Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
[O2] Heble 280->288
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez dobrygrzeswawai w końcu nie będziesz narzekał na hamulce
ale na hamulce w BKD nie narzekałem nigdy i puki co tutaj jest tak samo, głównie chodzi mi o krzywienie się tych gównianych tarcz, które to 280 wymieniłem już chyba ze 3 komplety a ich skuteczność spada po trzecim mocniejszym hamowaniu do zera, straszne gówno :?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda, Pozwolisz, że się podepnę pod temat, bo właśnie jestem na etapie kompletowania zestawu do przekładki.
Na dzień dzisiejszy posiadam:
Przód:
Zwrotnice - kupione od Paliozy
amortyzatory - nowe (fi 55mm)
zaciski - kupione od Paliozy
jarzma 312 - nowe
tarcze 312 - kupione od Paliozy (nowe)
Tył:
zaciski - kupione od Paliozy
jarzma - kupione od Paliozy
tarcze 280 - kupione od Paliozy (nowe)
metalowa osłona tarczy
Brakuje:
klocków (przód/tył)
Z racji tego, że jarzma mam nowe a elementy kupione od Paliozy nowe nie są, to chciałbym im przywrócić ich pierwotny wygląd.
W związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy oddanie zacisków i tylnych jarzm do piaskowania będzie dobrym pomysłem (elementy gumowe po piaskowaniu będę musiał wymienić na nowe, ale to już nie problem).
Głównie interesuje mnie czy zacisk hamulca po piaskowaniu nie trafi szlag, bo nie chciałbym później dowiedzieć się, że muszę kupować nowe zaciski :wink:Pozdrawiam,
Grzesiek
Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB
Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DeoW związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy oddanie zacisków i tylnych jarzm do piaskowania będzie dobrym pomysłem (elementy gumowe po piaskowaniu będę musiał wymienić na nowe, ale to już nie problem).saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
przymierzam się do swapu hamulców na 312mm przód i 286mm tył (5x112) ,potrzebne mi są jarzma które szukam od dłuższego czasu (i nie mogę nic ustrzelić) a na tył także zaciski-moje pytanie jest takie:jakiej średnicy są tylne tarcze w OII combi 2.0 TDI?? na alledrogo jest kilka aukcji jak np. ta http://moto.allegro.pl/item115476258...tdi_combi.html ale nie wiem czy będzie pasował :?:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tom-Tdiprzymierzam się do swapu hamulców na 312mm przód i 286mm tył (5x112) ,potrzebne mi są jarzma które szukam od dłuższego czasu (i nie mogę nic ustrzelić) a na tył także zaciski-moje pytanie jest takie:jakiej średnicy są tylne tarcze w OII combi 2.0 TDI?? na alledrogo jest kilka aukcji jak np. ta http://moto.allegro.pl/item115476258...tdi_combi.html ale nie wiem czy będzie pasował :?:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaTom-Tdi napisał/a:
przymierzam się do swapu hamulców na 312mm przód i 286mm tył (5x112) ,potrzebne mi są jarzma które szukam od dłuższego czasu (i nie mogę nic ustrzelić) a na tył także zaciski-moje pytanie jest takie:jakiej średnicy są tylne tarcze w OII combi 2.0 TDI?? na alledrogo jest kilka aukcji jak np. ta http://moto.allegro.pl/it..._tdi_combi.html ale nie wiem czy będzie pasował :?:
w aso jarzma na przód około 750zł, na tył chyba nie potrzebujesz zacisków, przynajmniej u mnie nie trzeba zmieniac, wystarczy same jarzma :!: pisałem kiedys z gosciem z allegro co miał na srzedaz z leona jarzma i zaciski kpl na rzód i tyl chyba za 650zł.
Właśnie problem w tym, że w leonach montują małe hamulce z tyłu, więc trzeba i jarzma i zaciski zmieniać....
Komentarz
-
-
No i w końcu dzisiaj i u mnie na aucie pojawiły się całe McPerson-y z BKD + Brembo ORO/Ferodo DSP. Żeby nie dublować tematów kilka fotek dorzuciłem TUTAJ.
Na razie "docieram" więc póki co wniosków co do hebli brak, ale faktycznie zawiecha od BKD pracuje inaczej niż seria z BXE.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002No i w końcu dzisiaj i u mnie na aucie pojawiły się całe McPerson-y z BKD + Brembo ORO/Ferodo DSP. Żeby nie dublować tematów kilka fotek dorzuciłem TUTAJ.
Na razie "docieram" więc póki co wniosków co do hebli brak, ale faktycznie zawiecha od BKD pracuje inaczej niż seria z BXE.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
troche odgrzeje temacik, czy w O1 tez "wystarczy" wymienic jarzma zaciski i tarcze na 288 ? czy cos jeszcze trzeba zrobic zeby wszystko dobrze chodzilo bo calych kolumn jak Ty szkoda nie moge znalezc na allegroJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paskudaMam dodatkowe pytanie co to jest za guma zaznaczona na zdjęciu?
btw
kolumna na pewno nie będzie pasować do O2FLkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
A dlaczego nie będzie pasować czy to jest kwestia innych amortyzatorów bo zwrotnica, stabilizator, górne mocowanie jest takie samo?
Zamieszczone przez LUKIZamieszczone przez paskudaMam dodatkowe pytanie co to jest za guma zaznaczona na zdjęciu?
btw
kolumna na pewno nie będzie pasować do O2FL
Komentarz
-
-
Witam.
Jestem po wymianie mcpersonów z 280 na 288mm. Na razie na świeżo bez zbieżności. Tarcze i klocki Bosch.
wrażenia:
-pozytywne: o wiele lepiej pracuje zawieszenie, auto stoi wyżej o 1-1,5cm.
-negatywne: liczyłem na lepsze heble, a tu bym powiedział, że jest inaczej. One są jakieś tępe. Hamują ale słabo. Owszem rozumiem, że trzeba delikatnie docierać tarcze i klocki, ale FSIII (przy zużyciu) przy depnięciu na pedał poniżej 40-50km/h lepiej brał. Delikatnie się naciskało a auto już reagowało gwałtownie. Aż podsuwało człeka do przodu.
A te jakby narazie tylko spowalniały. Owszem mam wrażenie, że z dnia na dzień jest lepiej ale to chyba nie jest to. Układ był odpowietrzany ale mam wra zenie, że naciskając raz jest twardo ale wciskając 2 i 3 raz jest bardziej twardo. Pedał jest twardy, nie idzie w podłogę, jak to niektórzy pisali w innych tematach. Tutaj jest ok, tylko wg. mnie jest za słabe hamowanie. Czyżby wina tarcz i klocków, czy ma się dotrzeć - jeśli tak to jak długo, czy trzeba zmieniać coś w ustawieniach pompy ABS. Czy taka zmiana (ABS Mk61mc) w ustawieniach może wpłynąć na poprawę sytuacji. Jak ją zakodować ewentualnie?
Komentarz
-
-
anthrax, zapewne potrzebna będzie zmiana kodowania pompy, miałem identyczny objaw po zmianie na 312 , hamowały gorzej jak 280 , przy przechodzeniu z 280 na wyższe potrzebna jest zmiana kodowania z kolei przy zmianie z 288->312 nie ma potrzeby zmiany kodowania , niestety musisz pytać kolegów którzy maja takie heble i aby ci podesłali kodowanie pompy , ok
pozdroBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Ja ostatnio zmieniałem płyn hamulcowy w ASO i dokładnie tak samo jak pisze kolega czyli:
pierwsze naciśnięcie hamulca miękko
drugi i trzecie, pedał jakby sie pompował i robi sie twardszy
spodziewałem się, że po zmianie płynu na nowy będzie lepiej (stary miał 3 lata) a wyszła kupa...
Jeźdze jeszcze autem gdzie z tyłu są bębny i od tego czasu mam wrażenie, że tam jest kosa :?
Odpowietrzali jakimś automatem.
Zamieszczone przez blind_walkeranthrax, a pompa ABSu odpowietrzona przy pomocy kompa?Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
Komentarz