Ja założyłem właśnie ET 35 na feli 8" i oponie 225 i jest bardzo ok, poweim więcej , nie wystaje mocniej przód niż u OctaviaRS TDi. Jak to kiedyś mój znajomek powiedział z serwisu oponiarskiego, niestety ET to nie wszystko, czasami pomiędzy firmami są takie różnice, że nie można ujednolicać.
Moje OZ są dedykowane do OII RS więc uwierzyłem takiej firmie i faktycznie jest super!
Octavia RS TDI in Race Blue 205KM/443Nm by Tune-up
H&R springs |OZ Crono HT wheels | EBC brakes on.
Właśnie rozglądam się za kompletem 18'stek oczywiście oryginalnym od RS6. Znalazłem 3 dobre oferty tych samych felg z oponami tylko nie wiem, które wybrać :roll: .
1. ET 43 | 18X8 | 225/40
2. ET 42 | 18X8 | bez opony
3. ET 20 | 7,5x18 | 225/45
* CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
* AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"
Octavia2Limited, bez przymiarki się nie obędzie.
Zobacz jak u mnie wygląda ET45. Na to Grzechos napisał, że przy jego ET35 nie wystaje przednia felga bardziej niż w moim aucie.
Ja to jestem całkiem ogłupiały. Coraz bardziej wydaje mnie się, że z ET w przypadku felg to jak z numerami butów - niby 42, ale ten ciśnie, a ten wielki jak kajak.
Przymiarka murowana.
Coraz bardziej wydaje mnie się, że z ET w przypadku felg to jak z numerami butów - niby 42, ale ten ciśnie, a ten wielki jak kajak.
pojawiło się nawet niedawno stwierdzenie na forum, że ET w firmie X nie musi równać się takiemu samemu ET w firmie Y dlatego właśnie najlepiej przymierzyć.
Ap ropo felg od RS6 to widziałem pod uczelnie O2 z takimi felgami to wyglądało bardzo rasowo i jakoś specjalnie nie wystawały. Tylko nie wiem czy to były oryginały czy jakiś prawie oryginał z alledrogo ale wyglądało naprawdę fajnie. Na allegro widziałem nawet aukcje felg od RS6 (podobno oryginały) z kapselkami Skody
Najlepiej bedzie przymierzyć, bo jest dokładnie tak jak napisano wyżej, zależy wszystko od firmy.
Ale tu sprawa jest prosta , ET 20 na 100% nie będzie pasować, ET 42 czy 43, to nie ma żadnego znaczenia, oba będą ok.
Octavia RS TDI in Race Blue 205KM/443Nm by Tune-up
H&R springs |OZ Crono HT wheels | EBC brakes on.
Zastanawiam się nad wrzuceniem na lato 18" ( teraz jest 16", a 17" mnie jakoś nie przekonuje, więc jak robić to już konkretnie 18") i stąd moje pytanie czy w seryjnym zawiasie z 18" jest jakiś problem? (jak mocno taka opona wpływa na zmianę parametrów jazdy).
A propos zawiasu, by nie zakładać kolejnego tematu - Eibach, H&R, Kyaba - jasne, że dobre ale też kosztują swoje. Macie jakieś doświadczenia z zawieszeniami MTS Technik: http://allegro.pl/mts-skoda-octavia-...365971710.html (wiem, że jest do O1 to z linka :wink: )
hotrain, macie ale w Polo z 95 roku, MTS to propozycja mocno budżetowa, jak na razie spisuje się całkiem dobrze (zestaw sprężyny przód -35 mm tył -30 mm, amortyzatory o skróconym skoku), nie dobija, choć dla mnie jednak trochę miękkawy jest.
Zastanawiam się nad wrzuceniem na lato 18" ( teraz jest 16", a 17" mnie jakoś nie przekonuje, więc jak robić to już konkretnie 18") i stąd moje pytanie czy w seryjnym zawiasie z 18" jest jakiś problem? (jak mocno taka opona wpływa na zmianę parametrów jazdy).
Jaki rozmiar opony polecacie?
Rozstaw 5x112 ?
na seryjnym zawiasie nie ma problemów ale auto troche kulawo wygląda, przy 18 pasuje auto obnizyc :!:
[ Dodano: Wto 11 Sty, 11 20:00 ]
Zamieszczone przez hotrain
A propos zawiasu, by nie zakładać kolejnego tematu - Eibach, H&R, Kyaba - jasne, że dobre ale też kosztują swoje. Macie jakieś doświadczenia z zawieszeniami MTS Technik: http://allegro.pl/mts-skoda-octavia-...365971710.html (wiem, że jest do O1 to z linka :wink: )
eibach -30 prosystem kpl amorów i spręzyn kosztuje około 2100 więc wydaje mi sie ze cena do zniesienia :wink:
radekgw, podaj rozmiar oponki
wiemy, że profil 45, wielkość 17cali
yy nie wiem o ktory chodzi, wiem ze rozstaw srub jest 5 x 100, a szerokosc opony 215, i oprocz tych parametrow co wczesniej podalem zadnych innych nie znam sory za moje niedoinformowanie w temacie, ale na prawde na temat opon nie ogarniam ops:
Komentarz