Pozdrawiam Mirek!!

                                            Komentarz

                                            • ryjeks
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 488
                                              • Octavia III combi (5E5)
                                              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                              PAOLO ESCO,

                                              przykładowo:



                                              Komentarz

                                              • fabia RS DSG
                                                Drive
                                                • 2013
                                                • 75

                                                witam

                                                FABIA RS 1.4tsi 180 KM 11' i 45 tys. silnik marzenie szczegolnie w pozycji S na dsg........... nic tylko
                                                :yay: na twarzy.......

                                                Komentarz

                                                • jarekbarcaaa
                                                  Ambiente
                                                  • 2013
                                                  • 204

                                                  2010 r caxa 1.4 tsi 122 105000 km

                                                  Komentarz

                                                  • pascal
                                                    Rider
                                                    • 2009
                                                    • 510
                                                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                    u mnie też juz 100k pękło, dzieki Bogu ze sie przeprowadzam i nie bede musiał jeździc tyle bo przeciez zaraz sie rozpadnie :twisted:

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...