Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.8 TSI 160KM -> 1.9 TDI 105 KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Zamieszczone przez wojciszej
    do tego pamiętajcie o takim prostym tricku jak ograniczenie ogrzewania wnetrza samochodu, wtedy silnik się szybciej nagrzeje, a wam na poczatku i tak jest ciepło
    nie jestem pewien , mówię od razu , ale z tego co wiem to gdy włączasz od razu ogrzewanie to wtedy jakoś inaczej chodzi obieg płynu chłodniczego i właśnie wtedy albo silnik się nagrzewa szybciej / bodajże nie przechodzi przez chłodnicę :? / albo szybciej mamy ciepło w aucie ..a może te dwie rzeczy do kupy razem . ale niech się wypowie jakiś fachowiec..
    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
    GVI 1.4TSI
    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

    Komentarz


    • #77
      No wiadomym, jest ze jak woda nie idzie przez nagrzewnice to silnik szybciej osiaga temp robocza. Ale to mozna sie bawic jak na zewnatrz jest +5, a nie jak jest -10 i szyby paruja
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #78
        Dzieki jeszcze raz wszystkim za wyjasnienia, podpowiedzi i cierpliwosc:>

        Wczoraj jechalem kawalkiem przez Warszawe i ok 30 km poza, w dzien 8L/100km a w nocy powrót - 7.1, po Warszawie przedwczoraj ok 9L - takie spalanie mnie zadawala juz
        Znajomy Dyrektor ASO mowi ze moze mi dac jakies oferty w rozliczeniu ale ze duzo strace i zebym tego autka nie zamienial bo sie nie oplaca, czyli potwierdza zdanie wiekszosci z Was.

        Komentarz


        • #79
          ale_jak_to, no i dobra decyzja, bo za jakiś czas byś żałował zamiany na klekota

          Seat Leon ST FR by mirek_p11

          Fotki
          Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
          Fotki

          Komentarz


          • #80
            Kolego a Twoja to normalne tsi czy rs?
            Gdzie wlacza sie podpowiedzi ktory bieg powinien byc wrzucony? W MDF w setupie? I tam to sie wyswietla?

            Komentarz


            • #81
              mój to TSI a podpowiedzi, który bieg powinien być wrzucony były fabrycznie w FL od 2010 roku, więc nic nie aktywowałem. Z tym wrzucaniem biegów to nie sugeruj się licznikiem, bo dobijesz dwumasę.

              Seat Leon ST FR by mirek_p11

              Fotki
              Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
              Fotki

              Komentarz


              • #82
                Zamieszczone przez ale_jak_to
                Twoja to normalne tsi czy rs
                RS ma nieco większą pojemność niż 1,8 :wink:
                przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                Komentarz


                • #83
                  Zamieszczone przez ale_jak_to
                  Wczoraj jechalem kawalkiem przez Warszawe i ok 30 km poza, w dzien 8L/100km a w nocy powrót - 7.1, po Warszawie przedwczoraj ok 9L - takie spalanie mnie zadawala juz

                  Znajomy Dyrektor ASO mowi ze moze mi dac jakies oferty w rozliczeniu ale ze duzo strace i zebym tego autka nie zamienial bo sie nie oplaca, czyli potwierdza zdanie wiekszosci z Was.
                  I dobrze robisz, siostra ma CDAA w yeti, na dotarciu a w jezdzie miejsko wiejskiej ma 9.3/100, nie szaleje ale na ecodrivingu sie nie zna.

                  Komentarz


                  • #84
                    Mam i 1.8TSI i 2.0TDI
                    Oba "na dotarciu" przebiegi po 20 tys kkm, i 1.5 roku

                    W jezdzie codziennej, tylko ze po Pradze, diesel pali 6-7, benzyna 9l
                    Przy wyjazdach do Lodzi - diesel pali 5.5, benzyna 9l

                    Co do osiagow w uzyciu codziennym to roznicy nie widze, jezdza tak samo.
                    Natomiast jest jedna zasadnicza roznica - glosnosc, wibracje. TDI trzesie sie, klekocze itd, TSI na postoju nawet nie slychac czy silnik wlaczony, zero wibracji...

                    Kwestia co kto woli, ja nastepny kupuje TSI;-)
                    Kiwal

                    Komentarz


                    • #85
                      kiwal, to w trasie drogi jest ten TSI u Ciebie :wink:
                      Pisał Sebastian

                      Komentarz


                      • #86
                        No wlasnie zastanawia mnie ta rozbieznosc. Bo albo ten diesel jezdzi w trasie wolno, albo TSI gna. Obstawiam, ze to piersze powinno o 1l wiecej palic. Chyba ze na tempomacie smiga 110km/h po A2. No i warto napisac ktory 2.0 TDI, bo jest ich kilka i sa w nich znaczace roznice
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #87
                          Zamieszczone przez Maicroft
                          No wlasnie zastanawia mnie ta rozbieznosc. Bo albo ten diesel jezdzi w trasie wolno, albo TSI gna. Obstawiam, ze to piersze powinno o 1l wiecej palic. Chyba ze na tempomacie smiga 110km/h po A2. No i warto napisac ktory 2.0 TDI, bo jest ich kilka i sa w nich znaczace roznice
                          Ok nie dopisalem, droga do Lodzi to droga autostrada Praga, Brno, Ostrava, Katowice i Lodz.
                          Zawsze z boxem na dachu. Predkosc na tempomacie 140-150km/h.

                          Diesel to 140KM z polowy 2011 roku.
                          Kiwal

                          Komentarz


                          • #88
                            No to tak jak pisalem, w podobnych warunkach odnotowywalem zawsze 6,5-7l, no ale jak komus pali mniej to OK.

                            Jezdzilem regularnie trase BB-Lodz od drzwi do drzwi 95-103km/h jako srednia i wyniki byly wlasnie 6,5-7l. Z boxem na dachu jezdzac troche wolniej dokladnie tyle samo. No i nie byly to informacje z komputerka, bo generalnie nie dalo rady objechac na jednym zbiorniku tej trasy dwa razy, czyli zrobic 1000km z tymi predkosciami.
                            Fizyki nie oszukamy jak chwilowe zuzycie przy 140 oscyluje kolo 7.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #89
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              No to tak jak pisalem, w podobnych warunkach odnotowywalem zawsze 6,5-7l, no ale jak komus pali mniej to OK.

                              Jezdzilem regularnie trase BB-Lodz od drzwi do drzwi 95-103km/h jako srednia i wyniki byly wlasnie 6,5-7l. Z boxem na dachu jezdzac troche wolniej dokladnie tyle samo. No i nie byly to informacje z komputerka, bo generalnie nie dalo rady objechac na jednym zbiorniku tej trasy dwa razy, czyli zrobic 1000km z tymi predkosciami.
                              Fizyki nie oszukamy jak chwilowe zuzycie przy 140 oscyluje kolo 7.
                              Jutro zrobie 800km po autostradzie w CZ wiec dam znac jak sie spalanie ksztaltuje w TDI bez boxa.

                              Droga do Ostravy przez Frydek Mistek (wizyta u Grygry) korki, wypadek ogolnie wolno sie jechalo, 425km, 95km/h, spalanie 5.1

                              Droga powrotna, wieczor, 382km, 128km/h, spalanie 5.5
                              Kiwal

                              Komentarz


                              • #90
                                Jeszcze 1 pytanie - jakis program ciekawy da sie wgrac? Gdzie to mozna zrobic w Warszawie i okolicach?
                                Co to jest stage 3 i stage 3+ ?
                                Jak spalanie na takim programie 200-240 km?

                                Komentarz


                                • #91
                                  Re: 1.8 TSI 160KM -> 1.9 TDI 105 KM

                                  Zamieszczone przez ale_jak_to
                                  Czy ktoś z kolegów się przesiadl z w/w jednostki na diesla?
                                  Jak wrażenia?
                                  Ja nie wykorzystuje mocy tego samochodu, za to spalanie mnie przeraza w miescie - na komputerze te 11,5l spokojnie zawsze notuje, zazwyczaj ponad 12,5-13,5. Na komputerze... musze zmienic to auto na mniej palace ale nie chce tracic mozliwosci logistycznych (dzieci pies itp) wiec wybor raczej padnie na Octavie TDI.
                                  Nie jezdzilem 1.9 105km ale wydaje mi sie ze mi wystarczy taka moc.
                                  Pytanie czy sa jakies konkretne oznaczenia silnika ktore warto szukac?
                                  Temat o spalaniu jest, ale w skrocie czy na dystansie 15km rozgrzeje to autko i czy mozna liczyc na spalanie ponizej 7l ?
                                  Ktore silniki (od mniej wiecej jakiego okresu) nie mialy DPFa?
                                  Ile moze byc warta moja benzynka w wersji ELEGANCE przebieg ok 87k (08.2008)?

                                  czesć ,zauwazyłem że masz auto dokladnie takie jak ja i dokladnie z tego samego miesiaca ,POZBADZ SIĘ GO JAK NAJSZYBCIEJ !!! po 100 tys. zaczyna się horror z tymi silnikami ,moje od miesiaca jest ASO a rachunek już dobija do 10000zł , usterka napinacza i dalej możesz sobie wyobrazić do tego wymiana pompy wody ,wahaczy (bo podobno tulei nie da się wybić ) , auto regularnie serwisowane od nowosci w ASO rece opadają

                                  Komentarz


                                  • #92
                                    nico461, serwisuj nadal w ASO to za chwile dobijesz do drugiej 10 :wink:

                                    P.S. od kiedy to nie da się wymienić tulei w wahaczach?
                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                    Komentarz


                                    • #93
                                      piramida, odpowiedziałeś sobie w pierwszym wersie :wink:
                                      Pisał Sebastian

                                      Komentarz


                                      • #94
                                        za 10k to wjeżdża 2.0 TSI :szeroki_usmiech
                                        Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                                        Komentarz


                                        • #95
                                          za 10k to wjeżdża 2.0 TSI
                                          :yay:

                                          Zamieszczone przez nico461
                                          czesć ,zauwazyłem że masz auto dokladnie takie jak ja i dokladnie z tego samego miesiaca ,POZBADZ SIĘ GO JAK NAJSZYBCIEJ !!! po 100 tys. zaczyna się horror z tymi silnikami ,
                                          Przy moich przebiegach, jesli o ile bedzie u mnie to minimum 7 lat jeszcze mam
                                          Sie duzo jezdzi, sie kupuje 1.6 z lpg lub TDI :roll:

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X