Zamieszczone przez Maicroft
O2 1,9tdi max 195km/h, ogranicznik predkosci czy co??
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Zamieszczone przez adalbertale ktoś napisał, że nie chciałby auta przegonionego za mocno
tylko że o obrotach 4000+
i dalej podtrzymuje
Poruszanie się dieslem z prędkością stałą silnika powyżej 4tyś.obr/min. jest, lekko powiedzieć: nie zdrowe dla niego :|NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
No właśnie to jest odpowiedź dla .... świeżego diesel'owca który zadaje pytanie :lol:
Sorrki, ale właśnie uzyskałem odpowiedź - jak jeżdżę do 4000 to raczej autka nie katuję, a jak dam mu na 100 km troszkę więcej to też nie pójdę siedzieć na dywanik do znawców
Cały czas nie doczekałem się natomiast opisu tras w PL gdzie można by bezpiecznie choć 50 km polatać do odcięcia :diabelski_usmiech by swoje autka potestować "cywilnie".
Zna ktoś może i poda nam "adres"?Była O2, Jest SuperB!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWna ostatnim biegu
[ Dodano: Pią 24 Sie, 07 21:43 ]
Zamieszczone przez adalbertgdzie można by bezpiecznie choć 50 km polatać do odcięcia
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adalbertCały czas nie doczekałem się natomiast opisu tras w PL gdzie można by bezpiecznie choć 50 km polatać do odcięcianasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez VoldemortMożna do tego trafić tam miejscami na bardzo mały ruch.nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adalbertNo właśnie to jest odpowiedź dla .... świeżego diesel'owca który zadaje pytanie :lol:
Sorrki, ale właśnie uzyskałem odpowiedź - jak jeżdżę do 4000 to raczej autka nie katuję, a jak dam mu na 100 km troszkę więcej to też nie pójdę siedzieć na dywanik do znawców
Cały czas nie doczekałem się natomiast opisu tras w PL gdzie można by bezpiecznie choć 50 km polatać do odcięcia :diabelski_usmiech by swoje autka potestować "cywilnie".
Zna ktoś może i poda nam "adres"?
wypadasz zza zakretu a tu taka niespodziankaMateo
chip'ed
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftb-bar01, Na 1,2,3 i chyba 4 biegu dociagniesz nawet za czerwone pole i to nie problem, ale na 5 stoi sztywno 4200 i koniec
Zamieszczone przez b-bar01może się nie znam ale wydaje mi się że 4300 obr. to trochę za mało, w mojej O1 paliwo odcina dopiero na czerwonym, w okolicach przed 5000.
pzdr
pzdr
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dzidaprzemeku napisał/a:
moja 01 też dociąga na 5 do czerwonego (około 4600) i nie jest to z górki, ale przyznam że nie udało mi się odciąć paliwka na 5. Po porostu dalej już nie szła.
I jaką miałeś prędkość przy tych 4600 na 5-ce?
pzdr
[ Dodano: Sob 25 Sie, 07 17:43 ]
a co do obrotów to mogły być i wyższe niż 4600, wskazówka była na samym początku czerwonego pola
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftprzemeku, To masz jakies dziwne, auto lub ktos w nim grzebal. Jak widzisz wiele osob ma tak, ze obroty rosna do pewnego momentu i koniec , wiec cos w tym jest
pozdrawiam
Przemek
Komentarz
-
-
A ja odpowiem, tak na tego posta,- rób sobie wirusa, lub trzeba było kupić mocniejszy motor. Czarów nie ma i nie będzie. Takie auto, masa i silnik.
Pozdrawiam i szerokiej drogi, musisz naprawdę sporo pomykać skoro tyle tys kkm robisz. Proponuje odwiedzić jakiegoś tunera."Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
www.dynosoft.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przemekumoja 01 też dociąga na 5 do czerwonego (około 4600) i nie jest to z górki, ale przyznam że nie udało mi się odciąć paliwka na 5. Po porostu dalej już nie szła.
[ Dodano: Pon 27 Sie, 07 09:32 ]
Dodam tylko że mój AXR jest seryjny
Komentarz
-
-
Hmmmm........to ciekawe bo moja nawet nie chce dotknąć czerwonego pola na 5-tym biegu.Były:
Skoda Octavia 2004, 1.9 TDI 110 km, ASV,
Fiat Croma 2006, 1.9 MultiJet 150 km
Jest:
Volkswagen CC 2013, 1.4 TSI 160 km
Komentarz
-
-
tak nie do końca w temacie tematu ale w temacie ostatnich postów
z dynoday z Łodzi wracaliśmy z Tymonem goniąc nasze czesławy, z Tymkiem jechał kolega (sorry kurde nie pamietam imienia a nie chce pomylić) i dyskutowaliśmy na temat zestrojenia skrzyni w AXR w fabii i octavii
ten sam silnik, przy prawie identycznym modzie u Aligatora - i na 5 biegu przy 4 tysiącach obrotów było w octavii 20km/h mniej, tamta fabka buja się spokojnie koło 220+
ja czarnej jeszcze nie sprawdzałem ale nie idzie tak łatwo jak pisał wiele razy Garret zatem nie samym silnikiem i mocą człowiek żyje :lol:
Komentarz
-
-
nie warto z taką prędkością latać ... ja byłem wczoraj w berlinie, więc troche goniłem po niemieckich autostradach ... trzymałem prędkość od 200 km/h do 215 km/h i muszę Ci szczerze powiedzieć, że nic mi to nie dało po za wzrostem spalania ... przemyśł czy nie szkoda kasyASV 2005 r.
150/320 Nm
Komentarz
-
-
gratuluje odgrzebania tematu z 2007 roku kTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz