parasite, A może dlatego że na forum jest całkiem skore grono (oczywiście nie użytkowników TSI) które twierdzi że te silniki nie mają prawa w jednym kawałku mieć 100kkm przebiegu a CAXA to już w szczególności :!:
1.4TSI Jakie macie przebiegi?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Ceed1Nikt nie skacze z radości. Normalna rzecz. Chodzi o to, że mnóstwo osób opluwało i opluwa ten silnik twierdząc, że nie dojedzie do 100 tyś bo się rozpadnie. A tu taka niespodzianka...
Zamieszczone przez eaglemirekparasite, A może dlatego że na forum jest całkiem skore grono (oczywiście nie użytkowników TSI) które twierdzi że te silniki nie mają prawa w jednym kawałku mieć 100kkm przebiegu a CAXA to już w szczególności
Komentarz
-
-
Ponieważ kilka dni temu minął mojemu wozidle pierwszy rok to:
Przebieg: 31700,
Problemy: wymieniona piszcząca pompa wody, nowa nadal piszczy ale sporadycznie i nie jestem w stanie tego udowodnić w ASO
Rozrząd: nie strzelił, nie wyciągnął się ale czasem odpala głośniej - tak jak by cicho klepie przez kilka sekund i cisza... tylko jak jest w okolicach 0*... skrajne mrozy i wyższe temperatury niwelują ten efekt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OrsonTSI70071 km i TSI daje rade !PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOpomyśleć , że jeszcze kilkanaście lat temu takie auto po prostu nie miało prawa się popsuć przed 200 000 km....VW i cała motoryzacja schodzi na psy
Po prostu takich przebiegow nikt nie ma, bo: po pierwsze to jeszcze dosc nowa konstrukcja,
po drugie dla kogos kto duzo jezdzi ten silnik jest bez sensu. Jesli ktos duzo jezdzi i nie ma pieniedzy to kupuje 1.6+LPG zas jesli ktos duzo jezdzi i nie musi oszczedzac kupuje 1.8 tsi.
1.4 1.2 tsi etc kupuje sie tylko z mysla o malych przebiegach
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez t271828po drugie dla kogos kto duzo jezdzi ten silnik jest bez sensu. Jesli ktos duzo jezdzi i nie ma pieniedzy to kupuje 1.6+LPG zas jesli ktos duzo jezdzi i nie musi oszczedzac kupuje 1.8 tsi.
1.4 1.2 tsi etc kupuje sie tylko z mysla o malych przebiegach
Z myślą o małych przebiegach to równoznaczne dla mnie z ''na miasto".
Moim zdaniem żadne turbo motory nie nadają się do miasta. Bardzo długo się nagrzewają, nie ma gdzie "rozkręcić turbiny", spalanie takie samo w mieście jak wolnossak. [/quote]Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez t271828po drugie dla kogos kto duzo jezdzi ten silnik jest bez sensu. Jesli ktos duzo jezdzi i nie ma pieniedzy to kupuje 1.6+LPG zas jesli ktos duzo jezdzi i nie musi oszczedzac kupuje 1.8 tsi.
1.4 1.2 tsi etc kupuje sie tylko z mysla o malych przebiegach
Nie rozumiem w ogóle idei klasyfikowania silników według przebiegów, bo idąc tym tropem to można powiedzieć: po co płacić za gazowanie 1.6 jak można kupić Citigo.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Nie rozumiem w ogóle idei klasyfikowania silników według przebiegów, bo idąc tym tropem to można powiedzieć: po co płacić za gazowanie 1.6 jak można kupić Citigo.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piocielA to niby czemu? Robię około 35 kkm rocznie i bardzo sobie chwalę ten silnik. Na blacie 85 kkm.
[ Dodano: Pon 11 Lut, 13 09:24 ]
Zamieszczone przez Chris11Ja również się nie zgadzam... Jeżdżę chyba mało, bo wychodzi coś ok. 14tys km na rok i nie uważam, żeby posiadanie 1.8
Komentarz
-
-
Nie bardzo rozumiem, czemu mają służyć te wyliczenia... Ktoś kto liczy każdą złotówke wybierze 1.2TSI, 1.4 16V, a wyżej nawet nie będzie patrzył.
Dla mnie 35 tys km to ponad dwa lata jeżdżenia... 2000zł na dwa lata? Doliczając nawet wyższe ubezpieczenie to wychodzi mi na miesiąc ca 90-100zł. Jakoś mogę z tym żyć.
Komentarz
-
-
~66 kkm z czego ponad 10kkm na virusie. :diabelski_usmiechkiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
Komentarz