Obniżenie zawieszenia Octavia II

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • iFi
    Elegance
    • 2012
    • 906

    #51
    B-12 Pro-Kit dla Octavii to z tego co wiem B8 + Pro Kity... chyba, że mam złe dane bo z tym to różnie bywa...

    Co do samego komfortu domyślam się, że będzie bardziej czuć pęknięcia, uskoki na drodze... pytanie tylko czy usztywnienie samochodu to faktycznie spadek komfortu w porównaniu z tym cholernym bujaniem :[

    Komentarz

    • zepter00
      RS
      • 2008
      • 2304

      #52
      Niewątpliwie tak, zwłaszcza krótkie nierówności będziesz odczuwał mocniej. Zaufaj mi. Bilstein B6 i felgi 16" i będziesz się śmiał na zakrętach i nie wydasz majątku. Jeśli masz jakieś pytania to przejdźmy na priva (choć ja niczego nie sprzedaję :lol: ) bo tutaj zaczynamy robić off top.
      Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

      "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

      Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

      Komentarz

      • iFi
        Elegance
        • 2012
        • 906

        #53
        A sprężyna seryjna?

        Tutaj mam pewne obawy... Zeszłego roku miałem na gwarancji wymienione sprężyny z tyłu bo poprzednie siadły o 3.5 cm względem normy... Nowe jeszcze się mieszczą, ale już widzę, że tył stoi lekko niżej niż przód...

        Pod koniec posiadania poprzedniego samochodu (Audi A3) zmieniłem amorki na B4 dedykowane do mojego zwieszeni (-16mm). Przyznam szczerze - było kiepsko. Ewidentnie sprężyny nie dawały rady... Zrobiło się sztywniej ale miałem wrażenie, że samochód gorzej trzyma niż na początku...

        Komentarz

        • zepter00
          RS
          • 2008
          • 2304

          #54
          Kolego otóż tak... przy Bilstein B6 sport zostawia się seryjną sprężynę. Nie martw się, od kilkudziesięciu lat ta firma wie co robi. Inna sprawa, że jeśli boisz się spadku komfortu to najpierw daj felgi 16" cali i już samo to poprawi lekko sterowność i prowadzenie z zakrętach. Jak ci nie wystarczy to dasz twardsze amortyzatory. np takie http://amortyzatorysklep.waw.pl/inde...=page&id=14388
          Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

          "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

          Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

          Komentarz

          • LUKI
            RS
            • 2005
            • 5776

            #55
            Zamieszczone przez Di
            Czy mieliście styczność z czymś takim jak Sprężyny obniżające MTS

            Symbol: MTSXSK017

            Obniżenie p/t (mm): 30/30
            generalnie mts to zawieszenia typu kutas...


            Zamieszczone przez Di
            W InterCarsie ni ma Eibach :cry: czas oczekiwania to 4 tyg :roll:
            na set koni/h&r musisz czekać do 15 maja...

            produkcja rusza w NL w 19tygodniu 2013
            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

            Komentarz

            • WojtaSpider
              Ambiente
              • 2010
              • 116

              #56
              Ponieważ zamierzam obniżyć swoją skodzinę o jakieś 30mm a nie znam się zupełnie na tym...
              Myślałem że nie narażając się na koszty pozostanie tylko kupienie odpowiednich sprężyn...pytanie jakich... z drugiej strony po wypowiedziach m.in. kolegi zepter00 wynika ze lepiej wymienić same amory.
              Czy ktoś już ma takiego moda przy feldze 17" :?:
              Jaki koszt robocizny..mniej więcej :?:
              Takie same amory w przypadku tylko ich wymiany stosuje się na przód i tył :?:
              Czy amory Bilstein B 8 mają regulację wysokości :?:
              Polecacie jakiś konkretny warsztat w Wawie :?:
              LepSze jUtRo bYłO wCzOraJ...

              Komentarz

              • andrzej111
                L&K
                • 2010
                • 1391

                #57
                Zamieszczone przez WojtaSpider
                Czy ktoś już ma takiego moda przy feldze 17"
                Chyba będziesz pionierem :lol:

                Kilka tematów niżej znajdziesz odpowiedź na swoje pytania
                Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                Komentarz

                • WojtaSpider
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 116

                  #58
                  Sorki za pytanie czy takie same amorki na przód i na tył...rozpędziłem się nieco :lol:
                  Czy coś tańszego i nie maksymalnie szitowatego niż Bilstein B 8 ktoś zakładał :?:
                  Widzę że za komplet Bilstein B 8 to wydatek około 2000 :roll: ,,,trochę za dużo jak na moją skromną kielnie :?
                  LepSze jUtRo bYłO wCzOraJ...

                  Komentarz

                  • LUKI
                    RS
                    • 2005
                    • 5776

                    #59
                    Zamieszczone przez WojtaSpider
                    Czy amory Bilstein B 8 mają regulację wysokości :?:
                    regulacja tłumienia, odbicia, skoku czy jak kto woli



                    Zamieszczone przez WojtaSpider
                    Polecacie jakiś konkretny warsztat w Wawie :?:
                    tak, DGW w Ożarowie Mazowieckim




                    zawsze możesz wrzucić niższy budżet amortyzatory KYB Ultra SR i do tego sprężyny Eibach PRO KIT (-30mm) -> koszt takiego setu 1.2-1.4k pln


                    wiem, że kilku chłopaków OCP upala taki set

                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                    Komentarz

                    • WojtaSpider
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 116

                      #60
                      Podziękował :szeroki_usmiech
                      LepSze jUtRo bYłO wCzOraJ...

                      Komentarz

                      • ketivv
                        L&K
                        • 2011
                        • 1155

                        #61
                        Zamieszczone przez LUKI
                        regulacja tłumienia, odbicia, skoku czy jak kto woli
                        tak tylko gwoli ścisłości regulacja długości, czy długości skoku to nie to samo co regulacja tłumienia, odbicia, dobicia itp.

                        Komentarz

                        • WojtaSpider
                          Ambiente
                          • 2010
                          • 116

                          #62
                          ...a ja myślałem że skończy się tylko na zakupie srężyn :lol:
                          ....no cóż trzeba będzie dobrze pomyśleć bo dojdzie mi jeszcze czipowanie ecu-performance a to też niemały wydatek
                          LepSze jUtRo bYłO wCzOraJ...

                          Komentarz

                          • andrzej111
                            L&K
                            • 2010
                            • 1391

                            #63
                            WojtaSpider, robota taka sama więc warto pójść na całość i zmienić amor przy okazji.
                            Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                            Komentarz

                            • ramzes306
                              Classic
                              • 2011
                              • 8
                              • Octavia III (5E3)
                              • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                              #64
                              z checia "pozbędę" sie sprężyn i amorów na przód i tył od RS 2.0 TFSI przejechały około 60 000 km zaintresowanych kontakt na priv

                              Komentarz

                              • WojtaSpider
                                Ambiente
                                • 2010
                                • 116

                                #65
                                ...podsumowując -obniżając szkodnika według Waszych sugestii najlepiej wymienić amor i sprężynę :?:
                                Czy można zakupić tylko amortyzator a pozostać przy starych sprężynach :roll:
                                Jest jakaś zależność :?:
                                Czy coś takiego to duży shitt :?: http://allegro.pl/amortyzatory-sport...250615058.html
                                Jeśli jest napisane że są krótsze o 2cm w stosunku do oryginalnych jak rozumiem o taką wysokość maksymalnie obniży się fura -czy pozostają jeszcze jakieś regulacje :?:
                                Proszę o pomoc bo zielony jestem a czas ucieka a już bym chciał nieco skrócić szkodnika :wink:
                                ...może macie jakiś warsztat w Wawie który doradzi i fachowo podejmie temat ...który Wam obniżał

                                Dzięki za wszelkie sugestie
                                LepSze jUtRo bYłO wCzOraJ...

                                Komentarz

                                • blantosz
                                  Classic
                                  • 2013
                                  • 5

                                  #66
                                  Czy od O1 bedzie pasowac gwint do OII,albo od jakiego auta przypasuje do OII combi :?:

                                  Komentarz

                                  • Tippo
                                    L&K
                                    • 2009
                                    • 1349
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                    #67
                                    Zamieszczone przez blantosz
                                    Czy od O1 bedzie pasowac gwint do OII,albo od jakiego auta przypasuje do OII combi
                                    Nie, calkiem inna konstrukcja zawieszenia jest w o1 i o2.

                                    Komentarz

                                    • TwoB
                                      L&K
                                      • 2011
                                      • 1086
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                      #68
                                      Miał ktoś do czynienia z Lesjofors 4585711 (-35mm) ?
                                      SATYNOWA O2 Tour
                                      Z pozdrowieniami
                                      Bartek

                                      Komentarz

                                      • x_cite
                                        L&K
                                        • 2011
                                        • 1478
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                        #69
                                        Ja myślę nad wymianą sprężyn na Eibachy...w tym roku to zrobię jako kolejnego moda

                                        Komentarz

                                        • EŁ
                                          L&K
                                          • 2004
                                          • 1168
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                          #70
                                          Zamieszczone przez TwoB
                                          Miał ktoś do czynienia z Lesjofors 4585711 (-35mm) ?
                                          miałem kiedyś springi tej firmy w Ibizie....twardosc podobna do H&R...wczesniej miałem tam Eibacha i było mięciutko :wink: .....Na Lesjoforsie + mocno ustawiony Bilstein + obspawane nadwozie i bezpieczniki ze skrzynki mi same wypadały co chwila..... :lol: :diabelski_usmiech

                                          Komentarz

                                          • TwoB
                                            L&K
                                            • 2011
                                            • 1086
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                            #71
                                            Zamieszczone przez x_cite
                                            Ja myślę nad wymianą sprężyn na Eibachy...w tym roku to zrobię jako kolejnego moda
                                            też mam taki plan, ale zastanawiam się czy w związku z tym, że mam LPG (Ty zresztą też), nie dać tych do combi.
                                            Rozglądam się też nad innym ewentualnościami, stąd pytanie o Lesjo.
                                            SATYNOWA O2 Tour
                                            Z pozdrowieniami
                                            Bartek

                                            Komentarz

                                            • kazklj
                                              Classic
                                              • 2015
                                              • 13

                                              #72
                                              Rozważałem ostatnio pełny zestaw Bilstein B12 Pro Kit (amory+ sprężyny) -30mm do mojej O2, ale obawiam się problemów z wysokimi krawężnikami, które regularnie muszę atakować (wychodzi mi, że Pro Kit to jakieś 15mm niżej niż zawias O2 RS).

                                              Jako rozwiązanie pośrednie myślę o wymianie tylko stabilizatorów przy zachowaniu seryjnego zawieszenia np. na Eibach Anti-Roll-Kit, by przynajmniej ograniczyć przechyły boczne. Próbował ktoś takiej konfiguracji? Czy różnica będzie zauważalna?
                                              kazklj

                                              Komentarz

                                              • Nexus6
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 4847
                                                • Volkswagen

                                                #73
                                                kazklj, zmień amortyzatory, pozostaw fabryczne sprezyny, ewentualnie wymien stabilizator na grubszy
                                                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                                Komentarz

                                                • xman750
                                                  Rider
                                                  • 2011
                                                  • 322

                                                  #74
                                                  Ja mam teraz Bilsteiny B6 i seryjne sprężyny i na zakrętach mi auto wynosi z łuku szczególnie ciasnych, a sprężyny mam niby twardsze bo to kombi. Teraz zamówiłem sprężyny Eibach pro kit i zobaczymy jak to będzie bo też się trochę obawiam progów i krawężników...

                                                  Komentarz

                                                  • kazklj
                                                    Classic
                                                    • 2015
                                                    • 13

                                                    #75
                                                    xman750,
                                                    Wynosi Ci przodem (podsterowność), bo tak wg projektantów jest bezpieczniej dla kierowcy. Znalazłem ciekawy artykuł na temat korygowania pod- i nadsterowności.
                                                    Sam zamierzam wymienić stabilizatory, ale jeszcze nie ustaliłem czy na te z RSa czy Eibach Anti Roll Kit.
                                                    kazklj

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...