ale ktoś napisał, że nie chciałby auta przegonionego za mocno
tak, ja napisałem,
tylko że o obrotach 4000+
i dalej podtrzymuje
Poruszanie się dieslem z prędkością stałą silnika powyżej 4tyś.obr/min. jest, lekko powiedzieć: nie zdrowe dla niego :|
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
No właśnie to jest odpowiedź dla .... świeżego diesel'owca który zadaje pytanie :lol:
Sorrki, ale właśnie uzyskałem odpowiedź - jak jeżdżę do 4000 to raczej autka nie katuję, a jak dam mu na 100 km troszkę więcej to też nie pójdę siedzieć na dywanik do znawców
Cały czas nie doczekałem się natomiast opisu tras w PL gdzie można by bezpiecznie choć 50 km polatać do odcięcia :diabelski_usmiech by swoje autka potestować "cywilnie".
Zna ktoś może i poda nam "adres"?
he, he... właśnie na tej trasie i ja sprawdzałem co auto potrafi. Całe trzy razy :lol: Można do tego trafić tam miejscami na bardzo mały ruch. Aż korci docisnąć :diabelski_usmiech
No właśnie to jest odpowiedź dla .... świeżego diesel'owca który zadaje pytanie :lol:
Sorrki, ale właśnie uzyskałem odpowiedź - jak jeżdżę do 4000 to raczej autka nie katuję, a jak dam mu na 100 km troszkę więcej to też nie pójdę siedzieć na dywanik do znawców
Cały czas nie doczekałem się natomiast opisu tras w PL gdzie można by bezpiecznie choć 50 km polatać do odcięcia :diabelski_usmiech by swoje autka potestować "cywilnie".
Zna ktoś może i poda nam "adres"?
drogi to jedno, ale w polsce to bym sie bal tyle latac - polacy nie potrafia jezdzic po autostradach i potrafia jechac 90km/h lewym pasem
b-bar01, Na 1,2,3 i chyba 4 biegu dociagniesz nawet za czerwone pole i to nie problem, ale na 5 stoi sztywno 4200 i koniec
nie prawda
Zamieszczone przez b-bar01
może się nie znam ale wydaje mi się że 4300 obr. to trochę za mało, w mojej O1 paliwo odcina dopiero na czerwonym, w okolicach przed 5000.
moja 01 też dociąga na 5 do czerwonego (około 4600) i nie jest to z górki, ale przyznam że nie udało mi się odciąć paliwka na 5. Po porostu dalej już nie szła.
moja 01 też dociąga na 5 do czerwonego (około 4600) i nie jest to z górki, ale przyznam że nie udało mi się odciąć paliwka na 5. Po porostu dalej już nie szła.
przemeku napisał/a:
moja 01 też dociąga na 5 do czerwonego (około 4600) i nie jest to z górki, ale przyznam że nie udało mi się odciąć paliwka na 5. Po porostu dalej już nie szła.
I jaką miałeś prędkość przy tych 4600 na 5-ce?
licznikowe 215
pzdr
[ Dodano: Sob 25 Sie, 07 17:43 ]
a co do obrotów to mogły być i wyższe niż 4600, wskazówka była na samym początku czerwonego pola
przemeku, To masz jakies dziwne, auto lub ktos w nim grzebal. Jak widzisz wiele osob ma tak, ze obroty rosna do pewnego momentu i koniec , wiec cos w tym jest
przemeku, To masz jakies dziwne, auto lub ktos w nim grzebal. Jak widzisz wiele osob ma tak, ze obroty rosna do pewnego momentu i koniec , wiec cos w tym jest
jeżeli dobrze zrozumiałem Twoje wcześniejsze wypowiedzi to przy 4200 na 5 powinien być ogranicznik-odcięcie paliwa. Ja twierdzę że u mnie takowego nie ma i nie było. Jeśli chodzi o auto to ja jestem pierwszym właścicielem i nikt wcześniej w nim nie grzebał. Natomiast jeśli chodzi o grzebanie to auto dostaje trochę więcej papu niż seria (ma boxa), ale limiter obotów nie był ruszany.
A ja odpowiem, tak na tego posta,- rób sobie wirusa, lub trzeba było kupić mocniejszy motor. Czarów nie ma i nie będzie. Takie auto, masa i silnik.
Pozdrawiam i szerokiej drogi, musisz naprawdę sporo pomykać skoro tyle tys kkm robisz. Proponuje odwiedzić jakiegoś tunera.
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30 www.dynosoft.pl
moja 01 też dociąga na 5 do czerwonego (około 4600) i nie jest to z górki, ale przyznam że nie udało mi się odciąć paliwka na 5. Po porostu dalej już nie szła.
Hmmmm........to ciekawe bo moja nawet nie chce dotknąć czerwonego pola na 5-tym biegu.
[ Dodano: Pon 27 Sie, 07 09:32 ]
Dodam tylko że mój AXR jest seryjny
Hmmmm........to ciekawe bo moja nawet nie chce dotknąć czerwonego pola na 5-tym biegu.
Mój "niedłubnięty" ASV też zatrzymuje się na poziomie jak na zdjęciu... Nawet nie jestem do końca pewien czy 2 paczki mi pękają.Sprawdzałem tydzień temu na trójmiejskiej obwodnicy (kurde jak ja im zazdroszczę tej drogi).
Były:
Skoda Octavia 2004, 1.9 TDI 110 km, ASV,
Fiat Croma 2006, 1.9 MultiJet 150 km
Jest:
Volkswagen CC 2013, 1.4 TSI 160 km
tak nie do końca w temacie tematu ale w temacie ostatnich postów
z dynoday z Łodzi wracaliśmy z Tymonem goniąc nasze czesławy, z Tymkiem jechał kolega (sorry kurde nie pamietam imienia a nie chce pomylić) i dyskutowaliśmy na temat zestrojenia skrzyni w AXR w fabii i octavii
ten sam silnik, przy prawie identycznym modzie u Aligatora - i na 5 biegu przy 4 tysiącach obrotów było w octavii 20km/h mniej, tamta fabka buja się spokojnie koło 220+
ja czarnej jeszcze nie sprawdzałem ale nie idzie tak łatwo jak pisał wiele razy Garret zatem nie samym silnikiem i mocą człowiek żyje :lol:
nie warto z taką prędkością latać ... ja byłem wczoraj w berlinie, więc troche goniłem po niemieckich autostradach ... trzymałem prędkość od 200 km/h do 215 km/h i muszę Ci szczerze powiedzieć, że nic mi to nie dało po za wzrostem spalania ... przemyśł czy nie szkoda kasy
Komentarz